Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Ketose - hva spiser dere?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-01-05, 22:32   #1
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Ketose - hva spiser dere?

Jeg har nå levd på ketogen kost i 2 uker, og må si at det går ganske greit. Maten er god den, og resultatene begynner å komme. Men problemet er at jeg allerede er drittlei enkelte matvarer...Skikkelig lei av makrell i tomat, egg og kyllinglår. Hva spiser dere? Særlig til frokost og kvelds? Lunsjen går greit, da har jeg alltid med en salat med skinke/kylling el.l. på jobb, og til middag er det alltid noe kjøtt/fisk med grønnsaker. Det går også greit å variere her, men problemet er altså frokosten og kveldsmaten...Tips anyone?

timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 30-01-05, 23:16   #2
THE
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 532
THE er ny på veien

Hvis du går til...

...Atkins induksjon og følger tråden "Frokostproblemer", finner du mange bra tips som jeg fikk da jeg slet med det samme. Jeg har endt opp på proteinshake-frokost og Atkins frokostblanding siden jeg ikke lenger orker tanken på omelett...

THE

__________________







THE er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg - sånn ca.. Svar med sitat
Gammel 31-01-05, 15:29   #3
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 45
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Jeg slet også noe veldig med frokosten når jeg begynte på atkins... løsningen ble fiberrik med 'mye' pålegg og kokt egg. Nå (2 mnd ++ utti Atkins) spiser jeg også ryvita sesam og atkins frokostblanding... Jeg takler heller ikke omeletter, det syns jeg er kvalmende på morningen.
Til kvelds prøver jeg å spise få karbohydrater (jeg leste et sted at hvis man spiste zero karbo etter kl 18 så virket det positivt inn på vekttapet), så gjerne egg eller tuna-melt (tunfisk salat m/majones ++, gratinert med ost) eller smoothies (der er det jo noen karber... )

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 31-01-05, 15:41   #4
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Her er en link til Ressurssidene våre. der finner du mye om ketose

http://www.lavkarbo.no/lavkarbo_ressurser.html

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Alt du har ønsket å vite om ketose Nille Atkins kosthold 110 14-03-14 08:59
Hva spiser dere før og etter trening? Tidligere bruker Trening 1 11-12-04 16:00
Hvordan måler man ketose?? NettaMamma Atkins kosthold 7 27-11-04 23:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no