Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Hvis du hadde bursdag …

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-04-11, 11:53   #1
IdunSukkerfri
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 16
IdunSukkerfri er på en erverdig vei

Hvis du hadde bursdag …

Hva ville du ha laget deg!? Bakst og middag?

Jeg er helt ny her og har min andre dag på ketolysekuren. Med andre ord lærer jeg fortsatt og jobber med å få i meg nok fett. Jeg vurderte å vente til etter bursdagen min som er i morgen så jeg kunne spise "hva jeg ville", men så tenker jeg at det er idiotisk å utsette noe hvis man virkelig vil.

Egentlig er jeg en fruktelsker og det jeg har laget som "kos" før har vært relativt lavt på fett med en del magre ingredienser osv. Aldri laget meg noe med høyt fettinnhold! Ser jo at det er MASSE å velge i her, men jeg spør alikevell om noen har noen "favoritter" som de kan abefale som ekstra kos Vanskelig å velge fra forumet uansett! Helst med så lite kh som mulig, jeg synes det er kjipt nok med den lille grønnsaksmengden jeg kan unne meg


... også vil jeg tipse om denne sjokoladen! (den er kanskje ikke ny for dere?)

http://www.lowcarbspecialties.com/
Sikkert dyr men den ser jo super ut

IdunSukkerfri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 12:05   #2
bevaremegvel
Medlem
 
bevaremegvel sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 252
bevaremegvel har en fantastisk aura rundt segbevaremegvel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvis du hadde bursdag..

Jeg hadde bursdag i går jeg

Da laget jeg kjøttsuppe med grønnsaker i til middag, ostekake, muffins og smørbrød til kvelden da jeg hadde gjester
Alle gjestene skrøt både av smørbrødene og kakene De ville nesten ikke tro det da jeg sa at alt var lavkarbo

Alle oppskriftene fant jeg her inne på forumet

bevaremegvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbokost Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 12:23   #3
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Hvis du hadde bursdag..

Bursdagen min i februar køyrde eg fullstendig lavkarbo. Hadde svineribbe til middag, og til dei som kom på besøk hadde eg ost og kjeks, laga eigne lavkarbokjeks (som faktisk var dei som for først, dei eg hadde kjøpt vart liggande att!) serverte druer til dei som ville ha det, og hadde paprika til osten for dei som ville ha det. Elles laga eg to kaker, Gerd si ostekake (du finn oppskrift her inne) samt svensk kladdekake, også lavkarbo. Fall i smak med alle, og det var vel berre 3-4 stk som visste at alt var lavkarbo.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 13:37   #4
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Hvis du hadde bursdag..

Sjokolademousse er en slager her!
Har hatt flere selskaper siden jeg begynte med lavkarbo og serverer bla denne.
Alle liker den, og jeg må passe på å lage nok slik at jeg og får smake

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 13:58   #5
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hvis du hadde bursdag..

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Gerd si ostekake (du finn oppskrift her inne)

Denne.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 10:01   #6
scubadoo
Juniormedlem
 
scubadoo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 54
Innlegg: 37
scubadoo er på en erverdig vei

Sv: Hvis du hadde bursdag..

Vi hadde noen venner på besøk på Fredagen, jeg lagde den samme maten som jeg pleide å lage før jeg begynte på lavkarbo men lot være å blande feks kjøtt og ris så jeg kunne plukke det jeg kunne spise, det er kun meg i familien som går på lavkarbo så det blir automatisk til at jeg lager middag som kan spises både med og uten karbo,både ti hværdags og fest, og når de andre spiste pizza på lørdag steker jeg en diger biff til meg selv

scubadoo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 10:07   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvis du hadde bursdag …

Opprinnelig lagt inn av IdunSukkerfri, her.

Hva ville du ha laget deg!? Bakst og middag?

Nope!
Jeg er julibarn, så jeg bare samler alle vennene mine i nærmeste park, om været holder, og så tar de som vil med seg grillmat og drikke, og så drar vi på byen etterpå. That's it! Alltid stas!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 11:45   #8
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvis du hadde bursdag …

Middag vet jeg ikke, sannsynligvis grillet noe siden jeg har bursdag midt i mai, og i år skal vi ha grillselskaå siden vi fyller rundt og mannen og jeg har bursdag dagen før og dagen etter den 17.

Dessert for meg blir i allefall Gerds ostekake smaksatt med funlight granateple( jeg har en flaske KUN til ostekakebruk ).

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg har bursdag! :) fettnurket Generell diskusjon 13 21-09-10 17:25
Bursdag MiLLiliLLi Lavkarbo generelt 14 31-01-10 12:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no