Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

Det kjennes godt!

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-10-13, 12:27   #1
ndany
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Hvor: Askøy
Innlegg: 1
ndany er på en erverdig vei

Det kjennes godt!

Hei hei og takk for et kjempefint forum. Dett kjennes bra, å gå på lavkarbo. Startet for andre gang i august da vekta passerte 84 kilo. Jeg er 57 år og har vært høy og slank inntil de siste fem, seks årene. Normalvekta før overgangsalderen, da var jeg 48, var mellom 64 og 68 kilo. Har slitt med å komme i ketose og dermed går det saaakte, dette her. Har kuttet ut sukkerfri tyggis som jeg har vært avhengig av og "frisk pust", en annen favoritt, i tillegg til alt annet karberikt, poteter, pasta etc.

Spiser i hovedsak omelett, egg, blomkålpure, kyllingfilet, kjøttdeigretter, salat og andre typer kjøtt og noe ren fisk. Om kvelden tar jeg gjerne noen av Nannas fantastiske knekkebrød med mye Norwegia, mindre knekkebrød og mest ost. Drikker en del kaffe, fun light, pepsi Max og vann. Tar østrogentilskudd, Livial, (er det derfor ketosen utblir?) trener Zumba to til tre ganger i uka, men er ikke veldig aktiv ellers. Kjenner meg slankere, magen er ikke så oppblåst, men skjønner ikke hvorfor jeg ikke er i ketose?

I dag veier jeg 79,5, i går 78,5. Har ikke tenkt å gi meg, men hvorfor ikke ketose? Takknemmelig for tips!

ndany er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexeberg og Lauritsen/Davidsen Svar med sitat
Svar

Emneord
ketose, lavkarbo


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Smør - godt og godt for deg! macadamia79 Livets lyse side 24 15-09-11 19:15
Hvordan skal en avokado kjennes ut? TrillTrall Spørsmål om matvarer og oppskrifter 16 26-09-10 09:16
Urolig mage - kjennes ut som babyspark nevergiveup Spørsmål og svar 8 29-01-10 18:57
Isj - det var godt Sungrazer Generell diskusjon 3 29-11-09 11:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no