Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Erstatning for fiskesaus?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-07-14, 15:45   #1
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Erstatning for fiskesaus?

Det er så mange oppskrifter som høres så gode ut, men så inneholder det fiskesaus og jeg er allergisk for fisk.
Kan sausen bare utelates, eller er den veldig viktig for smaken? Og kan noe annet evt erstatte den?

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 31-07-14, 16:21   #2
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Erstatning for fiskesaus?

Fiskesaus brukes istede for salt

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 31-07-14, 17:08   #3
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Erstatning for fiskesaus?

Om jeg ikke har fiskesaus så bruker jeg av og til en blanding av soyasaus, mirin og litt eddik.....

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 31-07-14, 20:56   #4
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Erstatning for fiskesaus?

Takk dere to!

Da "lager jeg saus" istedet og salter bare mer når jeg har late dager.

Gleder meg uansett til å prøve noen oppskrifter jeg ikke har turt meg på før.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 31-07-14, 21:52   #5
MelindaB
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2012
Innlegg: 1
MelindaB er på en erverdig vei

Sv: Erstatning for fiskesaus?

Hei!
Er ny her på forumet og prøver om jeg får til å legge inn et svar. Sikkert et annet sted jeg skulle gjort det, men. Sliter litt med å skjønne selve oppbygginga av alle disse trådene, jeg...

MelindaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 31-07-14, 22:10   #6
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Erstatning for fiskesaus?

Opprinnelig lagt inn av MelindaB, her.

Hei!
Er ny her på forumet og prøver om jeg får til å legge inn et svar. Sikkert et annet sted jeg skulle gjort det, men. Sliter litt med å skjønne selve oppbygginga av alle disse trådene, jeg...

Du går på "Forum" helt øverst her, så finner du frem til et passende underforum, trykker på "ny tråd" også skriver du i vei og poster. Da kommer det etterhvert svar i den tråden.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Erstatning for Bake Pro? Julie Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 22-02-11 19:12
Erstatning for kruskakli? drizella Spørsmål om matvarer og oppskrifter 17 12-11-10 22:01
Seifilet med fiskesaus/kyllingfile i ildfast form Fancy Middag 10 01-09-10 16:55
Mel-erstatning Babycherry Spørsmål om matvarer og oppskrifter 11 03-02-10 16:18
Råd om erstatning? Boja Lavkarbo generelt 0 21-09-09 18:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no