Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > LCHF

Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

LCHF Low Carb High Fat – Lavkarbokosthold slik Annika Dalquist, Sofie Hexeberg og Dr. Andreas Eenfeldt anbefaler

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-05-12, 20:41   #526
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Jeg måtte bare innom og legge inn denne lenken om aspartam. Kjenner at jeg er ekstra fornøyd med å ha kuttet det ut når jeg leser dette og annet tilsvarende.

Må også "rapportere" fra dagens innsats (som en del av mitt holde-fokus-for-å-komme-på-sporet-igjen): vekta var likedan i dag som i går morges, så jeg har i alle fall ikke gått mer opp. Magen har begynt å røre på seg - heldigvis!! Tenk at et par dagers utskeielser (og det var ikke mye altså!) gir så voldsomt utslag?? Matmessig har jeg holdt meg i skinnet i dag også; lysten på noe er nesten borte. Jeg har funnet fram Friboldropsene mine og tar meg et innimellom med god samvittighet og jeg har laget sjokolade til helga; 25 g cocosa og 50 g 86% sjokolade. Det blir godt å ha når (ikke hvis nei) fysen tar meg. Spiser fortsatt litt for mye, men heller det enn å gå og ha lyst på noe hele tiden. Mye bedre å holde det i sjakk med godkjent mat som reduseres når ting er på stell.

Festina: du sier at du trenger 2-3 uker for å komme over suget etter noe. Det var lang tid? Jeg trenger inntil ca 4-5 dager før det verste er over: hva med dere andre?

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 17:59   #527
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Veiing og 200g fra minstenotering. Håper å holde meg undr 72 nå...

Søtsuget mitt kommer og går, men 3-5dager er kanskje ikke så langt unna.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 19:57   #528
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Veiing og 200g fra minstenotering. Håper å holde meg undr 72 nå...

Søtsuget mitt kommer og går, men 3-5dager er kanskje ikke så langt unna.

Så bra VSB!! Jeg misunner deg 72 tallet altså!

Jeg er fortsatt på 78-79, og nå kan jeg vel tro at det har snudd. 900 g ned siden i går, og buksa slenger litt rundt meg igjen. Har igjen 800 g til minstenotering; de regner jeg å måtte jobbe hardt med både ift trening og mat. Godt å vite at kroppen er "med" igjen da. Nå er det pizza og rødvin her i gården; endelig fredag!

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 13:25   #529
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

God morgen! Eller snart ettermiddag når jeg tenker meg om
Stod opp i rett tid i morges og heiv meg på vaskeballetten og nå er huset rent og pent fra topp til tå. Lenge siden sist alt ble tatt på en gang, og da er det ekstra godt. Skal snart ut og gå en tur; noen som blir med?
Vekta viste ned 400 g siden i går, så det nærmer seg heldigvis. Går det som jeg håper nå er jeg tilbake på scratch tidsnok til neste konfirmasjonsselskap

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 18:39   #530
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

I dag sprekker nok caloriene her. Tur og grille Pølser... Og lørdag... Ja, ja. Det ffår så være. Bare holde det lavt på karbo... 2 jacobs er braa, 2 Andre...

Mye aktivitet i dag også da... Tur, freesbe (artig å prøve med feil arm... Fortsatt ikke bra i høyre...) sandslottbyggiing... Deilig med sommer i Oslo!

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 13-05-12, 19:53   #531
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Så bra kaloriene sprekker - da forsvinner de jo! Neida; skal ikke spøke med noe så alvorlig. Jeg er sikker på at aktivitetene veier opp for det som evt ble for mye.

Jacopspølsene har jeg spist to ganger og begge gangene ble jeg veldig dårlig etterpå, med skikkelig magevondt og oppkast. Så jeg tar meg heller en gildepølse, så får det være med kh - hvis jeg må ha pølse.

Jeg må be dere om litt hjelp til å sparke meg bak. Rømmegrøt til middag er jo sjakktrekk når en spekulerer på om en tåler melkeprodukter Magevondt, hoven, oppblåst mage mm.Fatter ikke at jeg ikke kan la være å måtte lære av feilene mine

har vært på langtur i dag også; godt å kjenne at kroppen fungerer og at det er bare musklene jeg har vondt i etterpå - og ikke leddene som før. Altså har trening en funksjon!

Ønsker alle en riktig god søndagskveld og kommende uke.

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 07:31   #532
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Vel, ble en lørdag i utskeielsenes tegn, men back on track og bra aktivitetsnivå i går. I dag er svømmetøy pakket så skal det testes etter kurs. Håper armen er enig... Vel 4 uker siden den ble skadet...

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 22:31   #533
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Bare innom sånn hastig. Jeg spiser alt for mye og det gir meg lyst på mer. Må redusere på mengdene og slutte med å ta litt til fordi det er jo "godkjent" mat. Altså slutte med å spise litt til.

Sånn da er det sagt. God kveld. Neste gang jeg er innom håper jeg å bli påminnet dette og at jeg har begynt jobben. Blah....

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 16-05-12, 18:21   #534
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Bare innom sånn hastig. Jeg spiser alt for mye og det gir meg lyst på mer. Må redusere på mengdene og slutte med å ta litt til fordi det er jo "godkjent" mat. Altså slutte med å spise litt til.

Sånn da er det sagt. God kveld. Neste gang jeg er innom håper jeg å bli påminnet dette og at jeg har begynt jobben. Blah....

Er det en trøst at vi er flere? Jeg noterer og regner kcal, ikke for å nå et helt fastlagt nivå, men for å bli bevisst hva jeg spiser og hvor mye energi det gir.

I morgen er 17.mai og nye utfordringer i så måte... Har begrenset innkjøpet av godter. Laget en liten bløtkake i stedenfor stor. Inspirert av en eller annen blogg brukte jeg kesam (vanilje, hjemmelaget) i fyllet, med litt gelatin. Spare litt fett der. Men det viktigste er at mengden begrenser seg.

Har stort sett mindre problemer ute der det ikke er lavkarbo alternativer.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 17-05-12, 12:38   #535
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Gratulerer med dagen alle sammen! Hipp hipp hurra! Jeg nådde 17 mai målet mitt, - 2 kg siden påske. I dag blir det etter tradisjonen Trøndersodd nam! Blir selvfølgelig uten poteter, men noen gulrøtter skal jeg ha. Hva spiser dere i dag?

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-05-12, 13:30   #536
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Her er det spekemat, eggerøre, salat, lchf bløtkake og kransekakestenger.

Gratulerer med dagen alle sammen.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 17-05-12, 20:22   #537
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Gratulerer med dagen! Også her er det trøndersodd på menyen. Som forrett hadde jeg en gåtur på 10 km - og desserten senere i kveld er LK sjokoaldemousse. Har prøvesmakt mens jeg laga den - mmmmm. Skal ha vaniljesaus og piska krem til og gleder meg.

Gratulerer med målet ditt Fedona! Jeg sliter med etterdønningene etter konfirmasjon for to uker siden, og har nå sluttet å veie meg og har satt fokus på i fikse/mestre maten i stedet. Ny konfirmasjon i morgen igjen; da skal jeg ha med sjokolademousse så jeg kan spise det ialle fall

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 17-05-12, 22:59   #538
Albatross
Seniormedlem
 
Albatross sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 40
Innlegg: 724
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Og jg har stagnert igjen teite vekt! rett før jeg vurderer å kjøpe ny

__________________
Albatross er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kaloribegrenset lavkarbodiett Svar med sitat
Gammel 18-05-12, 09:55   #539
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Ha ha ha; klart det er vekta som kan det til

Jeg er endelig back on track for i morges viste vekta 78,4 igjen; der jeg var for 2-3 uker siden. Nå ser jeg framover og setter veldig fokus på trening og hva jeg spiser. Igjen

Her bøtter det ned i dag, men en tur må det bli lell. Ei mil!

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 18-05-12, 12:29   #540
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Litt mye mat i går, men ikke så altfor galt... Bevegelse ble det derimot lite av, startet dagen med besvimelse og har det fortsatt tryggest i sofaen... Ja, tur retur legen med drosje/nabo da. Er visst uheldig for tiden... Satser på en rusletur med mannen i kveld hvis været holder seg. Ellers er visst jeg og TV gode venner i dag...

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 18-05-12, 15:08   #541
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Startet du dagen med å besvime??!! Du er ikke alvorlig syk nei? Det høres ut som det er fornuftig å være bestevenn med TV'n, så fortsett med det du VSB.

jeg sitter "på været" og venter på litt bedre vær - akkurat nå kommer det styrtregnskurer med jevne mellomrom, og i følge yr skal det lette litt de neste 2-3 timene. Må ut en tur i dag også; særlig siden vekta endelig var på minstenotering igjen. Tross masse sjokolademousse

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 18-05-12, 17:20   #542
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Startet du dagen med å besvime??!! Du er ikke alvorlig syk nei? Det høres ut som det er fornuftig å være bestevenn med TV'n, så fortsett med det du VSB.
D

Kom meg til flaggheising med ungene, men rakk aldri å se/høre noe... Stress mente legen, har jo slitt med ymse psykisk en stund så...

Håper på bedre vær for deg Tarato!
Vil prøve en liten rusletur selv, men venter helt klart på følge av mannen.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 19-05-12, 08:00   #543
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Huff da; det var sikkert skremmende både for deg og dine rundt deg! Stress går det heldigvis an å gjøre noe med; altså redusere.... Ikke like enkelt som det sies, men mulig er det!!

Jeg kom meg på tur i går, to timer uten en eneste regndråpe; veldig godt. Etterpå ble det sein middag men det sies jo at finere folk spiser seint, gjør det ikke?

Jeg kom over noen ord om blodtypedietten forleden dag, og satt og kikket på det i går kveld. Noen av dere som kjenner til dette? Altså, jeg vet ikke om det har noe for seg, men det som fasinerer meg er at det jeg kjenner kroppen tåler/ikke tåler er 99 % i overenstemmelse med min blodtype (0), mens den siste % stiller jeg spørsmålstegn ved om jeg faktiks tåler (melkeprodukter). Og at beskrevelsen av hvordan kroppen blir hvis jeg spiser mat jeg ikke tåler stemmer 100%. Er det tilfeldig? Har det noe for seg?

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 19-05-12, 10:32   #544
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Jeg er også blodtyPe 0 og spiser ganske strikt lavkarbo, så ja sånn sett, men det er nok mange her inne som trives godt på samme kosthold med andre blodtyper.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 19-05-12, 11:38   #545
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Besvimelse høres ikke noe særlig ut, VSB. Håper du føler deg bedre snart. Skulle gjerne vært ute og gått tur jeg også, men må nok vente litt med det. Tarato, du er kjempeflink til å mosjonere! Og så bra at du er tilbake på rett spor igjen. Jeg lurer på om jeg kom litt ut av ketosen 17 mai, at det ble for mye gulrøtter og jordbær... Stiksen var iallefall ikke rosa. Skal sjekke igjen i kveld. Ha en fin lørdag! Venter på finværet som de sier kommer til uka

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 11:02   #546
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Utrolig nok går vekta nedover her, til tross for mye mat, litt feil mat og nær null aktivitet... Må være vann i musklene som slipper av manglende trening... 200g under minstenotering søndag morgen og jeg var ikke flink i går... Melkesjokolade er min store synd... Tenk å legge den rett foran meg på bordet...

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 19:42   #547
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Heisann. Da er jeg på plass etter å ha overlevd helgas utskeielser. Det ble litt mer enn beregnet, men mindre enn sist selskapshelg. Har vært sulten i hele dag; og sørget for å spise litt og ofte. Og masse vann.

Nå er det endelig mandags kveld, og vi nærmer oss helga med raske skritt!!

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 21:49   #548
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Heisann. Da er jeg på plass etter å ha overlevd helgas utskeielser. Det ble litt mer enn beregnet, men mindre enn sist selskapshelg. Har vært sulten i hele dag; og sørget for å spise litt og ofte. Og masse vann.

Nå er det endelig mandags kveld, og vi nærmer oss helga med raske skritt!!

Mindre utskeielser for hver gang kan jo bety at du arbeider med kontroll og det er positivt! Noen avvik må vi kanskje leve med? Jeg håper i hvert fall på sikt å kunne tåle og takle det...

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 25-05-12, 08:13   #549
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Veiedag og ned Ytterligere 300g. Tyder på at jeg har klart den siste vanskelige uka uten mat som trøst, ja utenom lørdag da...

Forhåpentlig slipper svimmelheten ytterligere i løpet av dagen, så jeg kan trene igjen. Foreløpig er det korte turer i slangetempo med mannens arm som støtte.

Mulig musklene samler litt vann igjen da, men samtidig er det lettere å passe matmengde når jeg er litt i aktivitet. Medisinkutt (pga svimmelhet) kan også ha en "bivirkning" med tanke på matmengde og forbrenning... Kanskje til og med treningsutbytte... Så noen fordeler og noe bakdeler.

__________________




Min journal

Sist redigert av VSB : 25-05-12 kl 08:19.
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 25-05-12, 08:37   #550
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Veiedag og ned Ytterligere 300g. Tyder på at jeg har klart den siste vanskelige uka uten mat som trøst, ja utenom lørdag da...

Forhåpentlig slipper svimmelheten ytterligere i løpet av dagen, så jeg kan trene igjen. Foreløpig er det korte turer i slangetempo med mannens arm som støtte.

Mulig musklene samler litt vann igjen da, men samtidig er det lettere å passe matmengde når jeg er litt i aktivitet. Medisinkutt (pga svimmelhet) kan også ha en "bivirkning" med tanke på matmengde og forbrenning... Kanskje til og med treningsutbytte... Så noen fordeler og noe bakdeler.

Så flott at det går nedover VSB Med vekta altså Her er det igjen stillstans, men jeg lurer på om jeg har mer vann i kroppen pga varmen...? Er det flere som har det sånn?

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Går man ned i vekt også på generell lavkarbo? dakota Spørsmål og svar 10 31-05-11 01:02
Går man ned i vekt med å spise SUNT (ikke lavkarbo) Kanskje Generell ernæringsdebatt 30 11-03-11 11:12
Har gått ned i vekt (det var ikke planen med å endre til lavkarbo-kosthold) meme Lavkarbo generelt 1 16-10-10 18:00
Er det noen som spiser lavkarbo, og IKKE vil ned i vekt? blå Vedlikeholdsdietten 3 03-11-07 15:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no