Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Trenger litt hjelp ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-12-07, 18:07   #1
Cec
Gjest
 
Innlegg: n/a

Trenger litt hjelp ...

Nå har jeg stått stille i 3 uker, vet det er normalt, men mister jo motivasjonen til de grader da....

Har gått ned 11 kg, har igjen kun 5 usle kilo...

Tips tas imot med takk

Dette har jeg spist i dag...:

Frokost: salat, en tomat, litt agurk, ost, paprika og bacon, med rømmedressing til.

Lunsj: En hjemmelagd karbonade, med salat og majones til.

Middag: En kyllingfile, broccoli og saus.

Kveld: Regner med at det blir en biff faktisk med grønnsaker til...

  Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 22:26   #2
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Trenger litt hjelp....

Først av alt: Gratulerer med flott resultat til nå!
Hva spiste du de ukene da du gikk ned?

beste hilsen BiB

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 10:48   #3
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Trenger litt hjelp....

Hei
Maten ser jo grei ut, kanskje litt mer fett? og litt mindre mat totalt sett??
Og så den hellige daglige mosjon
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 10:49   #4
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Trenger litt hjelp....

Hei
Maten ser jo grei ut, kanskje litt mer fett? og litt mindre mat totalt sett??
Og så den hellige daglige mosjon
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 11:33   #5
janine75
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 94
janine75 er på en erverdig vei

Sv: Trenger litt hjelp....

hei!
ser torkil har svart her at "kanskje litt mindre mat totalt sett"... for om det hun spiser er mye så er jo jeg helt på bærtur! jeg spiser jo mer enn det i løpet av en dag... syntes ikke det så så mye ut jeg da. eller har jeg misforstått helt?
for jeg sliter jo med akkurat samme problemet... skal jeg spise mindre enn hva jeg gjør så vil jeg jo gå sulten store deler av dagen da...

hmm... skjønte ikke dette jeg!

janine75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 12:38   #6
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Trenger litt hjelp....

Jeg spiser også omtrent den mengden daglig (kanskje ikke akuratt en biff til kveldsmat), men nå kan det jo være at Torkil mente matreduseringen var myntet på folk som ikke går ned, og ikke en generell henstiling.
Går du ned i vekt, gjør du jo opplagt ting riktig!

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 12:47   #7
janine75
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 94
janine75 er på en erverdig vei

Sv: Trenger litt hjelp....

nei jeg står også helt stille ( faktisk gått opp en kilo...) og der har jeg stått i flere uker nå...
synes det er voldsomt å skulle spise enda mindre enn det jeg gjør...da kan jeg jo nesten gå på grete roede og telle kalorier da!!

janine75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 10:11   #8
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Trenger litt hjelp ...

Da vil jeg sjekke ut den klistrede tråden om vektstagnasjon på dette forumet, hvis jeg var deg.
Gå gjennom den og sjekk om det er noe der som du kan luke ut fra kostholdet ditt. Det er ikke sikkert at du behøver å redusere på maten da.

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 18:41   #9
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Trenger litt hjelp ...

Mitt lengste platå var på 8 - ÅTTE - uker, det var tøft det! Skjønner at dette er vanskelig nå. Jeg kan ikke ha meieriprodukter, tomat og kunstig søtstoff, heller ikke vanlig kaffe om jeg skal gå ned i vekt. Har du noe å hente på dette?

Ellers er det slik at øker du fettmengden blir du mett av mindre mengde mat, det merker i alle fall jeg. Men, jeg spiser i perioder mer enn det du har på lista, i Tanita-tråden min ser du eks på ukemenyer/-inntak hos meg. Dessverre har jeg ikke hatt overskudd til å hold eden oppdatert i høst, men det er mange eks der.

Lykke til, ikke gi opp i alle fall!
beste hilsen BiB

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 20:11   #10
Safir
Medlem
 
Safir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 44
Innlegg: 172
Safir er ny på veien

Sv: Trenger litt hjelp ...

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.

Mitt lengste platå var på 8 - ÅTTE - uker, det var tøft det! Skjønner at dette er vanskelig nå. Jeg kan ikke ha meieriprodukter, tomat og kunstig søtstoff, heller ikke vanlig kaffe om jeg skal gå ned i vekt. Har du noe å hente på dette?

Jeg har lurt på en ting. Når du ikke kan spise de produktene du nevner over her, har det vært slik hele tiden? Jeg er litt nysgjerrig på om det kan endre seg. Altå; at man kan spise noe i beg. å gå ned, men så stoppe opp av det senere.

Safir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 20:51   #11
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Trenger litt hjelp ...

Syns du hun spiser mye, Torkil?

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 22:37   #12
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Trenger litt hjelp ...

Opprinnelig lagt inn av Safir, her.

Jeg har lurt på en ting. Når du ikke kan spise de produktene du nevner over her, har det vært slik hele tiden? Jeg er litt nysgjerrig på om det kan endre seg. Altå; at man kan spise noe i beg. å gå ned, men så stoppe opp av det senere.

For min del endret det seg til å begynne med gikk det greit, men så ble det bom stopp gitt! Lykke til i forsøkene på å identifisere det som stopper nedgangen!
Beste hilsen BiB

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg trenger litt hjelp fra dere sirkel Induksjonen 7 24-02-08 09:16
Min største "synd" i jula, trenger litt hjelp ... cilemora Dr Lindbergs 1 03-12-07 16:35
Trenger litt hjelp :o) cilemora Lavkarbo generelt 2 24-11-07 21:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no