Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Enkelt og godt brød

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-01-12, 22:41   #1
Malice
Medlem
 
Malice sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oppland
Alder: 55
Innlegg: 211
Malice er ny på veien

Enkelt og godt brød

Jeg har helt klart blitt inspirert av både Lollypop brød og Karins brød, men dette er mitt enkle brød.

Ovnen settes på 190 grader.

6 egg
6 ss rapsolje
1 bk cottage cheese
1 ts salt
2 ss Splenda

Kjøres godt sammen med en stavmikser til en glatt røre.

Rør så inn,
100 gr kruskakli
100 gr linfrø
100 gr sesamfrø
100 gr gresskarkjerner
2 toppede ts bakepulver
1 toppet ts fiberhusk

Kle en brødform med bakepapir og ha røren i og slå den godt ned i formen.
Stekes på nederste rille i 75 minutter.

Brødet avkjøles på rist. Oppbevares i plastpose i kjøleskap og holder seg godt lenge.

Ifølge diett.no innholder hele brødet 29.7 karbs, jeg får 30-35 skiver, altså under 1 karb pr skive

Fett: 223.86 Karbohydrat: 29.71 Protein: 174.96
Fett 71 % Protein 25 % Karbohydrat 4 %

__________________


Malice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: er inne i en livsstilsendring, liberal lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-01-12, 09:48   #2
Efterår
Medlem
 
Efterår sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Danmark
Innlegg: 97
Efterår har en fantastisk aura rundt segEfterår har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Enkelt og godt brød

Det ser spændende ud - skal helt sikkert prøves næste gang jeg skal bage brød Tak for opskriften

Efterår er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Primal Blueprint / Paleo Svar med sitat
Gammel 10-01-12, 09:57   #3
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Enkelt og godt brød

Mmmm, ser nydelig ut det her. Dessverre er frø og nøtter partystopper for meg Men dette skal bakes til mannen (også lavkarbo), for han kan spise masse brød (og fløte og søtning og det meste) uten at han får stagnasjon. Æsj og dobbeltæsj.........

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 10-01-12, 21:48   #4
Malice
Medlem
 
Malice sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oppland
Alder: 55
Innlegg: 211
Malice er ny på veien

Sv: Enkelt og godt brød

Både jeg og mannen min elsker dette brødet, og det er så lettvint, bruker bare 5 minutter på å røre det sammen
Måtte finne ut av et brød som ble vellykket hver gang...etter endel prøving og feiling med andre oppskrifter. Mannen min er brødoman og spiser dette daglig uten vektstagnasjon. Jeg spiser sånn innimellom.
Er heldig jeg også, som kan spise det meste uten at vekta stopper opp, men liker godt å variere med andre ting enn brød til frokost, godt vi har masse å velge i innen lavkarbo

__________________


Malice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: er inne i en livsstilsendring, liberal lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-01-12, 21:58   #5
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Enkelt og godt brød

Ja, jeg liker også oppskrifter som er kjappe og enkle å lage/bake. Skal være snill med mannen, så jeg skal bake dette på fredag tenker jeg. Og - jeg skal smake, selv om det bare blir en liten bit Gleder meg.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:07   #6
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Enkelt og godt brød

Da er brødet bakt, og det gjorde STOOR lykke. Mannen greide å trykke i seg 5 skiver ved siden av fiskesuppa
Jeg har selvfølgelig smakt en liten bit, og det var helt nydelig. Dette blir en gjenganger her.
Tusen takk for flott oppskrift

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:16   #7
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Enkelt og godt brød

Å, jeg glemte noe. Denne er til deg fra gubben

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 01:17   #8
Malice
Medlem
 
Malice sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oppland
Alder: 55
Innlegg: 211
Malice er ny på veien

Sv: Enkelt og godt brød

Så bra at dere likte det Det går ofte 5 skiver i slengen hos min mann også, brødmons som han er. Men han er flink da, gått ned nesten 20 kilo siden august, og fått kolesterolet ned på et absolutt akseptabelt nivå

til dere

__________________


Malice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: er inne i en livsstilsendring, liberal lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 00:23   #9
Marlykk
Medlem
 
Marlykk sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Alder: 68
Innlegg: 232
Marlykk har en fantastisk aura rundt segMarlykk har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Enkelt og godt brød

DEnne oppskrifta var bra.. Tror på at dette smaker ja.. vil prøve neste gang..
I mellomtida spiser jeg Hexeberg-bricks..
Enkle å lag + gode de og..
Go on .. flinke folk..

__________________
Marlykk's Journal







Marlykk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg+egen Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 11:03   #10
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Enkelt og godt brød

Dette skal prøves neste gang jeg skal lage brød!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 11:12   #11
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Enkelt og godt brød

Dette var godt
Neste gang skal jeg tilsette litt glutenmel, for å se om det hever enda mer. Brødet er ikke lavt, men tenkte kanskje at glutenmelet ville så det enda høyere.
Jeg stekte i avlang kakeform, ikke i brødform. Det er ikke så stor forskjell på brød- og kakeformene mine, og brødformene stod øverst og innerst så derfor den lettere tilgjengelige kakeformen (som er stoor til å være kakeform). Hadde jeg brukt den andre hadde brødet selvfølgelig blitt noe lavere.
Men skikkelig nam-nam dette her

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 13:00   #12
Malice
Medlem
 
Malice sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oppland
Alder: 55
Innlegg: 211
Malice er ny på veien

Sv: Enkelt og godt brød

Ups, er det forskjell på kakeformer og brødformer, hehe. Jeg aner ikke hva jeg baker det i egentlig...avlange til brød, rund og hjerteforma til kake og langpanne til det meste Liker å lage mat, men er nok vi tager hva man haver-typen. Når det kommer til brødet så syns jeg det blir passe høyt Har prøvd å bake brød med glutenmel, og syns ikke de hevet så veldig, derfor kuttet jeg det ut i denne oppskriften. Har fortsatt nesten en hel pose mel, så om glutenmel får brødet mer luftig så vil jeg gjerne ha tilbakemelding
Veldig glad for at dere liker brødet Tanken var bare et veldig enkelt brød, uten masse forberedelser og avansert steketid. Føler jeg har lykkes med det. Takk

__________________



Sist redigert av Malice : 20-01-12 kl 13:02. Årsak: skriveleifer
Malice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: er inne i en livsstilsendring, liberal lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 13:10   #13
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Enkelt og godt brød

Opprinnelig lagt inn av Malice, her.

Ups, er det forskjell på kakeformer og brødformer, hehe. Jeg aner ikke hva jeg baker det i egentlig...avlange til brød, rund og hjerteforma til kake og langpanne til det meste Liker å lage mat, men er nok vi tager hva man haver-typen. Når det kommer til brødet så syns jeg det blir passe høyt Har prøvd å bake brød med glutenmel, og syns ikke de hevet så veldig, derfor kuttet jeg det ut i denne oppskriften. Har fortsatt nesten en hel pose mel, så om glutenmel får brødet mer luftig så vil jeg gjerne ha tilbakemelding
Veldig glad for at dere liker brødet Tanken var bare et veldig enkelt brød, uten masse forberedelser og avansert steketid. Føler jeg har lykkes med det. Takk

He, he. Jeg har brødformer og kakeformer som ser like ut, det er bare litt forskjell i størrelsen. Har faktisk avlange kakeformer i 3 forskjellige størrelser. Det betyr nok at brødformene mine er STOORE.
Brødet ble høyt og fint det, absolutt høyt nok. Også det høyeste jeg har laget av lavkarbobrød.
Dette med glutenmel var bare en tanke etter at jeg bake frokostrundstykkene fra her inne, og byttet ut glutenmel med pofiber. De ble veldig flate (men gode), og etter å ha spurt litt rundt, lærte jeg at det er glutenmelet som gjør at det hever seg og blir porøst.
Synes absolutt ikke at brødet ditt er kompakt eller for tungt, det er bare NYYYDELIG

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 21:26   #14
Malice
Medlem
 
Malice sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oppland
Alder: 55
Innlegg: 211
Malice er ny på veien

Sv: Enkelt og godt brød

Som sagt, funker det med litt glutenmel, så vil jeg gjerne ha tilbakemelding Mine brødformer er kanskje kakeformer...stakkars...blitt rent misbrukt dem jo

__________________


Malice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: er inne i en livsstilsendring, liberal lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 21:39   #15
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Enkelt og godt brød

Opprinnelig lagt inn av Malice, her.

Som sagt, funker det med litt glutenmel, så vil jeg gjerne ha tilbakemelding Mine brødformer er kanskje kakeformer...stakkars...blitt rent misbrukt dem jo

Har ikke fått kjøpt glutenmel ennå, men så fort det er i hus, skal jeg bake. Da kommer det garantert en tilbakemelding

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 08:47   #16
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Enkelt og godt brød

Da er glutenmelet i hus, og i går ble det bakt igjen.
Tilsatte 6 ss glutenmel, men brødet hevet ikke noe mer enn det gjorde uten
Dette er første gang jeg baker med glutenmel, så jeg vet ikke hvor mye jeg skulle ha brukt. Skal prøve meg med frokostrundstykkene igjen, de som jeg brukte pofiber i i stedet for gl.melet. De ble ganske flate, mens alle som brukte gl.mel fikk de fine og høye.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 08:53   #17
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Enkelt og godt brød

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Da er glutenmelet i hus, og i går ble det bakt igjen.
Tilsatte 6 ss glutenmel, men brødet hevet ikke noe mer enn det gjorde uten
Dette er første gang jeg baker med glutenmel, så jeg vet ikke hvor mye jeg skulle ha brukt. Skal prøve meg med frokostrundstykkene igjen, de som jeg brukte pofiber i i stedet for gl.melet. De ble ganske flate, mens alle som brukte gl.mel fikk de fine og høye.

Er det noen vits i å bruke glutenmel for hevingens skyld om man ikke bruker gjær? Reagerer bakepulver med gluten på samme måte?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 08:59   #18
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Enkelt og godt brød

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Er det noen vits i å bruke glutenmel for hevingens skyld om man ikke bruker gjær? Reagerer bakepulver med gluten på samme måte?

Aha, der ligger sikkert feilen. Helt molbo på glutenmel jeg, så det tenkte jeg ikke på. Da blir det tørrgjær ved neste forsøk i stedet for bakepulver

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 19:25   #19
akas
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 70
Innlegg: 1.097
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: Enkelt og godt brød

Jeg har bakt dette brødet i dag, og det ble VELDIG godt! Takk for en kjempefin og enkel oppskrift!
Jeg hadde ikke cottage cheese hjemme, så jeg brukte samme mengde ricotta. Det gikk helt fint. Dessuten sløyfet jeg søtningsmiddelet da jeg ikke er så glad i søtt i brødet. Det gikk også bra.
Har et lite spørsmål: Går det an å fryse brødet? Jeg er alene i husholdet i uker ad gangen, så da er det mye med et helt brød (selv om jeg har forstått at det skal holde seg bra i kjøleskap).
Takk igjen for at du delte oppskriften!

akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 21:25   #20
snowflakes
Seniormedlem
 
snowflakes sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 984
snowflakes er ny på veien

Sv: Enkelt og godt brød

Opprinnelig lagt inn av akas, her.

Har et lite spørsmål: Går det an å fryse brødet? Jeg er alene i husholdet i uker ad gangen, så da er det mye med et helt brød (selv om jeg har forstått at det skal holde seg bra i kjøleskap).
Takk igjen for at du delte oppskriften!

ja dette lurer jeg også på tihi men det er vel bare å prøve seg frem

__________________
Min Journal
snowflakes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo på min måte. Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 21:47   #21
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Enkelt og godt brød

Det går helt fint å fryse

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 21:57   #22
akas
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 70
Innlegg: 1.097
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: Enkelt og godt brød

Opprinnelig lagt inn av snowflakes, her.

ja dette lurer jeg også på tihi men det er vel bare å prøve seg frem

Ja, jeg tok sjansen og puttet et halvt i fryseren før vinterferietur til Norge.
Takk, Dietta. Da vet jeg at det er "spiselig" når jeg tiner det igjen.

akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 22:56   #23
snowflakes
Seniormedlem
 
snowflakes sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 984
snowflakes er ny på veien

Sv: Enkelt og godt brød

åh du hendelse!! dette var et VELDIG godt brød!!
Tusen takk for oppskrift <3
og tusen takk for svar Dietta=)

__________________
Min Journal
snowflakes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo på min måte. Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 23:17   #24
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Enkelt og godt brød

Dette er NO.1 brødet her i familien - og oppskriften har spredd seg til resten av slekta også, selv de som ikke spiser lavkarbo

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 23:46   #25
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Enkelt og godt brød

Jeg er også kjempefan av dette brødet, rett og slett enkelt å lage og ille godt

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Emneord
lavkarbobrød


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noe godt og enkelt å lage når en er syk? Notabella Ketolysekuren 6 31-07-10 22:05
Biffsnadder, utrolig godt, kjapt og enkelt :D andee Middag 2 29-10-09 12:43
Utrolig godt og enkelt bringebærsyltetøy!! andee Kake/dessert og snacks 0 30-09-09 23:57
Enkelt og godt mattips! solsikke Ketolysekuren 7 12-04-09 19:06
Fylt paprika. Godt og enkelt The Dude Middag 1 24-03-09 05:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no