Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende

På tia å melde meg inn her

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-04-11, 21:28   #1
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill
Talking

På tia å melde meg inn her

Ja, det er nok på tia for min del å følge litt mer med her, he-he. Har gått på ketolyse september-november med gode resultat før jeg oppdaget at kvalmen som jeg har opplevd i de to siste måneder av kuren var nok ikke pga kosten men fordi at jeg blei uventet gravid så etter å ha lest litt her skjøntej egnok at jeg kunne å kjøre ketolyse toget videre og skulleheller legge om til noe ala Lindberg. Men de første måneder av svangerskapet, altså frem til en gang ut i februa,r så har vert så kvalm at jeg ikke klart å holde meg så veldig godt til lavkarbo det blei rimelig lavkarbo, men ikke så lav og riktig som jeg ønsket meg. Men nå har jeg i alle fall tenkt å være mere streng og påpasselig for jeg har ikke tenkt å legge på meg mer enn nødvendig og har overhodet ikke tenkt å hente igjen det jeg gikk ned i høst!!!!!
Så da er sprøsmålet mitt til dere: hva går dere på? Lindberg? eller er det noe annet dere anbefaller?

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 12:12   #2
Treningsfrik
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 43
Treningsfrik er ny på veien

Sv: På tia å melde meg inn her

Gratulerer. Er du langt på vei? Jeg er 24 uker på vei. Erfarte det samme som deg med at kvalmen satte en effektiv stopper for lavkarboen en lang periode. Jeg har spist lavkarbo to mnd nå. Jeg holder meg til LCHF helt som vanlig, men spiser nok noe mer karbo enn jeg gjør ellers, likevel viser urinprøvene at jeg har ketoner i urinen. Ikke noe problem med å følge det kostholdet, jeg har vært i kjempeform etter at kvalmen ga seg. Alle prøver av meg har vært superbra og jordmor er henrykt over utviklingen, i motsetning til mine tidligere svangerskap der jeg har vært så syk at dette svangerskapet har status som risikosvangerskap så jeg har ekstra tett oppfølging. Jeg er ikke i tvil om at det er lavkarboen som har æren for at dette svangerskapet har gått så knirkefritt.

Lykke til videre!

Treningsfrik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 19:25   #3
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: På tia å melde meg inn her

Takk jeg er snart 26 uker på vei. Jeg har hatt gode verdier og det har gått fint de siste ukene, men denne uka fikk jeg plutselig masse vann i kroppen! kjenenr at anklene er hovne og jeg får merker av de mykeste sokkene og når jeg ser meg selv i speilet ser jeg pløsete ut huff.... håper det gir seg.

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 08:16   #4
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: På tia å melde meg inn her

Hei,

Jeg er 16 uker på vei og spiser lavkarbo på 3 minutter omtrent. Sambo spiser kasein og glutefritt i tillegg, i tillegg til andre ting han ikke tåler.

Jeg har brukt den ekstra karbo-kvoten til å kose meg uten å ha dårlig samvittighet, litt frukt på jobben, melk i kaffen på kafe, si ja til dessert i selskap. Har tildels familie på lavkarbo-kjøret, så det går greit. Og det kjennes veldig greit å slappe av litt, jeg har jo med meg en super-vanskelig mann, for tiden med niste, og et barn som spiser alt som blir servert.

Virker som det går bra også, kokken på jobben har kommentert at jeg var feitere forrige gang . Charming, men synes det selv også, og han er kompis så det må gå gå greit.

Har ikke vekt hjemme så starter i blinde, har lagt på meg kanskje 4 kilo eller deromkring.

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben nilmor Mer enn 30 kg overvekt 736 18-05-17 15:24
Hvordan melde seg ut? valleygirl Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 02-04-09 13:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no