Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Trenger noen råd her ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-02-09, 10:50   #1
smil!
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: lørenskog
Innlegg: 354
smil! er ny på veien

Trenger noen råd her ...

Jeg har hele tiden trodd at jeg får i meg passe og muligens for mye karber i løpet av dagen.. men til min store skrekk så oppdaget jeg nå at det muligens ikke er tilfelle!! gikk inn på mat på data... og det var neimen ikke mange nei! jeg trodde faktisk jeg måtte spare litt på karbene mine... huff og huff!!
Men så lurer jeg litt da.. jeg orker ikke spise mer salat enn det jeg allerede gjør i dag.. lunsj og middag. men er det slik at jeg f.eks kan spise 10bringebær for å fylle opp karbene mine de dagene jeg ikke får i meg nok?? jeg tåler nemlig ikke nøtter.. så det kan jeg ikke spise... eller er det dumt???
så nå skjønner jeg hvorfor jeg muligens står litt stille..
nå er jeg jo blitt flink å få i meg MCT olje i tillegg til det jeg får i meg i mat pr dag!
men er det slik at det ikke går ann å få opp slikt som bacon og norveiga på mat på data?? fant det ikke

takker for råd...

__________________



min journal
smil! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 11:18   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: trenger noen råd her..

Ja du kan spise bringebær

Men hva består maten av ellers da? Hvilke grønnsaker bruker du?
Rød paprika og løk er en fin måte å øke karbene litt på

Mat på data slutta jeg å bruke veldig fort, det er en del feil der, bl. anna rømme er oppgitt for lite karber der.... Og det var flere ting også, men jeg husker ikke hvilke...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 11:22   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: trenger noen råd her..

Diett.no bruker jeg, da kan jeg bruke det fra forskjellige maskiner også. Og er det ting jeg lurer på dobbeltsjekker jeg mot matvareguiden.no

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 12:17   #4
smil!
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: lørenskog
Innlegg: 354
smil! er ny på veien

Sv: trenger noen råd her..

så hvilket program er best å bruke? den på diett.no skjønte jeg ikke noe av!! det ble bare tull!!

__________________



min journal
smil! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 12:22   #5
smil!
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: lørenskog
Innlegg: 354
smil! er ny på veien

Sv: trenger noen råd her..

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Ja du kan spise bringebær

Men hva består maten av ellers da? Hvilke grønnsaker bruker du?
Rød paprika og løk er en fin måte å øke karbene litt på

frokost er gjerne din baconrull.. enten med ost og skinke inni, eller bacon,ost og løk. samt sukkerfri ketchup/tacosaus i bunn.. yummi! og en hel slik rull har jeg til to dager..
lunsj er salat med agurk, tomat, rød paprika. samt at jeg varierer med ost og skinke,eller reker og fetaost, eller kylling og ost. dressing lager jeg av rømme og ketchup samt krydder. og en skikkelig god dæsj!
middag er enten kotelletter med blomkålmos og saus. eller kylling,kjøttdeig, laks, og da er tilbehøret vanligvis salat og det er alltid rømme til! samt at jeg steker alt i masse meierismør!! og så har jeg nå begynt med tilskudd av MCT olje..
så hvis jeg nå spiser noen bringebær pr dag så bør jeg komme opp i nok karber...

høres dette helt feil ut tror dere??

__________________



min journal
smil! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 12:28   #6
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: trenger noen råd her..

Jeg synes egentlig maten din ser helt grei ut, og ser ikke helt vitsen med å innføre bringebær når det kan være partystopper for såpass mange.. Om jeg skulle lagt til noe, ville det vært flere grønnsaker, men mest for variasjon.. Det er lett å gå lei.. Minimais, løk, squash og paprika stekt eller bakt i ovnen er digg

Så lenge du føler deg i fin form, og spiser deg behagelig mett og går ned i vekt, ville ikke jeg forandret på noe..

Mat på Data inneholder en del feil, om jeg har fortsått det riktig, om du plotter inn det samme på diett.no, får du samme resultat da?

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 12:48   #7
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: trenger noen råd her..

Jeg brukte diett.no før, men fant ut at det var en del feil der og. Hvis ikke jeg husker feil så var det brokkoli eller blomkål.

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trenger noen til å lage ketolysemat til meg mec Ketolysekuren 6 28-06-08 16:21
Noen som trenger Soyaprotein? Marte_mor Ketolysekuren 3 16-10-07 09:03
Noen som trenger motivasjon Kristian PCOS og karbohydratkontroll 0 25-05-05 10:39
Trenger vi noen til å passe på oss? Summer Generell diskusjon 10 06-05-04 10:05
Trenger noen tips! Madonna Lavkarbo generelt 3 28-04-04 22:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no