Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende

IVF-medisiner med sukker og stivelse?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-08-11, 10:36   #1
Gladibrus
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 3
Gladibrus er på en erverdig vei

IVF-medisiner med sukker og stivelse?

Jeg skal straks ha fryseforsøk og skal bruke medisinene Primolut, Progynova og Crinone gel. Leste på pakningsvedlegget til Progynovaen at den inneholder både sukker og maisstivelse. Har ikke fått sjekka de andre ennå, men jeg ble ganske engstelig.. Er det da lurt å gå på lavkarbo (LCHF) og spise masse fett samtidig med dette...? Erfaringer og gode råd tas imot med stor takk!

Gladibrus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 10:55   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: IVF-medisiner med sukker og stivelse?

Det er vel ikke mange grammene det er snakk om? Og i en fase i livet har man kanskje ikke noe valg?

Som en tommelfingerregel, så trenger man ikke redusere på fettet i maten før man spiser mer enn 70-72 gram karbo om dagen.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 11:00   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: IVF-medisiner med sukker og stivelse?

Det er nok snakk om så små mengder at det ikke kan regnes inni karbo- regnskapet i det hele tatt!
Du kan spise opp til 72g karbohydrater om dagen uten redusere på fettet. Ingen grunn til engstelse, altså!
Du skal jo ikke spise kilovis av disse pillene daglig!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 11:01   #4
Gladibrus
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 3
Gladibrus er på en erverdig vei

Sv: IVF-medisiner med sukker og stivelse?

Hehe, mulig jeg overreagerte litt da Men takk for svar! Godt det finnes så mange kunnskapsrike folk her inne Er ganske ny i gamet også, så da blir man fort litt overnervøs :P

Gladibrus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 11:27   #5
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: IVF-medisiner med sukker og stivelse?

Opprinnelig lagt inn av Gladibrus, her.

Hehe, mulig jeg overreagerte litt da Men takk for svar! Godt det finnes så mange kunnskapsrike folk her inne Er ganske ny i gamet også, så da blir man fort litt overnervøs :P

Du overreagerer nok mer enn bare litt! Men det er ikke uvanlig før man har fått satt seg ordentlig inn i ting!

Har du lest den flotte nybegynnertråden vår? Den er fin sånn i starten!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar

Emneord
fryseforsøk, ivf, medisiner, progynova


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Stivelse Anos Lavkarbo generelt 2 04-06-11 14:57
Stivelse Anos Generell diskusjon 1 30-05-11 16:35
Resistent stivelse og mandelmel Ridegirl Spørsmål og svar 0 20-10-08 14:51
Animalsk stivelse? Maxxx Spørsmål og svar 11 17-07-07 07:08
Nærsynt av stivelse? Neptun-86 Lavkarbo generelt 11 28-03-04 13:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no