Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Januar-starterne

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-01-14, 22:52   #301
engeljenta30
Medlem
 
engeljenta30 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 350
engeljenta30 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Januar-starterne

dumme meg var til svigers i dag, ble 2 små pizzabiter og noen sjokoladebiter og en tacolefse med mye sunt da, var livredd for at jeg kom ut av ketose men sjekket da jeg kom hjem og gikk bra, i morgen er det årets første skitur, fikk låne meg ski, så nå blir det skiturer hver dag så lenge snøen er her

engeljenta30 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo:) Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 14:17   #302
St. Cecilie
Medlem
 
St. Cecilie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Stavanger
Innlegg: 64
St. Cecilie er på en erverdig vei

Sv: Januar-starterne

God mandagsmorgen!

Hvordan går det med folket? Jeg har ikke veid meg i dag, jeg må inrømme at jeg er litt nervøs. På torsdag så var jeg på Veronica Maggio-konsert i Stavanger. Jeg skulle unne meg 1 kanskje 2 glass vin. Jadaaaaaaa. Det ble litt mer. For å si det sånn, jeg hikket irish-coffee dagen etterpå. Men men! Festlig kveld iallefall! Jeg klarte å unngå kebab-fella, selv om jeg husker i etterkant at jeg spiste noen polarbrød (i senga!).
Her er det vanligvis at jeg sier fuck it, og faller utpå. Men har klart meg helt fint, hele helgen - min snille mor spiser også lavkarbo så vi var på besøk hos henne og ble vertet opp.

__________________
post tenebras, lux.
St. Cecilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 18:18   #303
cimberlane
Medlem
 
cimberlane sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 81
cimberlane har en fantastisk aura rundt segcimberlane har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januar-starterne

denne helgen har jeg spist både lavkarbo is og lavkarbo kake, og nå er fryseren full! håper jeg klarer å la det ligge til neste helg, tviler, men det er vært et forsøk. det er ihvertfall lavkarbo, og noe må jeg få kose meg med nå som samboern er i Tyrkia og skal kose seg der en uke

skal veie meg til onsdag, og håper på ihvertfall samme nedgang som forrige uke!

__________________
cimberlane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 18:21   #304
engeljenta30
Medlem
 
engeljenta30 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 350
engeljenta30 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Januar-starterne

veide 73,7 på fredag, i dag veide jeg 73,4, går riktig vei iallefall

engeljenta30 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo:) Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 19:41   #305
JojoJulie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 54
JojoJulie er på en erverdig vei

Sv: Januar-starterne

Veiedag!

Ned 1,5kg siste uka. Veldig fornøyd med det! Tilsammen har jeg gått ned 4,4kg. Første delmål er 74,9kg, og det er jo bare 700g til!

Skal på kurs på hotell (med sinnsykt god mat) fra torsdag til lørdag og er spent på hvordan denne uka går... Med litt planlegging og viljestyrke håper jeg det går bra!

JojoJulie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-01-14, 13:21   #306
kulan
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 29
kulan har litt lumsk oppførsel i fortiden

Skuffa!

Nå har jeg ikke veid meg på 14 dager. I håp om å få en hyggelig overraskelse da jeg gikk på vekta. NOT!! 100g på 14 dager! Skal ikke være mulig.

Frokost: 2-3 stekte egg, 2-3 ss tran, kaffe
Middag: Rent fisk/kjøtt ca. 200g + 3 kvaster blomkål + litt grønn salat
Noen ganger kveldsmat: 2 egg, evt ingefærte med Splenda
Gått 1/2-2 timer hver dag.

Har hatt lavt blodsukker hele tida, mellom 3,5-5. Tok to øl på lørdag og ett pizzastykke på søndag, men det er all utskeielse.

Fanken også, skikkelig deprimerende, er nødt til å veie mer hver, HVER eneste dag ser det ut for.

__________________
Det skal knuses noen egg underveis.......


kulan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-01-14, 18:14   #307
Elewyn
Medlem
 
Elewyn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Alder: 43
Innlegg: 219
Elewyn er ny på veien

Sv: Januar-starterne

Det ble ikke veiing i går siden jeg lå under dyna og skalv med feber og brystbetennelse. Fikk penicillin og formen er litt bedre, så da ble det veiing i dag i steden.

06.01 - 101,8kg
13.01 - 98,9 kg. - -2,9kg - -2,9kg
20.01 - 97,9 kg. - -1,0kg - -3,9kg
28.01 - 96,4 kg. - -1,5kg - -5,4kg

1,5 kg ned denne uken, men tror jeg fikk litt hjelp av en sykedag i går uten noe særlig matinntak.

Elewyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 09:12   #308
cimberlane
Medlem
 
cimberlane sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 81
cimberlane har en fantastisk aura rundt segcimberlane har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januar-starterne

denne uken har jeg gått ned 1,3 kg og er 200 g unna delmål 1, som er 84,9 kg kjempe fornøyd! tilsammen har jeg gått ned 6,7 kg på fire uker!

__________________
cimberlane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 11:39   #309
Xenia
Medlem
 
Xenia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Ringsaker, Hedmark
Alder: 55
Innlegg: 147
Xenia er ny på veien

Sv: Januar-starterne

Veid meg i dag og har gått ned 4,2 kg på 4 uker... Ikke så superbra, men med tanke på at det er 4 uker siden jeg slutta å røyke, er det helt fantastisk, at det i det hele tatt har gått NED... Og når jeg ser på Før og etter bilder, er det helt fantastisk at nesten nøyaktig samme vekt, kan se så forskjellig ut...

Xenia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 11:48   #310
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Januar-starterne

Opprinnelig lagt inn av Xenia, her.

Veid meg i dag og har gått ned 4,2 kg på 4 uker... Ikke så superbra, men med tanke på at det er 4 uker siden jeg slutta å røyke, er det helt fantastisk, at det i det hele tatt har gått NED... Og når jeg ser på Før og etter bilder, er det helt fantastisk at nesten nøyaktig samme vekt, kan se så forskjellig ut...

Unnskyld, men - hva i alle dager mener du, "ikke så superbra"? Det er over 1 kilo per uke i snitt - det er ikke bare superbra, det er superoptikjempefantafenomenalistisk bra. Virkelig. Reality check!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 13:43   #311
Xenia
Medlem
 
Xenia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Ringsaker, Hedmark
Alder: 55
Innlegg: 147
Xenia er ny på veien

Sv: Januar-starterne

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Unnskyld, men - hva i alle dager mener du, "ikke så superbra"? Det er over 1 kilo per uke i snitt - det er ikke bare superbra, det er superoptikjempefantafenomenalistisk bra. Virkelig. Reality check!

Ja, det er vel kanskje det! Men likevel under det halve av hva sønnen har tatt av på samme tid... Tusen takk!

Xenia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 14:37   #312
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Skuffa!

Opprinnelig lagt inn av kulan, her.

Nå har jeg ikke veid meg på 14 dager. I håp om å få en hyggelig overraskelse da jeg gikk på vekta. NOT!! 100g på 14 dager! Skal ikke være mulig.

Frokost: 2-3 stekte egg, 2-3 ss tran, kaffe
Middag: Rent fisk/kjøtt ca. 200g + 3 kvaster blomkål + litt grønn salat
Noen ganger kveldsmat: 2 egg, evt ingefærte med Splenda
Gått 1/2-2 timer hver dag.

Har hatt lavt blodsukker hele tida, mellom 3,5-5. Tok to øl på lørdag og ett pizzastykke på søndag, men det er all utskeielse.

Fanken også, skikkelig deprimerende, er nødt til å veie mer hver, HVER eneste dag ser det ut for.

Du drikker øl og spiser pizza og blir deprimert over at du ikke går ned mer enn 100 gram? Foreslår at du leser Ketolyse-boka...

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 14:39   #313
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Januar-starterne

Opprinnelig lagt inn av Xenia, her.

Ja, det er vel kanskje det! Men likevel under det halve av hva sønnen har tatt av på samme tid... Tusen takk!

Dette er ingen konkurranse! En kilo i uken er kjempebra, og det ville en halvkilo også vært! Det som betyr noe er at du har lagt om til et kosthold som kroppen din har godt av, og et resultat av dette er at du går ned i vekt. Hvor raskt eller sakte er helt individuelt, og har ingenting med flink/ikke flink å gjøre. Så lenge du spiser rett og bevisst så er du kjempeflink uansett!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 14:43   #314
kulan
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 29
kulan har litt lumsk oppførsel i fortiden

Sv: Skuffa!

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Du drikker øl og spiser pizza og blir deprimert over at du ikke går ned mer enn 100 gram? Foreslår at du leser Ketolyse-boka...

Check.
Dusteforslag, har du ikke noe bedre å komme med kan du la være.
Foreslår du leser deg opp på hvor mange karb øl og pizza inneholder.

__________________
Det skal knuses noen egg underveis.......


kulan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 16:01   #315
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Skuffa!

Opprinnelig lagt inn av kulan, her.

Check.
Dusteforslag, har du ikke noe bedre å komme med kan du la være.
Foreslår du leser deg opp på hvor mange karb øl og pizza inneholder.

Jeg tror det er ganske gjengs her, uansett bok eller retning, at øl og pizza er en såkalt partystopper (for vektnedgangen, nødvendigvis ikke npr du drakk ølene ).
Det trenger ikke bety noe som helst, annet enn at vektnedgangen går mye saktere.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 16:06   #316
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Skuffa!

Opprinnelig lagt inn av kulan, her.

Check.
Dusteforslag, har du ikke noe bedre å komme med kan du la være.
Foreslår du leser deg opp på hvor mange karb øl og pizza inneholder.

Når du tilfører kroppen raske karbohydrater forstyrres fettforbrenningen, og det kan ta dager eller uker - ganske individuelt - å tilbakestille den igjen. Etter to pizzastykker og øl hadde jeg forventet å gå OPP et par kilo den følgende uken (siden kroppen min ville samlet vann og vært forstyrret) og tatt hundre gram ned som en uventet og gledelig seier.


Om du kjenner kroppen din og vet at den håndterer plutselige omveltninger annerledes, er ikke det noe folk som skriver svar til deg kan gjette, og når man leser det du skrev i ditt forrige innlegg er den nærliggende tanken at du kanskje ikke har satt deg inn i dette med utskeielser på ketogent kosthold.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 17:20   #317
Ethereal
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 40
Innlegg: 306
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: Skuffa!

Opprinnelig lagt inn av kulan, her.

Check.
Dusteforslag, har du ikke noe bedre å komme med kan du la være.
Foreslår du leser deg opp på hvor mange karb øl og pizza inneholder.

"Foreslår at du leser Ketolyseboka". Jeg foreslår at du jekker deg ned femtitre hakk og innser at du kanskje har misset det ALLER største poenget med Ketolyse/Lchf.


Vaskeklut har lest et par hyllemeter med info på dette, og du foreleser om å lese Ketolyseboka litt nøyere. Hvem er det som ikke får til å gå ned i vekt her? Den som "bare koser seg litt"?

Bare siden du tok det så lavt som dette- hvis du har lest "Animal farm" regner jeg med at du syntes det var en søt bok om dyr på en bondegård?

Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 17:23   #318
Ethereal
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 40
Innlegg: 306
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: Skuffa!

Opprinnelig lagt inn av kulan, her.

Check.
Dusteforslag, har du ikke noe bedre å komme med kan du la være.
Foreslår du leser deg opp på hvor mange karb øl og pizza inneholder.


Siden jeg by accident gav deg grønn prikk fordi jeg er vant til at folk kommer med litt mindre uspiselige ting her og fortjener grønn prikk- jeg mente selvsagt å gi deg en blodrød prikk.

DUSTEFORSLAG. Lese bøker. Når man synes at øl og pizza er NAM!

Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 17:51   #319
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Januar-starterne

Om vi skal gå ned på barnehagenivå så får jeg vel si at det du kommer med er dustesutring. Du kan godt lese det de andre skrev over her. Øl og pizza er ikke det lureste på Ketolyse om man sikter etter å gå ned mye i vekt.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 18:03   #320
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Januar-starterne

Godt fornøyd med å endelig komme skikkelig inn i kostholdet igjen og alt går som en drøm! Nå ligger jeg på 109 kg og er en stor seier! Tror ikke jeg har veid så lite på 2 år (da jeg gikk ned 30kg og opp 50..lang historie..) og nå har jeg gått ned 12kg siden toppnoteringen: 121.1 kg som jeg veide desember 2012.

Håper å veie under 100 før 12 mars for da skal jeg på en "reunion" med en gruppe jeg gikk på livsstilsendringskurs med ifjor og der skal vi veies på en tanitavekt (måler fettmasse, vann osv.) samt vi skal ta en fysisk test. Hadde vært moro å vært under 100 men har ikke det som et stort mål da sjansen er ganske stor for at jeg ikke skulle klart det!

Nå skal jeg gå å lage meg middag som idag blir hamburger uten brød med ost, bacon, sellerirotkuber og sylteagurk <3

Ha en fin dag videre

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 18:10   #321
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Januar-starterne

Og videre avsporing og surmaga diskusjon avsluttes her!
Slike innlegg vil bli slettet heretter.

Gerd, moderator.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 18:10   #322
Xenia
Medlem
 
Xenia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Ringsaker, Hedmark
Alder: 55
Innlegg: 147
Xenia er ny på veien

Sv: Januar-starterne

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Godt fornøyd med å endelig komme skikkelig inn i kostholdet igjen og alt går som en drøm! Nå ligger jeg på 109 kg og er en stor seier! Tror ikke jeg har veid så lite på 2 år (da jeg gikk ned 30kg og opp 50..lang historie..) og nå har jeg gått ned 12kg siden toppnoteringen: 121.1 kg som jeg veide desember 2012.

Håper å veie under 100 før 12 mars for da skal jeg på en "reunion" med en gruppe jeg gikk på livsstilsendringskurs med ifjor og der skal vi veies på en tanitavekt (måler fettmasse, vann osv.) samt vi skal ta en fysisk test. Hadde vært moro å vært under 100 men har ikke det som et stort mål da sjansen er ganske stor for at jeg ikke skulle klart det!

Nå skal jeg gå å lage meg middag som idag blir hamburger uten brød med ost, bacon, sellerirotkuber og sylteagurk <3

Ha en fin dag videre

Supert! Du nærmer deg tosifret, og det skal jeg si deg er en deilig seier i seg selv! Stå på videre!

Xenia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 18:20   #323
Xenia
Medlem
 
Xenia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Ringsaker, Hedmark
Alder: 55
Innlegg: 147
Xenia er ny på veien

Sv: Januar-starterne

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Dette er ingen konkurranse! En kilo i uken er kjempebra, og det ville en halvkilo også vært! Det som betyr noe er at du har lagt om til et kosthold som kroppen din har godt av, og et resultat av dette er at du går ned i vekt. Hvor raskt eller sakte er helt individuelt, og har ingenting med flink/ikke flink å gjøre. Så lenge du spiser rett og bevisst så er du kjempeflink uansett!

Du har selvfølgelig helt rett... For min del var helsa viktigere enn selve vekta... Og med røykeslutt i tillegg er jeg godt fornøyd!

Xenia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 18:22   #324
Xenia
Medlem
 
Xenia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Ringsaker, Hedmark
Alder: 55
Innlegg: 147
Xenia er ny på veien

Sv: Januar-starterne

Hvordan legger man til bilder her? Hadde vært litt gøy å vise dere hvor stor forskjell nøyaktig samme vekt kan se ut...

Xenia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 20:14   #325
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Januar-starterne

Opprinnelig lagt inn av Xenia, her.

Du har selvfølgelig helt rett... For min del var helsa viktigere enn selve vekta... Og med røykeslutt i tillegg er jeg godt fornøyd!

Godt å høre! Jeg begynte også på lavkarbo av helsemessige årsaker, men håpet selvsagt på å gå ned litt også.Etter halvannet år var jeg gått ned 28kg, og helsa var bedre enn på 20 år. Det siste året har vekta holdt seg ganske stabil, men jeg merker at det ikke skal store utskeielsene til før vekta går opp igjen. Tenker da ikke på kalorier, men sammensetning. Uansett, så bra effekt jeg har hatt av lavkarbo så er det ingen tvil om jeg skal fortsette eller ei;-)

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
November-13-starterne sivmaria Ketolysekuren 226 04-02-14 18:07
Vekttråd for april 2011-starterne! Drømmepie Ketolysekuren 167 26-01-12 21:27
Mai-starterne 2011- den store veietråden Euphita Ketolysekuren 250 06-12-11 19:23
Går "Januar-starterne" mest ned i starten? Hasselnøtt Ketolysekuren 1 04-02-11 15:52
Vekt og mål for juni-starterne søtsaka Ketolysekuren 83 04-10-09 14:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no