Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hodepine

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-08-10, 10:59   #1
Matlei
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 21
Matlei er på en erverdig vei

Hodepine

Åhhh... har sånn sinnsyk hodepine Har lest at det forekommer i løpet av kuren. Hatt det i to dager no... Kjennes som hodet sprenges... Har gått på ketolysekur i ei uke no og vært i ketose i 3 dager... Er dette noe som kommer til å vare lenge? eller er det for bigående? Er det greit å ta hodepinetabletter eller kan de ha noen innvirkning på kuren? Jeg kjenner jeg blir litt sur og gretten og får så kort lunte... sukk.... sånn vil jeg jo ikke være

__________________


Matlei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 11:03   #2
Sunroad78
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 46
Innlegg: 298
Sunroad78 er på en erverdig vei

Sv: Hodepine

Dette er heilt vanleg. Eg sleit med litt haudeverk eit par daga, tok ein ibux og ein paracett og prøvde å sove mykje. Eg var ganske uggen i kroppen dei første 14 dagane, så slapp det taket og eg fekk starte å trene litt og det gjorde underverket for meg. No har eg holdt på sidan 14. juli og har meir energi enn eg har hatt sidan ungdomsskulen Hold ut, det ordnar seg til slutt

__________________
Min journal
Sunroad78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - 50-100 gr kh pr dag Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 11:10   #3
Matlei
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 21
Matlei er på en erverdig vei

Sv: Hodepine

Ok, takk da kan jeg vel hive i meg en ibux og se om ikke det hjelper. Kjenner meg egentlig ganske sliten av hodepina, og beina blir "sure" bare jeg går i noen trapper/bakker... Jeg er jo vant til å lufte hunden så dette er jo helt nytt for meg... Men håper at det også går over etter hvert

Man må vel lide "litt" for å få kverka noen kilo, men akkurat den hodepina ødelegger mye av dagsformen min

__________________


Matlei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 11:12   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hodepine

Tar du vitaminene?

De hjelper på leggene

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 11:14   #5
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hodepine

Det er en/mange grunner til at ketolyse anbefales for de med mer enn 10 kilo overvekt!
Blant annet om "bivirkninene" faktisk er verdt det bare for noen "få" kilo!

Hodepine, slapphet, melkesyrefølelse, diare, etc gir seg etter hvert, da. Man må drikke nok og være flink til å spise nok fett og passe på å få i seg nok salt!

Og husk ketolyse- pillene! Særlig magnesium! (Hjelper også mot hodepine)

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 11:20   #6
Matlei
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 21
Matlei er på en erverdig vei

Sv: Hodepine

Ja jeg prøver huske vitaminene :-) Må slite i meg nok vann. Går greit på jobb i uka men hjemme i helgene så blir det så som så...

Har også lest at kuren er mest tenkt på de som har mer enn 10 kg overvekt, men de 8 kg som jeg ønsker meg ned er tøffe for meg og har prøvd andre kurer uten noe særlig hell, så jeg får heller takle litt "bivirkninger" bare ikke akkurat dette med hodepine er veeeeeldig langvarig. Det kan jo slite ut hele familien

Men krysser fingrene og håper på en bedre dag i morra. Tar meg en ibux no og drar en tur på hytta og skal spasere oss en tur i fineværet.

Takk for alle tilbakemeldinger Ha en super søndag videre

__________________


Matlei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 11:27   #7
Splitterpine
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 9
Splitterpine er på en erverdig vei

Sv: Hodepine

Hodepinen går over! Så hold ut. Tror jeg hadde det i ca 3 dager. Men man tenker jo forskjellig mens det står på. Om dette er riktig osv. Men d er bare en abstinens man å i gjennom. Etterpå føles d fantastisk.

Splitterpine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det må være riktig forhold mellom inntak og "uttak" Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 11:29   #8
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Hodepine

Åh, ja, det hadde jeg helt glemt. Jeg hadde sånn hodepine til å begynne med at jeg var sikker på hodet skulle sprenges. Det eneste som hjalp var å sove. Hold ut, det blir bedre!

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 20:48   #9
Devana
Medlem
 
Devana sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 105
Devana er ny på veien

Sv: Hodepine

Hodepinen min var også helt utholdelig den første uken! Det går over hvis det er noe trøst. Det er bare kroppen som omstiller seg. I dag fikk jeg faktisk hodepine igjen, jeg har spist ganske så lite fett de to siste dagene uten å tenke over det, så det er sikkert derfor. Husk å drikke masse.

__________________


Devana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - Ketolysestil Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 21:21   #10
Matlei
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 21
Matlei er på en erverdig vei

Sv: Hodepine

Hei igjen.

Takk for mange gode tilbakemeldinger. Hodepina er borte (for i dag i alle fall) Tok meg en ibux - sov litt - og deretter ut i frisk luft noen timer etterpå Men lunta har vært kort i dag, så håper på en bedre dag i morra.

__________________


Matlei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Om hodepine HP Induksjonen 11 10-10-15 14:06
Hodepine StegforSteg Spørsmål og svar 12 04-02-10 15:21
Hodepine Maritassn Spørsmål og svar 13 29-09-09 11:40
Hodepine Nuppe Lavkarbo generelt 3 17-08-09 21:52
Hodepine Huldr Fysisk og mental helse 9 21-05-07 01:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no