Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Liten vektnedgang

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-04-16, 09:33   #1
Lady B
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2016
Innlegg: 1
Lady B er på en erverdig vei

Liten vektnedgang

Hei alle kloke hoder

Jeg er en dame på snart 38 år, har diagnosen lavt stoffskifte og går på medisiner for dette, jeg startet på lavkarbo rett etter påske og håpet på gode resultater... Jeg veide ved start 105,5 kg og gikk ned til 102,8 ganske fort og greit men nå virker det som at ting har stoppet opp. Er dette vanlig, har inntrykk av at andre raser ned i vekt.. I følge stixene er jeg i ketose men vet ikke hvor mye jeg skal henge meg opp i de. Går det an å spise for lite karbohydrater? Jeg spiser ingen meieriprodukter utenom meierismør, ingen nøtter og ingen erstatningsprodukter. Drikker ca 4 krus m kaffe om dagen.. Er dårlig på å spise grønnsaker da jeg er redd for å få i meg for mye karbs... Noen som har gode råd til meg?

Lady B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-04-16, 21:31   #2
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Liten vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av Lady B, her.

Hei alle kloke hoder

Jeg er en dame på snart 38 år, har diagnosen lavt stoffskifte og går på medisiner for dette, jeg startet på lavkarbo rett etter påske og håpet på gode resultater... Jeg veide ved start 105,5 kg og gikk ned til 102,8 ganske fort og greit men nå virker det som at ting har stoppet opp. Er dette vanlig, har inntrykk av at andre raser ned i vekt.. I følge stixene er jeg i ketose men vet ikke hvor mye jeg skal henge meg opp i de. Går det an å spise for lite karbohydrater? Jeg spiser ingen meieriprodukter utenom meierismør, ingen nøtter og ingen erstatningsprodukter. Drikker ca 4 krus m kaffe om dagen.. Er dårlig på å spise grønnsaker da jeg er redd for å få i meg for mye karbs... Noen som har gode råd til meg?

Hva spiser du sånn ca i løpet av en dag?

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-04-16, 01:15   #3
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Liten vektnedgang

Det er ikke uvanlig at det kan gå to uker uten vektnedgang for meg, men hvis du måler rundt armer, midje etc. så kan det hende det skjer ting allikevel selv om vekta står stille.

2,7kg på 6 uker er ikke så ille egentlig. Hvor lenge har det stått stille?

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
Alt går i grisen
(trening- og spiseblogg)
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Liten eller ingen vektnedgang Kikki71 Ketolysekuren 19 10-03-14 22:59
Liten vektnedgang Kikki71 Spørsmål og svar 2 16-02-14 21:12
Liten vektnedgang ... *Mali* Ketolysekuren 1 23-05-10 21:57
Litt lei meg, jeg. (Liten vektnedgang) madisa Ketolysekuren 13 13-04-09 02:10
Liten presentasjon! (Ser at den ble ikke så liten allikevel ...) ~Buble~ Ketolysekuren 7 07-01-09 23:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no