Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-02-12, 13:33   #2451
Opel Svima
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Østfold
Innlegg: 21
Opel Svima er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mailin, her.

bruker du smør i blomkålmosen? Synes ikke det er noe særlig uten smør så derfor har jeg ikke laget meg det...

Prøver å variere litt men orker liksom ikke, blir mye salat og egg her i gården.... I går lagde jeg meg blomkålpopcorn, det var godt! Men tar jo litt tid....

Nå har jeg ihvertfall spist salat med soyanøtter, litt cottage cheese med gressløk eller hva det er (ny variant, kjempegod!) og et speilegg oppå, så regner det som to måltider.... Så skal jeg ha en creme brulee senere, så i dag har jeg vært flink og spise!

Er i fase 1 ja, men nå er det bare mandag og tirsdag igjen, så har det gått 30 dager! Onsdag får jeg altså spise kjøtt. Da skal jeg også på kontroll igjen, hurra!

Gubben har bestilt seg pizza i dag han.... Er ute og henter nå. Dæsken skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom kvelden med pizzalukt i hele huset og jeg får ikke en liten bit en gang.... (kanskje hvis han har kjøpt med biffstrimler, tar jeg meg en strimmel!)

Hva er blomkål popkorn? Ble kjempe nyskjerrig

Opel Svima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Eurodiet Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 18:55   #2452
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Opel Svima, her.

Hva er blomkål popkorn? Ble kjempe nyskjerrig

rett og slett blomkålbuketter skåret opp i popcornstørrelse, lagt i stekeplate med olje og salt, og stekt på høy varme til de er gyldne. Veldig godt altså!

Aller helst skal man visst steke dem på 50 grader i sånn 10 timer, men hvem orker det...?

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 21:31   #2453
Opel Svima
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Østfold
Innlegg: 21
Opel Svima er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mailin, her.

rett og slett blomkålbuketter skåret opp i popcornstørrelse, lagt i stekeplate med olje og salt, og stekt på høy varme til de er gyldne. Veldig godt altså!

Aller helst skal man visst steke dem på 50 grader i sånn 10 timer, men hvem orker det...?

Dette skal jeg teste ut, fikk lyst til å prøve den i ovnen også, bare å sette den på når jeg skal legge meg

Men skal man da bare legge det på bakepapir uten olje og salt?

Opel Svima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Eurodiet Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 21:52   #2454
Lovinda123
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 29
Lovinda123 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

ja da har jeg endelig kommet meg på spinning for første gang siden jeg begynte, gikk faktisk tålig greit. måtte ikke bæres ut ihvertfall jeg har rett og slett måtte kutte ut treninga de første ukene av fase 1, ble helt pudding i formen i begynnelsen. så deilig å være i gang igjen!har ikke motet meg til å gå på vekta men håper og tror at det går rette veien. fingers crossed!!

tror jeg skal satse på å mekke meg no blomkål popcorn neste gang jeg skal på kino

Lovinda123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 22:01   #2455
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Aner ikke, men regner med det.... Fikk først tips av en venninne. Hun sa bare "putt blomkål i ovnen, ha på olje og salt...."
Så gikk jeg hjem og googlet det, og fant bare denne oppskriften: http://mjuuugly.blogg.no/1302291151_...y_popcorn.html

Der har de en slags gjær i, men det trengs jo ikke... Der står 50 grader med døren på gløtt.... ikke vet jeg! Men regner med du må ha det på bakepapir eller noe ja

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 22:09   #2456
Opel Svima
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Østfold
Innlegg: 21
Opel Svima er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mailin, her.

Aner ikke, men regner med det.... Fikk først tips av en venninne. Hun sa bare "putt blomkål i ovnen, ha på olje og salt...."
Så gikk jeg hjem og googlet det, og fant bare denne oppskriften: http://mjuuugly.blogg.no/1302291151_...y_popcorn.html

Der har de en slags gjær i, men det trengs jo ikke... Der står 50 grader med døren på gløtt.... ikke vet jeg! Men regner med du må ha det på bakepapir eller noe ja

Det er visst vegitarenes svar på ost:
http://mjuuugly.blogg.no/1286814445_...anteriket.html

Det skal jeg shoppe neste gang jeg er i sverige.

Tusen takk for super link, det så kjempegodt ut

Opel Svima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Eurodiet Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 18:40   #2457
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Værsågod! Var jo flere oppskrifter på den siden også som kan prøves!

I dag har jeg vært på kontroll. Det gikk strålende! Borte er 10 kg, 7 kg fett, 2 kg vann og 1 kg muskler. Og borte er 12 cm rundt livet, og 7 cm rundt rompa! Woho! Pluss, i dag har jeg spist kjøtt og skyr og greier! Fikk også en del fase 2 oppskrifter, siden jeg ikke er så glad i produktene lenger.... Tror jeg kan leve lenge på fase 2 altså! :-)

Så i dag var det ytrefilet av svin pluss blomkålmos og en kokt brokkoli til middag, mmmmmmm!! :-)

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 21:01   #2458
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mailin, her.

Værsågod! Var jo flere oppskrifter på den siden også som kan prøves!

I dag har jeg vært på kontroll. Det gikk strålende! Borte er 10 kg, 7 kg fett, 2 kg vann og 1 kg muskler. Og borte er 12 cm rundt livet, og 7 cm rundt rompa! Woho! Pluss, i dag har jeg spist kjøtt og skyr og greier! Fikk også en del fase 2 oppskrifter, siden jeg ikke er så glad i produktene lenger.... Tror jeg kan leve lenge på fase 2 altså! :-)

Så i dag var det ytrefilet av svin pluss blomkålmos og en kokt brokkoli til middag, mmmmmmm!! :-)

Så flink du har vært! Gratulerer

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 21:02   #2459
Opel Svima
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Østfold
Innlegg: 21
Opel Svima er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mailin, her.

Værsågod! Var jo flere oppskrifter på den siden også som kan prøves!

I dag har jeg vært på kontroll. Det gikk strålende! Borte er 10 kg, 7 kg fett, 2 kg vann og 1 kg muskler. Og borte er 12 cm rundt livet, og 7 cm rundt rompa! Woho! Pluss, i dag har jeg spist kjøtt og skyr og greier! Fikk også en del fase 2 oppskrifter, siden jeg ikke er så glad i produktene lenger.... Tror jeg kan leve lenge på fase 2 altså! :-)

Så i dag var det ytrefilet av svin pluss blomkålmos og en kokt brokkoli til middag, mmmmmmm!! :-)

Det er jo kjempebra

Men kan vi spise skyr i fase 2?
Kjøtt vet jeg at vi kan spise 1 gang pr dag, men visste ikke noe mer. Jeg har ikke muligheten
til å reise til Oslo, og får derfor kun oppfølgingen som er på nettet.
Jeg ble henvist av Gørli en hyggelig dame å¨Eurodiett til en som heter Svein, men han ville ikke si noe til meg uteom at jeg betalte kr.500,- pr halvtime til en av de andre på Euridiett.

Kunne du lagt ut noe av de vi har lov til å spise i fase 2? Jeg er rimelig desperat etter andre
ting en bare litt kjøtt og diett produkter

__________________
______________________________
http://eurodietten.blogspot.com/
Opel Svima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Eurodiet Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 21:18   #2460
Elinemor
Medlem
 
Elinemor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 65
Elinemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Du kan spise andre proteinkilder - som fisk og egg. Kylling og annen fugl er også greit!
Jeg har ikke hatt melkeprotein i fase to, så ingen skur her i gården.
Gå inn på eurodiett sin side og les brosjyrene for de ulike fasene, mange tips å få der!

__________________




Elinemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 21:22   #2461
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Ja, Skyr blir nesten regnet som et ed produkt, pga ingen fett, lite sukker og masse proteiner. Det er kun de smale begerene altså (4 smaker).

Fikk noen oppskrifter, f.eks. et tredjedels beger cottage cheese, en neve bringebær og litt linfrø. Og en oppskrift på blomkålmos uten smør men med kesam eller lettrømme i, pluss hvitløk, pepperrot, salt og pepper. Så fikk jeg oppskriften til karbonadene som ble lagt ut her tidligere, pluss en chili/kyllingsuppe som jeg kan dele med dere i morgen... (lang oppskrift)

Ellers fikk jeg lov å bruke ost som "krydder", dvs strø litt over maten....

Men nå blir livet så mye lettere, med sjokoladefrokostblanding til frokost, en Skyr til lunch, en bar, kjøtt-/fiskemiddag og så kjeks om kvelden. Blir bra dette her altså! :-)

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 22:17   #2462
Opel Svima
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Østfold
Innlegg: 21
Opel Svima er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Elinemor, her.

Du kan spise andre proteinkilder - som fisk og egg. Kylling og annen fugl er også greit!
Jeg har ikke hatt melkeprotein i fase to, så ingen skur her i gården.
Gå inn på eurodiett sin side og les brosjyrene for de ulike fasene, mange tips å få der!

Jeg synes det ikke er så mye tips om fase 2 utenom, 200g fisk, skalldyr osv og 150g kjøtt, fugl osv.


Opprinnelig lagt inn av Mailin, her.

Ja, Skyr blir nesten regnet som et ed produkt, pga ingen fett, lite sukker og masse proteiner. Det er kun de smale begerene altså (4 smaker).

Fikk noen oppskrifter, f.eks. et tredjedels beger cottage cheese, en neve bringebær og litt linfrø. Og en oppskrift på blomkålmos uten smør men med kesam eller lettrømme i, pluss hvitløk, pepperrot, salt og pepper. Så fikk jeg oppskriften til karbonadene som ble lagt ut her tidligere, pluss en chili/kyllingsuppe som jeg kan dele med dere i morgen... (lang oppskrift)

Ellers fikk jeg lov å bruke ost som "krydder", dvs strø litt over maten....

Men nå blir livet så mye lettere, med sjokoladefrokostblanding til frokost, en Skyr til lunch, en bar, kjøtt-/fiskemiddag og så kjeks om kvelden. Blir bra dette her altså! :-)

Blande dette isammen også er det et protein måltid måltid?
et tredjedels beger cottage cheese, en neve bringebær og litt linfrø

WOW kan man ha spise litt ost? Hvordan ost? Blir osten da regnet som 1 protein måltid?
Ahh blomkålseng med litt ost på toppen

__________________
______________________________
http://eurodietten.blogspot.com/
Opel Svima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Eurodiet Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 22:30   #2463
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Ja hun sa det.
Ost kun som krydder, er nok for å få mer fett og energi inn i dietten sakte men sikkert, men det vet jeg ikke....

Hun anbefalte meg bl.a. å lage taco (uten skjell/lefser selvfølgelig) og da kunne jeg bruke både ost og rømme... Så regner ikke med ost er et eget måltid akkurat nei...

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 22:31   #2464
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opel Svima, synes du skal ta en telefon til klinikken og snakke med dem om dette jeg!

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 09:18   #2465
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg spiste ikke melkeprodukter i fase 2, da det normalt ikke skal komme før i fase 3. Vet noen har fått beskjed om at de kan ta en Skyr i blant, men min kursleder så aldri noe om det. Grunnen til at det ikke er flere tips enn å spise 150 g kjøtt, fisk osv i fase 2, er jo fordi dette er det eneste man skal legge til i denne fasen. Et slikt proteinmåltid erstatter da et ED-måltid.

Kan hende det funker å begynne med melkeprodukter allerede i fase 2, og om noen får beskjed av sin veileder at dette er greit, er det nok en individuell anbefaling. Jeg holder meg til standardanbefalingene, da det er det som fungerer for meg. Men det er jo bedre å endre litt på dette i samråd med veileder, enn å evt ramla av Eurodiett-lasset fordi man ikke greier å få i seg det man skal Lykke til

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 10:34   #2466
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Men du blander vel ut noen av produktene med melk? (skummet da altså)

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 10:59   #2467
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mailin, her.

Men du blander vel ut noen av produktene med melk? (skummet da altså)

Ja, det gjør jeg, men jeg fikk beskjed om at det var det eneste som var tillatt å gjøre. Samtidig, om man ikke liker det produktet man evt skulle blandet i melk, og derfor tar et annet melkeprodukt som erstatning for melk + ED, så utgjør sikkert ikke det noen forskjell. Når man ser det på den måten, liksom

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 15:05   #2468
Lovinda123
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 29
Lovinda123 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

gratulerer med helt fantastisk resultat!! gir meg litt ekstra driv når jeg ser det går så bra for andre.føler det står på stedet hvil (kan jo bare veie meg men det tørr jeg ikke! men hadde akkurat samme følelsen forrige gang og fikk jo resultater så er bare å keep it up! vurderte om jeg skulle prøve den derre 500kcal timen på elixia igår men så fikk jeg sett instruktøren og han så beinhard ut så tror jeg holder meg til spinninga og yoga inntil videre

ang meieriprodukter så har vel min veileder sagt noe sånt som at jeg kunne bruke litt cottage cheese, bittelitt ost og kesam for å "piffe opp" maten i fase 2. gikk ned like mange kilo dom i fase 1 så hadde ikke noen negativ påvirkning for min del, men dette kan jo selvsagt være individuelt. Ble så lei produktene etterhvert så synes det var himmelsk med litt cottage cheese m kanel til frokost innimellom

ellers har jeg kjøpt inn en pakke med de ED browniesene. mener å huske å ha lest på forumet at noen tilberedte dem i mikroen, men har ikke klart å finne igjen innlegget. Noen som har peiling på dette?

Lovinda123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 15:16   #2469
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

1-1,5 min i mikroen på full guffe så er den ferdig! :-)

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 15:54   #2470
Lovinda123
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 29
Lovinda123 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

sweet!takk for kjapt svar, da blir det brownie m på kino!søtsugen!!

Lovinda123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 19:49   #2471
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Æsj jeg har blitt syk. :-( Har foreløpig 38 i feber. Legen min sa at dersom jeg ble syk så skulle jeg slutte med ed med det samme, men har liksom ikke klart å gjøre det.... Har i dag spist en pakke kjeks, en skyr og en karbonade med salat og blomkålmos. Skal ha en bar senere i kveld tenkte jeg. Har jo ikke appetitt men tvinger i meg noe.

Noen av dere som har tips til hva jeg bør gjøre? Vanlig høykarbokosthold til jeg er frisk eller skal jeg bare fortsette....?

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 21:34   #2472
Opel Svima
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Østfold
Innlegg: 21
Opel Svima er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mailin, her.

Æsj jeg har blitt syk. :-( Har foreløpig 38 i feber. Legen min sa at dersom jeg ble syk så skulle jeg slutte med ed med det samme, men har liksom ikke klart å gjøre det.... Har i dag spist en pakke kjeks, en skyr og en karbonade med salat og blomkålmos. Skal ha en bar senere i kveld tenkte jeg. Har jo ikke appetitt men tvinger i meg noe.

Noen av dere som har tips til hva jeg bør gjøre? Vanlig høykarbokosthold til jeg er frisk eller skal jeg bare fortsette....?

Først så vil jeg ønsker deg god bedring

Jeg synes du har klart å spise bra i dag, kan ikke si jeg er enig med legen din om at du skal
slutte med ED mens du er syk.
Sålenge du ikke er alvorlig syk, så hold ED dietten så godt du klarer.

Jeg har ME/CFS og startet opp med ED i starten av desember 2011 så hadde jeg:
konstant 39 i feber over flere år
infeksjoner i kroppen
influensa symptomer
osv
Og jeg ble ikke sykere, heller tvert om.

Jeg mener at sålenge du føler det er greit: så TUT OG KJØR ED

__________________
______________________________
http://eurodietten.blogspot.com/
Opel Svima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Eurodiet Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 13:03   #2473
EDlene
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 20
EDlene er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mailin, her.

Æsj jeg har blitt syk. :-( Har foreløpig 38 i feber. Legen min sa at dersom jeg ble syk så skulle jeg slutte med ed med det samme, men har liksom ikke klart å gjøre det.... Har i dag spist en pakke kjeks, en skyr og en karbonade med salat og blomkålmos. Skal ha en bar senere i kveld tenkte jeg. Har jo ikke appetitt men tvinger i meg noe.

Noen av dere som har tips til hva jeg bør gjøre? Vanlig høykarbokosthold til jeg er frisk eller skal jeg bare fortsette....?

Det med at du måtte slutte hvis du fikk feber mener jeg legen sa til meg at var på grunn av at ketosen er vanndrivende og når man er syk, trenger man veske. Trodde ikke man måtte slutte helt på ED, men heller at man måtte avbryte ketosen (skal ikke si det helt sikkert, men det var sånn jeg oppfattet det)

Hvis jeg hadde hatt 38 i feber, hadde jeg nok ikke hoppet ut av ketosen øyeblikkelig, men hvis det hadde begynt å nærme seg 40, tror jeg jeg hadde blitt litt mer forsiktig.

God bedring!

EDlene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 13:09   #2474
EDlene
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 20
EDlene er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mailin, her.

gikk også til forusakutten i stavanger, var hos en lege som heter Nina (og en helsesøster som het Mette)
Jeg fant en fantastisk blomkålsuppe som alle kan spise her: http://www.klikk.no/mat/spise/article707852.ece
(Hellstrøm sin oppskrift) Jeg kuttet ut rekene og gressløken (for jeg hadde ikke i hus) men den ble veldig god likevel (og man blir STAPPMETT!)

Jeg prøvde denne i går, men jeg prøvde heller å ha oppi kylling stekt i karri istedenfor reker (Jeg liker reker, men ikke såååå godt at jeg vil ha 200 gr av det til middag). Syyykt godt! Liker når man kan finne middager som gjør at man glemmer at man er på Eurodiett

EDlene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 22:26   #2475
Lovinda123
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 29
Lovinda123 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Masse god bedring!! Pass på å drikke masse hvis du velger å fortsette på ED. Idag har jeg vært så vanvittig sugen på noe godt,kom hjem fra svømming og gikk rett i gang med halvmanisk leting i alle skap og skuffer.fant til slutt en ben&jerrys boks med no super chocolate fudge greier(mmmm) og var på nippet til å hive i meg hele.var kommet så langt som til sofaen m skjea i hånda og alt men fikk heldigvis vettet tilbake i siste sekund yeayh! Tok meg en ekstra pakke kjeks isteden.. Ikke helt det samme,men men. Kjenner jeg er litt lei av produktene nå så ser VELDIG frem til å komme til fase 2 etterhvert. Har ikke våget meg på vekta ennå,men merker at alt er blitt litt "slappere"(deilig..). Ennå noen dager til første kontroll så får legge inn litt ekstra trening..sukk

Lovinda123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no