Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Bok om lavkarbo?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-11-15, 01:39   #1
Birdo
Juniormedlem
 
Birdo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2015
Innlegg: 12
Birdo er på en erverdig vei
Question

Bok om lavkarbo?

Hei!
Jeg og mannen min bestemte oss for at nok var nok her om dagen, og har nå lest en del om lavkarbo. Alle stedene jeg har lest så har jeg blitt anbefalt å kjøpe en bok om lavkarbo først og fremst, men det er så mange å velge mellom - hadde vært veldig fint om jeg kunne fått noen tips og råd her? Skummelt og veldig spennende å tre inn i lavkarbo-verden!

Birdo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ny på lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-11-15, 07:53   #2
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Bok om lavkarbo?

Torkil Andersen sin er jo fin da, "Slank med ketolysekuren".

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 18-11-15, 09:35   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bok om lavkarbo?

Jeg tror du vil ha nytte av Sofie hexeberg sin Frisk med Lavkarbo

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-11-15, 10:18   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Bok om lavkarbo?

Det kommer an på hvor streng lavkarbo dere vil gå for.
Satser dere på ketose, kan jeg etter egen erfaring anbefale Slank med ketolysekuren. Enkel og lettfattet og mye tips og råd.

sjekk ut www.ketolyse.no

Lykke til

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 18-11-15, 14:45   #5
Birdo
Juniormedlem
 
Birdo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2015
Innlegg: 12
Birdo er på en erverdig vei

Sv: Bok om lavkarbo?

Har ikke peiling, derfor jeg er så usikker Vi vil jo ned i vekt og vi vil ikke at det skal ta flere måneder før vi får resultater heller. Sier ikke at alt skal være borte på et par måneder, men vil få bort noen kilo hvert fall før sommeren.

Birdo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ny på lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-11-15, 17:27   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Bok om lavkarbo?

Er det snakk om mange kilo?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-11-15, 09:49   #7
Mints
Medlem
 
Mints sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 174
Mints har en fantastisk aura rundt segMints har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bok om lavkarbo?

Lille Måne Forlag har godt utvalg i bøker om lavkarbo. Jeg har lest de fleste av dem, men "Matrevolusjonen" er nok en av mine favoritter.

Dersom du er komfortabel med å lese på engelsk finnes det et vanvittig stort utvalg der

Mints er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-11-15, 10:20   #8
Birdo
Juniormedlem
 
Birdo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2015
Innlegg: 12
Birdo er på en erverdig vei

Sv: Bok om lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Er det snakk om mange kilo?

Ja, dessverre. Jeg vil nå trivselsvekten min, og da må jeg ned 50. Slitt mye med depresjoner og angst, som har resultert i mye stillesitting inne og mye usunn mat, nå har jeg endelig fått bedre psykisk helse så nå vil jeg få god fysisk helse også!

Birdo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ny på lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-11-15, 10:27   #9
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Bok om lavkarbo?

Ok.

Vil anbefale ketolysekuren, har selv gått ned 23 kilo på den i 2007. De første 15 forsvant på under halvåret.
Du trenger ingen spesialprodukter, kun naturlig fet mat.
Kjøp boka, ev. lån den på bibilioteket. Les den godt, sett deg inn i hva det innebærer, bruk den som rettesnor. Fremdeles titter jeg i min bok, trenger av og til en påminnelse

Bruk oppskriftene i boka, menyforslagene. Gjør det enkelt i starten, men vei maten og tell karbene.
Etter hvert som du blir tryggere så kan du øke litt og eksprimentere

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-11-15, 14:40   #10
Birdo
Juniormedlem
 
Birdo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2015
Innlegg: 12
Birdo er på en erverdig vei

Sv: Bok om lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Ok.

Vil anbefale ketolysekuren, har selv gått ned 23 kilo på den i 2007. De første 15 forsvant på under halvåret.
Du trenger ingen spesialprodukter, kun naturlig fet mat.
Kjøp boka, ev. lån den på bibilioteket. Les den godt, sett deg inn i hva det innebærer, bruk den som rettesnor. Fremdeles titter jeg i min bok, trenger av og til en påminnelse

Bruk oppskriftene i boka, menyforslagene. Gjør det enkelt i starten, men vei maten og tell karbene.
Etter hvert som du blir tryggere så kan du øke litt og eksprimentere

Supert, takk!
Jeg skal lese meg litt opp på det. En ting til, jeg har siden jeg startet brukt denne bloggen som inspirasjon til mat, er det denne maten jeg skal spise på ketolyse?

Birdo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ny på lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-11-15, 16:28   #11
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Bok om lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Birdo, her.

Supert, takk!
Jeg skal lese meg litt opp på det. En ting til, jeg har siden jeg startet brukt denne bloggen som inspirasjon til mat, er det denne maten jeg skal spise på ketolyse?

Ja, Lena Beatrice har masse ketosevennlige oppskrifter

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo eller ikke lavkarbo? hermanlizm Spørsmål og svar 11 24-02-11 16:55
Lavkarbo Brownies, men er den egentlig lavkarbo?? Jolly Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 03-02-11 21:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no