Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende

Prøvere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-06-11, 19:28   #101
dakota
Medlem
 
dakota sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: I vest
Innlegg: 135
dakota er ny på veien

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Bøtt, her.

Åh masse lykke til
Krysser fingre for at det går bra for dere
Uff jeg vet ikke nok om dette men jeg regner med gyn min har sendt papirene mine videre for prøverør.Men når jeg hører om hvordan de tar ut egg og setter inn ,må jeg si jeg er litt redd for den smerten..Men som sagt jeg vet ikke nok om dette..
Men uansett masse masse lykke til ,hold oss oppdatert

Hvis du har vært hos gyn har nok papirene blitt sendt videre til klinikken ja. Det KAN hjelpe å ringe og mase littegranne for å få litt fortgang Du skal ikke være redd for smerten ved uttaket. Det er klart det er vondt, men ikke verre enn at vi damer klarer det! For meg kjentes det ut som veldig sterke menssmerter eller kramper, men jeg vet at det oppleves ulikt for alle. Jeg har hørt om flere som sier at de ikke syntes det var spesielt vondt. Du får smertestillende og avslappende. innsettingen kjenner du ingenting til, DET kan jeg garantere Uansett - det er verdt ALT!! Lykke til!

Og takk for lykkeønsker fra dere andre også, jeg skal nok holde dere oppdatert!

__________________
dakota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 19:40   #102
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av dakota, her.

Det er klart det er vondt, men ikke verre enn at vi damer klarer det!

Fødselen vil nok uansett bli verre..

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:09   #103
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Fødselen vil nok uansett bli verre..

Ja jeg har født før jeg, så ingenting er nok verre enn det, men dette er liksom en annen ting.Litt annerledes når enn må gjennom dette for å bli gravid ,ikke morsomt i det hele tatt.!
Så smertene skal nok gå greit men er ikke kjekt å gå gjennom dette for å bli gravid


Sist redigert av Bøtt : 09-06-11 kl 10:09.
Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:11   #104
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av dakota, her.

Hvis du har vært hos gyn har nok papirene blitt sendt videre til klinikken ja. Det KAN hjelpe å ringe og mase littegranne for å få litt fortgang Du skal ikke være redd for smerten ved uttaket. Det er klart det er vondt, men ikke verre enn at vi damer klarer det! For meg kjentes det ut som veldig sterke menssmerter eller kramper, men jeg vet at det oppleves ulikt for alle. Jeg har hørt om flere som sier at de ikke syntes det var spesielt vondt. Du får smertestillende og avslappende. innsettingen kjenner du ingenting til, DET kan jeg garantere Uansett - det er verdt ALT!! Lykke til!

Og takk for lykkeønsker fra dere andre også, jeg skal nok holde dere oppdatert!

Takk

Ja det er nok verdt det og smerte takler jeg Men litt skummelt når enn ikke vet så mye om det Så ser frem til å bli innkalt.

Spennede

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 19:15   #105
Harmoni
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 14
Harmoni er på en erverdig vei

Sv: Prøvere

Hei
Først av alt vil jeg bare si Lykke til til alle sammen, blir veldig spennende å følge dere

Vi har vært gravide en gang som endte i en dødfødsel for 3 år siden. Siden dengang har vi prøvd å prøvd og ingenting skjedd. Vi har vært inne til prøverør, ett uttak 2 innsettinger og et avbrutt. Har gått ned 12 kg med lavkarbo siden jul og skal ned enda 6 før vi skal inn igjen til høsten, regner med det blir i august

Prøver masse alternativt, maca, hvetegress healing osv, alt for å få kroppen i balanse. kanskje lettlurt men uansett verdt å prøve i venten på en liten prins eller prinsesse

Ha en flott dag

- Harmoni -

Harmoni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 20:20   #106
dakota
Medlem
 
dakota sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: I vest
Innlegg: 135
dakota er ny på veien

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Harmoni, her.

Hei
Først av alt vil jeg bare si Lykke til til alle sammen, blir veldig spennende å følge dere

Vi har vært gravide en gang som endte i en dødfødsel for 3 år siden. Siden dengang har vi prøvd å prøvd og ingenting skjedd. Vi har vært inne til prøverør, ett uttak 2 innsettinger og et avbrutt. Har gått ned 12 kg med lavkarbo siden jul og skal ned enda 6 før vi skal inn igjen til høsten, regner med det blir i august

Prøver masse alternativt, maca, hvetegress healing osv, alt for å få kroppen i balanse. kanskje lettlurt men uansett verdt å prøve i venten på en liten prins eller prinsesse

Ha en flott dag

- Harmoni -

Hei!
Kjekt at det er andre prøverørere er Ønsker deg lykke til videre i prosessen! Og jeg er enig med deg - man prøver alt for å lykkes og så lenge det ikke skader, er det jo bare å kjøre på med maca og healing og hva det skal være

__________________
dakota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 14:14   #107
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Prøvere

Åååh, jeg er så spent på alles vegne her!
Sønnen min er 9 år nå og skulle ifølge alle leger aldri vært født...
Har historikk med masse cyster, svulst og graviditeter utenfor livmor. Men jammen ble det ikke ett lite under på meg også!
Flere enn han ble det ikke, men kjenner at det "skrangler" i eggstokka når jeg leser her Ønsker alle sammen lykke til

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 19:02   #108
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

Åååh, jeg er så spent på alles vegne her!
Sønnen min er 9 år nå og skulle ifølge alle leger aldri vært født...
Har historikk med masse cyster, svulst og graviditeter utenfor livmor. Men jammen ble det ikke ett lite under på meg også!
Flere enn han ble det ikke, men kjenner at det "skrangler" i eggstokka når jeg leser her Ønsker alle sammen lykke til

Så flott cattwomen
Takk for det

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 20:43   #109
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Prøvere

Hvordan går det med deg dakota?
Og dere andre her inne noe nytt

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 22:54   #110
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Prøvere

Ikke noe nytt fra meg i hvert fall. Driver og venter på at mensen skal komme Bare negative tester, og den sedvanlige "mensenfølelsen". IKM i dag.

Hva med deg, Bøtt?

Og dere andre? Jeg er også spent på å høre nytt fra dere!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 22:58   #111
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Ikke noe nytt fra meg i hvert fall. Driver og venter på at mensen skal komme Bare negative tester, og den sedvanlige "mensenfølelsen". IKM i dag.

Hva med deg, Bøtt?

Og dere andre? Jeg er også spent på å høre nytt fra dere!

Uff ja kjenner den følelsen...tester på tester...så kommer mensen.Nei ingenting nytt her ,venter på brev fra sykehuset jeg hvis gyn.har sendt videre papirene mine da.Det tror jeg hun har gjort så venter i spenning.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 23:10   #112
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Prøvere

Vet du ikke om hun har gjort det? Ring og hør på tirsdag!
Spennende, da! Men husk at det kan ta en stund før de hører fra seg.

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 23:13   #113
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Vet du ikke om hun har gjort det? Ring og hør på tirsdag!
Spennende, da! Men husk at det kan ta en stund før de hører fra seg.

Ja alt tar tid

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 12:25   #114
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Rufus, her.

Ikke noe nytt fra meg heller, men jeg har masse stikkinger nederst i magen og utrolig hovne bryster kankje jeg får mensen eller så det er kanskje EL?
Vet ikke har uregelmessig mens så jeg har null kontroll over min syklus.

Lykke til videre alle sammen.

Kjedelig med uregeligmessig syklus!

Jeg fikk god hjelp av å bruke fertilityfriend.com, gratis program som analyserer syklusen din, og holder styr på alt sammen.

Anbefales egentlig til alle, men spesielt de med ustabil syklus!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 12:33   #115
Cho
Støttemedlem
 
Cho sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 18.124
Cho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastisk

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Kjedelig med uregeligmessig syklus!

Jeg fikk god hjelp av å bruke fertilityfriend.com, gratis program som analyserer syklusen din, og holder styr på alt sammen.

Anbefales egentlig til alle, men spesielt de med ustabil syklus!


Takk for tipset

__________________
Cho er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingenting Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 13:09   #116
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Prøvere

Bare hyggelig, Rufus.

Jeg begynte å bruke den da vi startet prøvingen, så jeg har nå ca 2,5 år med data Hadde med utskrifter da vi var på IVF-klinikken, ganske praktisk

I perioder har jeg også betalt noen dollar for VIP-versjonen. Det koster ikke så mye, og gir flere muligheter. Dersom det er noen her som temper, så er programmet gull verdt!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 20:13   #117
dakota
Medlem
 
dakota sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: I vest
Innlegg: 135
dakota er ny på veien

Sv: Prøvere

En liten oppdatering fra vest: lørdag (altså en uke etter innsetting) fikk jeg blødninger så kraftige som jeg aldri har hatt de før, og de er like sterke enda. Men fortsatte å ta medisiner som vanlig og ringte klinikken idag. De synes det er rart og uvanlig med så kraftige blødninger nå og mener at det KAN være noe blodoppsamling eller noe annet som forårsaker blødningene. (Det er jo bare 3 uker siden forrige mens). Med andre ord mener de at det fremdeles er håp og vil jeg skal fortsette medikament-regime frem til testen på fredag. Jeg for min del føler meg helt nøytral, merkelig nok. Kjenner jeg veldig nøye etter og er helt ærlig med meg selv, er jeg verken optimist eller negativ. Det er like bra, så blir det ikke den største nedturen hvis testen er negativ på fredag.

__________________
dakota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 19:14   #118
dakota
Medlem
 
dakota sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: I vest
Innlegg: 135
dakota er ny på veien

Sv: Prøvere

Ny oppdatering: har testet negativt idag. Jeg trodde jeg var forberedt, men fikk meg likevel en liten knekk da det hardt og brutalt sto "ikke gravid" på testen Knekken ble ikke mindre da klinikken sa at de har stengt i juli og at vi dermed må vente til august/september før neste forsøk. Jada, jeg vet det ikke er lenge til og tiden går fort og alt det der, var bare så innstilt på å komme igang nå. Dessuten er jeg jo fylt til randen av hormoner akkurat nå, så jeg antar jeg ser litt lysere på det meste nå når jeg har sluttet med piller og herket er ute av kroppen min igjen

__________________
dakota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 19:45   #119
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Prøvere

Uff da Dakota det var veldig trist, hadde håpet på at det var positivt hos dere nå ....uffameg ,skal vist ikke være enkelt.Sender deg masse gode tanker

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 19:48   #120
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Prøvere


Det var leit å høre, Dakota!

Men jeg mener at det ikke er over før det er over. Kjennes kroppen som vanlig før mensen?

Vi venter også til aug/sep pga sommerferien, det føles evig lenge til!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 20:23   #121
dakota
Medlem
 
dakota sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: I vest
Innlegg: 135
dakota er ny på veien

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Bøtt, her.

Uff da Dakota det var veldig trist, hadde håpet på at det var positivt hos dere nå ....uffameg ,skal vist ikke være enkelt.Sender deg masse gode tanker

Takk for det

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.


Det var leit å høre, Dakota!

Men jeg mener at det ikke er over før det er over. Kjennes kroppen som vanlig før mensen?

Vi venter også til aug/sep pga sommerferien, det føles evig lenge til!

Siden jeg har hatt kraftige blødninger en ukes tid nå, er vel det et tydelig nok tegn, tenker jeg. Mensen skal jeg jo ikke ha før neste uke, men syklusen min er så rotete pga medisineringen nå at det ikke er godt å si når det kommer Merker ingenting på kroppen nå, bortsett fra litt ømme bryster. Kan ha med medisinene å gjøre. Pleier ikke å ha det i forb med mensen.

Vi får nok bare smøre oss med tålamod og heller nyte sommeren

__________________
dakota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 20:25   #122
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Prøvere

Er testen 100% sikker da? Jeg testet negativt noen uker etter jeg tydeligvis var blitt gravert....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 20:32   #123
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Prøvere

(Jeg måtte telle litt) Er det ikke bare 12 dager siden innsett? Kan jo være for tidlig å teste.

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 20:49   #124
dakota
Medlem
 
dakota sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: I vest
Innlegg: 135
dakota er ny på veien

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Er testen 100% sikker da? Jeg testet negativt noen uker etter jeg tydeligvis var blitt gravert....

Hehe, den er vel ikke HELT 100% sikker nei

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

(Jeg måtte telle litt) Er det ikke bare 12 dager siden innsett? Kan jo være for tidlig å teste.

Skulle med rett testet imorgen, da er det 14 dager siden. Men orket ikke vente lenger... Jeg er klar over at en dag til eller fra kan spille en rolle. Så inntil videre oppfører jeg meg som om jeg er gravid, og tar en ny test imorgen. Har nettopp bestemt meg for det og det føles riktig. Men spl på klinikken var jo ikke spesielt optimist siden jeg har blødd så lenge... Men tester igjen imorgen så får vi se

__________________
dakota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 22:47   #125
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av dakota, her.

Skulle med rett testet imorgen, da er det 14 dager siden. Men orket ikke vente lenger... Jeg er klar over at en dag til eller fra kan spille en rolle. Så inntil videre oppfører jeg meg som om jeg er gravid, og tar en ny test imorgen. Har nettopp bestemt meg for det og det føles riktig. Men spl på klinikken var jo ikke spesielt optimist siden jeg har blødd så lenge... Men tester igjen imorgen så får vi se

Skjønner godt at du ikke orket å vente lenger, altså!
Det kan jo være at en av to ikke klarte seg, og at det er årsaken til blødningen. Og har hørt at egg noen ganger fester seg litt senere enn vanlig, når det er assistert befruktning. Derfor mener jeg det ikke er over før det er over

Krysser fingrene for testen i morgen!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no