Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Bør jeg vente med å begynne?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-09-08, 08:52   #1
Petit Fleur
Medlem
 
Petit Fleur sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 50
Petit Fleur er ny på veien

Bør jeg vente med å begynne?

Jeg skal etter planen begynne på Eurodietten i morgen.
Men denne helgen skal jeg på agility-kurs med hunden min. Det betyr lange dager med mye løping og aktivitet. Og siden kurset er dyrt, vil jeg gjerne få mest mulig ut av det - jeg vil altså unngå at jeg er slapp og utilpass.
Bør jeg derfor utsette diettstart til mandag?

På den ene siden siden er jeg supermotivert og hadde gledet meg til å begynne i morgen. Og jeg har allerede gått på ketogen kost i en måned, slik at overgangn ikke blir så alt for brå.

Men på den andre siden, vil jeg som sagt være helt tilstede og lære mest mulig på dette kurset.

Er det noen ned erfaring som kan hjelpe?

__________________

Det går stadig nedover.
Petit Fleur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Selvkomponert Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 08:57   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bør jeg vente med å begynne?

Jeg hadde ventet, for du blir litt sulten de første dagene, hvertfall var jeg det. Sikkert lite moro å løpe rundt med gnagende mage

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 09:17   #3
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Bør jeg vente med å begynne?

Opprinnelig lagt inn av Petit Fleur, her.

Og jeg har allerede gått på ketogen kost i en måned, slik at overgangn ikke blir så alt for brå.

Jeg kjenner ikke detaljene rundt Eurodietten, men hvis du har vært i ketose i en måned allerede, kan jeg ikke forstå at du skulle bli slapp og utilpass. Det er jo noe som vanligvis oppstår i starten av en ketogen diett, for deretter gradvis bli bedre i løpet av noen dager/uker.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 09:18   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Bør jeg vente med å begynne?

tror ikke det er all verdens med energi man får i seg på starten av ED

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 09:28   #5
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bør jeg vente med å begynne?

Du går ned fra kanskje 2000 kcal til 500-700 kcal,,, så at man blir litt sulten uansett om man er i ketose er helt klart, men ikke like mye kanskje
Så det kan lønne seg å allerede være i ketose..

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 14:24   #6
Petit Fleur
Medlem
 
Petit Fleur sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 50
Petit Fleur er ny på veien

Sv: Bør jeg vente med å begynne?

Hmmm... lurer på om jeg venter for sikkerhets skyld.
Blir kanskje litt lite kalorier hvis jeg skal løpe hele dagen.
Litt kjipt å besvime midt i hinderløypen....

Takk for alle svar!

__________________

Det går stadig nedover.
Petit Fleur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Selvkomponert Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 14:59   #7
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Bør jeg vente med å begynne?

Gå for full pott på hinderløypen og heller start på ED når du er ferdig

Masse lykke til

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 19:25   #8
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Bør jeg vente med å begynne?

vent til mandag ,,,

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 19:27   #9
Petit Fleur
Medlem
 
Petit Fleur sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 50
Petit Fleur er ny på veien

Sv: Bør jeg vente med å begynne?

Thanx, Lindabtn!

__________________

Det går stadig nedover.
Petit Fleur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Selvkomponert Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Når kan jeg vente pakken min? cathrine Ketolysekuren 2 22-03-08 16:12
Kan jeg begynne i dag? Smurfine Lavkarbo generelt 6 24-02-08 11:19
Begynne induksjonen nå eller vente? MokkMokk Lavkarbo generelt 9 21-06-06 23:25
Jeg klarer ikke mer! (Vente på Harry Potter) Iset Generell diskusjon 12 17-10-05 23:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no