Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Oktoberstarter-tråd?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-01-11, 23:17   #451
MonaLita
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 68
MonaLita er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

jeg er 100 gram fra 20 kg.. venter spent på de siste 100 gramma!!!

begynte 4.10

mitt mål er 8 kg ned til påske.. håpe jeg klarer det


Heia heia!! Tipper du har de 100 grammene i mål til i morgen tidlig! Og da er det bare å gratulere!!!
Jeg hadde delmål 10 kg til jul, det klarte jeg til 3 des.. gikk ned 12,6 til jul. Så da håper jeg at om ikke så lenge (1 mnd ca, om jeg fortsetter i samme tempo!) er gått ned 20

__________________

MonaLita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 23:21   #452
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Oktoberstarter-tråd?

ja jeg har veiedag mandager, så det mååå bli minst 100 gram til da.. jeg må klare 20 kg her nå, hehe

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 09:20   #453
jente-23
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 49
jente-23 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

hvis ikke det skjer... så skjer det innen 14 dager ca å regne folkens så dagen kommer! ikke fortvil :-) går bare fremover for oss... hoh, mang en gang jeg har måttet tenke den tanken selv! vil så gjerne se tallet 69.. men neida, hehe.. men kommer snart.. gleder meg!

Veide først 78-79kg. Regner 8 kg, er nå på 70 som var første del mål.. Vekta rikker seg jammen ikke! 65 er neste delmål. 60 er målet. Men føler jeg meg perfekt på 65 så blir jeg der Liker nemlig å ha litt former. Hmm innen neste uke da håper jeg at jeg ser de få gramma ned altså så jeg kan se drømmetallet mitt 69 som jeg ikke kan huske å ha sett før!
Lykke til alle Flinke vi!

__________________


jente-23 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kosthold som inneholder lite karbohydrat, mer fett og enda mer proteiner. Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 21:30   #454
KimPossible
Seniormedlem
 
KimPossible sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 2.632
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Jeg gikk ned 1,2 kg fra forrige uke, til fredagen som var nå. Kjempefornøyd!! Sammen med de 5 kiloene jeg klatre å gå ned før jeg startet på ketolyse, har jeg nå gått ned 12,4 kg! (begynte med ketolyse 15.10.10)
Målet mitt til 1 mai, er å ned til 70 kg. Det vil si 7,6 kg ned på litt over 3 måneder.
Det klarer jeg.

Stå på, folkens vi er SÅ flinke!

__________________
Kim
Journalen: http://forum.lavkarbo.no/showthread....37376&page=131
KimPossible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo -stoffskiftetrøbbel Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 23:11   #455
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Heisann dere. Jeg begynte her inne i oktober ja...men greide ikke å motivere meg for å fortsette, så det ble pause til over nytt år. Begynner i morgen på min 4.uke på ketolyse/lavkarbo. Tar lavkarbo med, for jeg har ikke sticks og jeg gidder ikke å slavisk telle karber.
Har brent kruttet fullstendig i helga, men vil likevel ikke si at jeg må begynne på nytt i morgen. 3 uker er unnagjort, har ikke gått ned så mye, men har beveget meg nedover riktig vei iallefall. Så, får jeg håpe det blir lenge til neste helg der jeg må bryte ut av kuren min. Det er enkelt med dette så lenge du er hjemme å får styre det meste sjøl og planlegge, men med det samme du er avhengig av andre, så er det nesten umulig å gjennomføre. "normale" folk har jo ikke slik mat som jeg skal ha i kjøleskapet til vanlig. Niks GR mat, det finner du overalt, men ikke lavkarbo mat. Så, når jeg da likevel fikk en stor smell i går, så tok jeg noen sjokoladebiter og en kakebit også. Vet jeg kunne sagt nei, men....det jeg er kry av er at jeg kunne spist mye mer....og jeg kunne fortsatt i dag også, men har vært flink igjen i dag da, så flink som jeg kan være, for å si det slik. I morgen er det tilbake til faste måltider og fast lavkarbo mat, skal prøve å få i meg litt mer fett den uka her, så kanskje jeg kommer meg skikkelig inn i ketose.
Av erfaring fra høsten 09, så gikk jeg faktisk mest ned den uka jeg spiste over 3500 kcal.....fikk nesten sjokk da jeg la inn på vektklubben (var medlem der fra tidligere av) hva jeg hadde spist. Det var utrolig mye fett. Men, det var det som skulle til, da kom jeg skikkelig i siget, og kg smeltet av. Og det som var herligst, det rant av på de plassene du ellers ikke greier å kvitte deg med det. Midje, underarmer, dobbelthake og lår. Jeg trengte ikke å gå ned mange kg før jeg kunne ned en buksestørrelse, herlig.
Nå føler jeg at jeg vet akkurat hva som skal til, men greier ikke å komme dit. Fløtesaus, egg, kylling, grønnsalat og bacon byr meg rett og slett imot. Jeg gir hals og blir kvalm. Så, jeg har måttet finne meg alternativ meny, og det byr på litt problemer. Jeg kommer meg ikke ned i ketose. Men, så lenge nåla går nedover skal jeg vel være fornøyd?

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 00:56   #456
Refrag
Juniormedlem
 
Refrag sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Bergen
Alder: 66
Innlegg: 23
Refrag er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Så lenge vekten går nedover er alt ok, det er det viktigste.

Tilbake fra syden og 2 kg feitere.
Jaja, det kunne ha gått verre.
Første uken var jeg flink. men siste uken skeiet jeg ut.
Da ble det øl, pizza, spagetti etc.


Men nå er jeg i ketose igjen og fortsetter med friskt mot.

Neste mål blir 99,9 kg

__________________



Refrag er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 07:02   #457
jente-23
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 49
jente-23 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

69!! Jaaaaaaaaaaaa)))))))))))))))))) ELSKER DERE!!! haha))) dere gir meg pågangsmot!! God ****ings helg!!! =))))))

__________________


jente-23 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kosthold som inneholder lite karbohydrat, mer fett og enda mer proteiner. Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 07:08   #458
jente-23
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 49
jente-23 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

haha, god uke skulle det stå.... hahaha

__________________


jente-23 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kosthold som inneholder lite karbohydrat, mer fett og enda mer proteiner. Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 08:03   #459
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Oktoberstarter-tråd?

vekt 4.10.10 105.2 kg
vekt 11.10.10 102.6 kg (-2,6kg)
vekt 24.10.10 99.9 kg (-2,7kg)
vekt 28.10.10 98.2 kg (-1,7kg)
vekt 9.11.10 97.1 kg (-1,1kg)
vekt 15.11.10 95,6 kg (-1,5 kg)
vekt 19.11.10 94,9 kg (-0,7 kg)
vekt 29.11.10 93,3 kg (-1,6 kg)
vekt 06.12.10 91,9 kg (-1,4 kg)
vekt 17.12.10 89.0 kg (-2,9 kg)
vekt 20.12.10 88.1 kg (-0,9 kg)
vekt 27.12.10 87.9 kg (-0,2 kg)
vekt 03.01.11 85,9 kg (-2.0 kg
vekt 24.01.11 84,6 kg (-1,3 kg)

så da har jeg endelig nådd 20 kg!! 20,6 kg på 16 uker

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 23:19   #460
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Du er jo superflink Seniorita
20 kg på 16 uker, hallo?? Og det har du greid på "vanlig" lavkarbo, ikke ketose? Det må jeg si var saker ja, ikke lenge før du tar meg igjen med det tempoet der.
Selv så har jeg bomma litt i dag å jeg da...Lagde grateng til middag i dag, men ungen ba så fint om litt makaroni oppi, så jeg gikk med på det da fant ikke den med fullkorn, så det ble vanlig. Prøvde å plukke ut litt selv da, men det så litt teit ut. Likevel, resten var knall lavkarbo, og kanskje helt nede i ketose faktisk.
Så....lagde ungene brownies da, og det er ikke lite godt. Gikk bra det å, helt til jeg nå skulle pakke resten inn i en pose. Hvem greide ikke å la være å ta en bit da? Jo meg takk, dritt altså Får bare trøste meg med at jeg ikke har ødelagt alt fordi, jeg har tross alt trena en bra time på spinning i dag, jeg har vært flink resten av dagen og det går bare noen dager ekstra før jeg er nede i min nye trivselsvekt. Joda, dette går bra det, sier vi. Natta!

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 00:51   #461
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Oktoberstarter-tråd?

nei jeg har vært i ketose hele tiden.. men jeg følger ikke ketolyse.. Ligger nok under 20 gram karbo hver dag Tør ikke gå høyere på karbene før jeg når idealvekten min, hehe Stod stille i 2 uker nå frem til jeg kuttet ut søtning og lavkarbobrød i en uke og da gikk jeg ned 1,2 kg igjen.. Vet ikke hvem som var synderen men noe gjorde at jeg gikk opp og ikke ville ned. Så jeg tror jeg skylder på det sukkerfri snopet. med engang jeg kuttet det ut så raste jeg nedover igjen heldigvis

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 21:45   #462
lille74
Medlem
 
lille74 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 275
lille74 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

kor flinke dokker e!!!
kjempe bra.......

__________________


090709 - 110310-23,7 kg
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=27309
lille74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 22:31   #463
Refrag
Juniormedlem
 
Refrag sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Bergen
Alder: 66
Innlegg: 23
Refrag er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Det gikk fortere en forventet.
Er nå 99,7 kg
Det er mange år siden jeg var under 100 kg.
Feirer det med et glass rødvin.
Neste delmål er 95 kg

__________________



Refrag er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 21:21   #464
Helene M
Medlem
 
Helene M sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 37
Innlegg: 421
Helene M har en fantastisk aura rundt segHelene M har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Hurra, Refrag!

__________________
Min ticker

Samboeren sin ticker


Helene M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 08:01   #465
Lindaplinda
Medlem
 
Lindaplinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Mysen
Alder: 43
Innlegg: 270
Lindaplinda er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Veier nå 69 kg! Hurra! Ifølge wii'n har jeg gått ned 1,4kg på to uker Har tilsammen gått ned 9,4kg

__________________


Lindaplinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 11:40   #466
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

nei jeg har vært i ketose hele tiden.. men jeg følger ikke ketolyse.. Ligger nok under 20 gram karbo hver dag Tør ikke gå høyere på karbene før jeg når idealvekten min, hehe Stod stille i 2 uker nå frem til jeg kuttet ut søtning og lavkarbobrød i en uke og da gikk jeg ned 1,2 kg igjen.. Vet ikke hvem som var synderen men noe gjorde at jeg gikk opp og ikke ville ned. Så jeg tror jeg skylder på det sukkerfri snopet. med engang jeg kuttet det ut så raste jeg nedover igjen heldigvis

Sukkerfritt snop må dere kutte helt ut ja. Det eneste jeg har funnet som kan være "lovlig" er de dropsene du får kjøpt på apoteket. Også har sunkost noen sjokolader som har veldig lav karbo innhold, og riktig søtning. Vi som skal holde oss på lavkarbo, og enda viktigere om du går på ketolyse, er at du kontrollerer hvilket søtningsmiddel som er i produktene du handler. Sorbitol f.eks omdannes til glukose i fordøyelsessystemet ditt, og er derfor ikke "sukkerfrie" for oss som ønsker å redusere karbo i kosten. Glukose påvirker blodsukkeret vårt på lik linje med vanlig sukker, så da kunne du faktisk like godt brukt vanlig sukker.
"lovlige" søtningsmidler som ikke omdannes til glukose er bl.a aspartam, cyclamat og sakkarin.
Står mye bra om dette med søtning i "slank med ketolyse" boka. Så, helga godisen, må vi sjekke ekstra.
Selv så unner jeg meg noen biter med Bocca sjokolade i helgene, en i ny og ne, stekt hvitost med grillkrydder er nydelig, og baconsvor selvsagt. Pepsi Max går også ned, men har begynt å skjønne at det trolig er den som er årsaken til noe hodepine som har det med å ankomme. Og det har jeg skjønt kan være av for stort inntak av aspartam????? Så nå svitjser jeg litt med cola zero også da, men sikkert samme søtningstoffet der også? Har trappet ned litt da. Drikker nå kun på helg....neste

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 14:53   #467
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Oktoberstarter-tråd?

ja jeg har ligget unna i 2 uker nå. Trodde aldri jeg skulle klare det.. spiser ikke snopet pga lysten men pga ånden jo, haha

men det har gått bra. Har drukket masse vann istedet og blir spennende å veie seg i morgen. Tror det har stått stille denne uka pga mensen men.. Føler meg freshere!

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 17:33   #468
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Jeg greier meg faktisk ganske godt uten snop, faktisk. Men, jeg kan innimellom unne meg en bit mørk sjokolade da. Men, det er nok mer vanen enn lysten som styrer, for det er ikke noe særlig søthunger lengre. Bare at jeg inni hodet VET at snop er godt da, hehe

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 11:33   #469
MonaLita
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 68
MonaLita er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Æsj.... 79,9 blinket mot meg på vekta, men så bestemte den seg for å lande på 80 blank!

__________________

MonaLita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 12:17   #470
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Egentlig like så greit å ende på 80 og hele tall, for den vekta vår den jobber seg jo opp og ned hver dag, noen gram opp og noen gram ned. Jeg kjøpte meg vekt som bare tar hele og halve kilo. Syns det var mye kjekkere. Da slapp jeg å telle disse grammene. Jeg har ikke gått ned før jeg har gått ned en halv kilo, og vært der et par dager. Først da noterer jeg inn ny vekt

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 06:40   #471
Savagedlight
Medlem
 
Savagedlight sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 74
Savagedlight er på en erverdig vei

Re: Oktoberstarter-tråd?

Jeg får vel skrive ett eller annet her jeg og, siden jeg begynte på ketolyse i midten av oktober.

Mye god informasjon her, det er sikkert og visst. Selv har jeg vært bittelitt uggen i magen i det siste, og vekta har sakket ned farten... Det eneste "nye" i kosten er rosenkål, så prøver å droppe det i ei ukes tid for å se om det hjelper.

Mye gode resultater her inne, så det er bare å stå på dere. Dette klarer vi!

__________________
Start: 17. Oktober, 2010.
Savagedlight er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 19:38   #472
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien

Sv: Re: Oktoberstarter-tråd?

Mye gode resultater her inne, så det er bare å stå på dere. Dette klarer vi! [/quote

Flink du har vært da En må vel regne med at vekta stagnerer i ny og ne, min stod stille i 3 uker da jeg gikk på ketolyse, men så rasa den igjen etterpå. Grusomt med slik stillstans, det er tøft for psyken. Men, hold ut, du knekker koden igjen skal du se. Kanskje prøv å legge om kostvanene din litt? Snu om på den faste frokosten og lunsjen, prøv noe helt nytt kanskje? Eller fyll på med litt ekstra fett for noen dager, da løsner det gjerne.

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 10:32   #473
Lindaplinda
Medlem
 
Lindaplinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Mysen
Alder: 43
Innlegg: 270
Lindaplinda er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Hurraaaa!! Da har jeg også endelig kommet opp i tosifret vekttap!!:-D -1kg fra forrige fredag og er nå nede i 68kg

__________________


Lindaplinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 13:05   #474
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Jippi Linda. Du har vært knallflink :-)) Men enn hva jeg kan si om meg selv denneuka, total skjærings, egentlig. Men jeg har ikke gått opp iallefall. Det har blitt altfor mange karber nå de siste dagene, og ikke skjønner jeg hvordan jeg skal komme meg greit gjenno helga heller. Skal nå iallefall prøve.

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 21:01   #475
Lindaplinda
Medlem
 
Lindaplinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Mysen
Alder: 43
Innlegg: 270
Lindaplinda er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Opprinnelig lagt inn av Jolly, her.

Jippi Linda. Du har vært knallflink :-)) Men enn hva jeg kan si om meg selv denneuka, total skjærings, egentlig. Men jeg har ikke gått opp iallefall. Det har blitt altfor mange karber nå de siste dagene, og ikke skjønner jeg hvordan jeg skal komme meg greit gjenno helga heller. Skal nå iallefall prøve.

Tusen takk Men, det var faktisk med en sprekk i helga med pizzaspising og godis både lørdag og søndag pga bursdagfest. Etter den planlagte sprekken i jula så fant jeg ut at det ikke er sååå farlig med en sprekk en gang innimellom... Er bedre det enn å gi helt opp Så selv om du føler at du har gått over grensa så er det ikke sikkert det er så ille som du tror Om du har spist en del karbo en el flere dager så vil kroppen først og fremst samle på vann, og for min del forsvant vannvekta iløpet av noen dager på ketolyse igjen Jeg synes det er lettere å starte på nytt på mandager, så kanskje du skal prøve på det du også? Å sprekke i helga også kan umulig så mye å si bare du kommer inn på sporet igjen på mandag? God helg

__________________


Lindaplinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En kreativ tråd? Princez Generell ernæringsdebatt 13 10-03-08 09:14
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no