Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-01-12, 21:39   #2401
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

hmmm, er ganske misfornøyd for tiden....(hjelper nok ikke at jeg er super oppblåst, og kjolen jeg hadde på i går var trangere en forrige gang:-(((....men har vært temmelig oppstipert(sorry) siste ukene nå...pluss mye vann i kroppe, vekten står still, nei dvs går litt opp:-(((....og hva gnjør jeg?? joda, siden alt går feil vei, tillater jeg meg mye...tre!!! kakestykker på fest i går, halvannen liter cola zero, en vaffel, ett sjokolade kake stykke, tre doble sjokolade kjeks , to fyllte muffins...og sikkert mer i barneselksap i dag:-(((((((((((((((((((((når jeg ser det skrevet nå, kjenner jeg at jeg blir pissesur...hater mensen, og sukkersuget den gir meg...men vil ikke skylle alt på den....for vannanasamlingene har vært i flere uker nå....noen som har samlet vann over såå lenge??

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 21:51   #2402
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av tassa69, her.

hmmm, er ganske misfornøyd for tiden....(hjelper nok ikke at jeg er super oppblåst, og kjolen jeg hadde på i går var trangere en forrige gang:-(((....men har vært temmelig oppstipert(sorry) siste ukene nå...pluss mye vann i kroppe, vekten står still, nei dvs går litt opp:-(((....og hva gnjør jeg?? joda, siden alt går feil vei, tillater jeg meg mye...tre!!! kakestykker på fest i går, halvannen liter cola zero, en vaffel, ett sjokolade kake stykke, tre doble sjokolade kjeks , to fyllte muffins...og sikkert mer i barneselksap i dag:-(((((((((((((((((((((når jeg ser det skrevet nå, kjenner jeg at jeg blir pissesur...hater mensen, og sukkersuget den gir meg...men vil ikke skylle alt på den....for vannanasamlingene har vært i flere uker nå....noen som har samlet vann over såå lenge??

Huffda!
Prøv å tenke at du ikke kan ha lagt på deg (ved å gå på eurodiett) så det som vekten evt viser økning av er vann og muskler. Hvis det er vanskelig å komme på sånn til hverdags ville jeg kanskje kjøpt meg en ny badevekt om jeg var deg. Her: http://www.nettavisen.no/hjelperdeg/...icle585980.ece har flere vekter som måler både fettprosent og vannprosent i kroppen blitt testet, og for en ganske billig penge (400,-) får du denne: http://pub.nettavisen.no/nettavisen/...icle584668.ece

I følge testen er den nøyaktig og selv om den kanskje ikke viser nøyaktig fett- og vannprosent så viser den ihvertfall om du har mer eller mindre enn sist gang! Kanskje verdt å prøve?

PS når man har falt av hesten må man bare komme seg opp igjen, ellers blir man liggende og kommer ingen vei! Ta fatt på neste uke med blanke ark og stå på! :-) Lykke til!

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 23:12   #2403
Lovinda123
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 29
Lovinda123 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei,nettopp registret meg på denne siden,vært inne og lest litt tidligere for å finne litt inspirasjon.har tidligere gått på eurodietten og tok av 12kg på 7uker,noe som var en helt surrealistisk opplevelse,etter å ha prøvd "alt",inkludert "sunt norsk kosthold" og flere nær døden opplevelser på tredemølle.dessverre har en del av disse sneket seg på igjen grunnet reise osv så nå er det altså på an igjen. I år SKAL jeg gå på stranda uten å måtte grave et lite hull i bakken først!!godt å vite at jeg ikke er alene, kjempe motiverende å lese tidligere innlegg ( som jeg kan kjenne meg veldig godt igjen i!),veldig inspirerende når kjøleskapet roper på meg! tusen takk!

Lovinda123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 09:28   #2404
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av tassa69, her.

hmmm, er ganske misfornøyd for tiden....(hjelper nok ikke at jeg er super oppblåst, og kjolen jeg hadde på i går var trangere en forrige gang:-(((....men har vært temmelig oppstipert(sorry) siste ukene nå...pluss mye vann i kroppe, vekten står still, nei dvs går litt opp:-(((....og hva gnjør jeg?? joda, siden alt går feil vei, tillater jeg meg mye...tre!!! kakestykker på fest i går, halvannen liter cola zero, en vaffel, ett sjokolade kake stykke, tre doble sjokolade kjeks , to fyllte muffins...og sikkert mer i barneselksap i dag:-(((((((((((((((((((((når jeg ser det skrevet nå, kjenner jeg at jeg blir pissesur...hater mensen, og sukkersuget den gir meg...men vil ikke skylle alt på den....for vannanasamlingene har vært i flere uker nå....noen som har samlet vann over såå lenge??

Du er ikke alene! Har noe innmari sukker sug for tiden, etter bursdagsfeiring med ostekake forrige helg. Var lavkarbo, men den er jo søt likevel og så holdt den jo langt utover uka I tillegg ble det altfor mye Mozell light og en porsjon fløtekarameller i helga. Mensen oppi det hele, så det går godt....

Men dette er ingen krise, vet du! Jeg tenker at det er en livsstilsomlegging jeg holder på med, og da må man regne med litt utskeiielser innimellom. Man skal jo leve også, og livet består ikke bare av hverdager. Ny uke og ny giv nå - dette klarer vi!!

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 09:30   #2405
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Lovinda123, her.

Hei,nettopp registret meg på denne siden,vært inne og lest litt tidligere for å finne litt inspirasjon.har tidligere gått på eurodietten og tok av 12kg på 7uker,noe som var en helt surrealistisk opplevelse,etter å ha prøvd "alt",inkludert "sunt norsk kosthold" og flere nær døden opplevelser på tredemølle.dessverre har en del av disse sneket seg på igjen grunnet reise osv så nå er det altså på an igjen. I år SKAL jeg gå på stranda uten å måtte grave et lite hull i bakken først!!godt å vite at jeg ikke er alene, kjempe motiverende å lese tidligere innlegg ( som jeg kan kjenne meg veldig godt igjen i!),veldig inspirerende når kjøleskapet roper på meg! tusen takk!

Hehe, nær-døden-opplevelser faktisk Kjenner meg godt igjen, selv om det hullet på stranden av og til føltes mer som en vollgrav enn et lite hull... Lykke til og velkommen skal du være

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 10:36   #2406
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Velkommen skal du være !

Har netopp hatt en planlagt utskeielses helg, mest lavkarbo(ikke ED), men 2 små fyrstekakestykker og30-40 gr youghurt og sjokoladenøtter i løpet av helgen = 1,7 kg opp på 3 dager. SNAKK om å ikke tåle sukker. Rett før mensen her også+at jeg var på tur og ga meg selv lov. PÅ igjen i dag, kjempe videre, det er det man må, hva er alternativet?


streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 11:25   #2407
Lovinda123
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 29
Lovinda123 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Vollgrav!fantastisk! lurte litt på hvordan dere har gjort det med trening når dere er/ har vært i fase 1?pleier egentlig trene litt spinning og styrke men kjenner at for øyeblikket holder det lenge med en spasertur,blir jo svimmel bare av å ta på meg skoan! Huff,jeg må ærlig talt si at jeg ikke går på vekta bortsett fra når jeg er til kontroll,litt dumt, for det kan jo være både motiverende( og frustrerende!) og greit å ha litt kontroll.men hvis jeg først begynner har det lett for å ta litt overhånd=løper på vekta flere ganger om dagen. Nå er ihvertfall første uka unnagjort,har blitt mye drømming om mat i alle varianter.bl.a fryktelig drøm hvor jeg gikk fullstendig bananas i kjekshylla på butikken og omtrent måtte bli dradd ut derfra med makt!åhåi, da er det bare å komme seg opp av senga og ta seg en sjokoladebar ha en fin dag allesammen!her skal det måkes snø!

Lovinda123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 13:36   #2408
Elinemor
Medlem
 
Elinemor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 65
Elinemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Streber - kjente meg godt igjen i innlegget ditt gitt. Var på fest på lørdag, resultatet opp 2 kilo. Jeg synes nesten det er fantastisk at det er mulig å gå opp så mye i løpet av et døgn. Hvor mye av dette er vann og hvor mye er fett? Jeg må jo bare konstatere at sukker er rene drepen for meg. Dessverre.
Det var imidlertid sikkert utrolig tåpelig å skeie ut som første jeg gjorde ved endt fase en. Rett fra fase en og over på mange kakestykker og temmelig mye rødvin. Så nå tar jeg rett og slett noen ekstra dager i fase en for å komme i gang igjen.
Men hvor lang tid tar det før man er i ketose igjen, etter en sånn utskeielse?
Til det med trening - jeg forsøker å trene både spinning og litt styrke i fase en. Men jeg tar med meg et ekstra ED-produkt for å gi kroppen litt protein i forbindelse med trening.

__________________




Elinemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 14:04   #2409
Lovinda123
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 29
Lovinda123 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Elinemor-takk for tipset!ellers sa min lege forrige gang jeg gikk på ED at det tok ca 1 til 3 dager før man igjen var i ketose etter at man hadde skeiet ut,kom helt an på hvor " lang" utskeielsen var,dvs en dag eller ei hel helg.

Lovinda123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 16:17   #2410
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Elinemor, her.

Streber - kjente meg godt igjen i innlegget ditt gitt. Var på fest på lørdag, resultatet opp 2 kilo. Jeg synes nesten det er fantastisk at det er mulig å gå opp så mye i løpet av et døgn. Hvor mye av dette er vann og hvor mye er fett? Jeg må jo bare konstatere at sukker er rene drepen for meg. Dessverre.
Det var imidlertid sikkert utrolig tåpelig å skeie ut som første jeg gjorde ved endt fase en. Rett fra fase en og over på mange kakestykker og temmelig mye rødvin. Så nå tar jeg rett og slett noen ekstra dager i fase en for å komme i gang igjen.
Men hvor lang tid tar det før man er i ketose igjen, etter en sånn utskeielse?
Til det med trening - jeg forsøker å trene både spinning og litt styrke i fase en. Men jeg tar med meg et ekstra ED-produkt for å gi kroppen litt protein i forbindelse med trening.

Ang å gå opp etter høykarbodager:
Det som tømmes først når man skal i ketose er vel glykogenlageret i kroppen. Glykogenet er i musklene og bidrar til å holde på vannet. Når de tømmes så mister man logisk nok masse vann også. Når du så begynner å spise karber igjen, så vil vel logisk nok glykogenet i musklene komme på igjen, og samle vann, som igjen gjør at du går opp mange kilo, men det er nok mest vann ja....

Som jeg skrev tidligere så kunne det kanskje være interessant å kjøpe en badevekt som måler fettprosenten i tillegg til kg....

Det er jo flere dietter som bevisst legger inn høykarbodager, ofte 2 i uka, dette kalles syklisk ketogen diett, funker antakelig det også! :-)

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 21:33   #2411
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Lovinda123, her.

Vollgrav!fantastisk! lurte litt på hvordan dere har gjort det med trening når dere er/ har vært i fase 1?pleier egentlig trene litt spinning og styrke men kjenner at for øyeblikket holder det lenge med en spasertur,blir jo svimmel bare av å ta på meg skoan! Huff,jeg må ærlig talt si at jeg ikke går på vekta bortsett fra når jeg er til kontroll,litt dumt, for det kan jo være både motiverende( og frustrerende!) og greit å ha litt kontroll.men hvis jeg først begynner har det lett for å ta litt overhånd=løper på vekta flere ganger om dagen. Nå er ihvertfall første uka unnagjort,har blitt mye drømming om mat i alle varianter.bl.a fryktelig drøm hvor jeg gikk fullstendig bananas i kjekshylla på butikken og omtrent måtte bli dradd ut derfra med makt!åhåi, da er det bare å komme seg opp av senga og ta seg en sjokoladebar ha en fin dag allesammen!her skal det måkes snø!

Jeg fikk høre at man ikke skulle trene i fase 1... :-)

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 09:50   #2412
Elinemor
Medlem
 
Elinemor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 65
Elinemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Det er vel helt individuelt om man vil og kan trene eller ikke i fase en, vil jeg tro. Noen har ikke overskudd til det, jeg har trent moderat de gangene jeg har vært i den fasen. Men merker at særlig styrketreninga er bedre når jeg er kommet meg i fase 3.
Jeg har egentlig hatt bra med overskudd i fase en. Det eneste er at jeg blir veldig sulten av å trene/fysisk aktivitet. Derfor tar jeg meg et ekstra produkt i/under trening eller på skitur.

__________________




Elinemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 10:19   #2413
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Pga en kropp som ikke tåler noe som helst annet enn trim(ikke hard trening), har jeg ikke merket noe til problemer iforhold til fysisk aktivitet i fase en. Jeg har gjennomført mine trimturer og alle mine andre fysiske aktiviteter uten problemer. Men det er klart jeg har ikke bedrevet hard styrketrening.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 14:01   #2414
Lovinda123
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 29
Lovinda123 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

takk for tipsene!!tenker jeg holder meg til litt rusleturer nå i begynnelsen, prøvde meg en tur på elixia igår men holdt meg nærme garderoben pga noe usamarbeidsvillig mage(huff,beklager detaljer!).. Kjenner det hjalp å spise et ekstra måltid også, gikk med en gang mye lettere, deilig å ikke gå helt på sparebluss.
apropos spise ekstra så har jeg pleid å hatt litt innlagte høykarbodager innimellom slagene, deilig å ha noe å glede seg til!har aldri våget meg på vekta "dagen derpå" men merker jo at kroppen får seg et lite sjokk..

Lovinda123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 14:48   #2415
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

I morgen blir en planlagt sprekk for min del. Har vært kjempeflink til nå, har erstattet ekle ed-middager med egg og salat, men bortsett fra det har jeg holdt meg fint til dietten (untatt en del fun light og cola zero). Men i morgen skal jeg ha barselgruppa her på lunch, så da tenker jeg å lage kyllingsalat. Jeg serverer med minibaguetter, smør og en karridressing, pluss safarikjeks, så får vi se om jeg klarer å holde meg.... Skal nok uansett spise kylling, det gleder jeg meg veldig til, kjenner kjøtthungeren kommer snikende nå altså!

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 13:04   #2416
EDlene
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 20
EDlene er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei Hei,

Da har jeg vært på min første kontroll (etter endt fase 1) og jeg har gått ned 9 kg! Mistet 6 cm rundt livet og 3 cm på hoftene Kjempefornøyd!
Fikk et lite tips som jeg ville dele med dere!
Legen sa at fra fase 2 kunne jeg fint bytte ut et eurodiett måltid til dagen med en Skyr (viktig at det er den smale Skyr'en. De andre inneholder mye sukker, OBS OBS!)
Har allerede vært og handlet inn, syns den med granateple er deilig

EDlene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 16:47   #2417
Lovinda123
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 29
Lovinda123 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

EDlene:Gratulerer med helt rått resultat!!det er jo helt vilt!kan jeg spørre hvor lenge du var i fase 1..?

Lovinda123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 18:01   #2418
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Gratulerer med imponerende resultat EDlene

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 19:40   #2419
EDlene
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 20
EDlene er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk takk
Kjenner jeg blir veldig motivert!
Skulle egentlig vært i fase 1 i 30 dager, mn når det hadde gått nøyaktig 3 uker fikk jeg nok, hehe. Så det ble 21 dager i fase 1! 2 av kiloene var vann og resten fett

Resultatet gav meg en ekstra giv på spinning i dag

EDlene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 09:32   #2420
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Så utrolige resultater på bare tre uker! Flink! :-)

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 00:05   #2421
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Kjempebra, EDlene

Her står vekten stille for tiden.... Har fortsatt ikke fått kjøpt meg nye ED-produkter, og har dermed ikke kunnet følge fase 3 helt etter boka. Har blitt generell lavkarbo istedet, og det blir nok litt for mye fett ift til karbene. Har lagt min elsk på kyllingfilet med ost, bacon og fløtesaus nemlig
Skal heldigvis snart over i Fase 1 igjen, noe jeg ser veldig fram til! Da blir det kjeks, barer, pannekaker og pasta et par uker før jeg tar 1 mnd i fase 2 og deretter fase 3 og 4. Det gledes

Er egentlig i fase 3c nå, og spiser derfor epler. Selv om det er knallgodt, liker jeg absolutt ikke det eplene gjør med blodsukkeret mitt. Før eplenes inntog i Eurodiettlivet mitt, hadde jeg overhodet ikke lyst på noe søtt og det holdt lenge med de planlagte måltidene. Nå er det mye verre... ikke bra.

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 06:34   #2422
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg foretrekker at frukt heller er noe jeg år litt amok på som en utskeielse, i ferier-mandariner i julen feks og ikke som endel av hverdagen, netopp pga det du skriver. Sa dette til legen og hun sa at slik måtte jeg bare gjøre det, behøvde ikke den fruktenSå du få helt sikkert slippe du også.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 14:42   #2423
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Jeg foretrekker at frukt heller er noe jeg år litt amok på som en utskeielse, i ferier-mandariner i julen feks og ikke som endel av hverdagen, netopp pga det du skriver. Sa dette til legen og hun sa at slik måtte jeg bare gjøre det, behøvde ikke den fruktenSå du få helt sikkert slippe du også.

Det gjør jeg nok, men det smaker jo så godt....

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 18:35   #2424
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Dæsken jeg må slå et slag for knutekålen! Har aldri spist det før, men det smaker jo nesten som kålrabi og kan brukes i moser og stapper, akkurat som potet og kålrabi, men har myyye mindre karber! Kan ha opptil 250g av den i fase 1 og 2! Det var jammen meg bra jeg prøvde den i dag! (koker grønnsakssuppe fra skrætsj og har litt knutekål oppi, håper det blir godt! :-)

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 19:51   #2425
EDlene
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 20
EDlene er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Knutekål sier du? Hm... jeg må nesten prøve det da. Er veldig glad i kålrabi.
Jeg må innrømme at jeg ikke har mye peiling på hva som er hva i grønnsaksseksjonen. Det er desverre ikke grønnsaker jeg har fråtset i de siste årene Må blli flinkere til å utforske litt... dette skal tross alt bli en livsstil og det er vel en fare for at jeg kan bli lei av å bare spise blomkålstappe og brokkoli

Laget lavkarbo-karbonader i går som jeg fikk oppskrift på fra legen. Det var faktisk helt nyydelig. Til og med mannen min ga meg beskjed om at dette kunne vi fint ha flere ganger
Nyyyter virkelig fase 2!

EDlene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no