Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

[Forum] Hvordan legger man inn ticker?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-09-05, 20:36   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk
Question

[Forum] Hvordan legger man inn ticker?

For å legge inn ticker (et bilde som viser vektnedgangen/oppgangen din i signaturen) - så går du inn på www.tickerfactory.com

Du velger weight loss - og lager tickeren. Helt til slutt, så går du inn i den boksen hvor det står "bb-code", og kopierer den ved å merke teksten, og trykke ctrl+c. Så går du inn her på forumet, og inn på kontrollpanelet, og velger "endre signatur" øverst til venstre. Så kopierer du inn koden ved å trykke ctrl+v - ok, og du har ticker!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 05-09-05, 20:36   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Hver gang du har gått ned/opp, må du inn på www.tickerfactory.com igjen, og gjøre alt på nytt. Tungvint - men sånn er det.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 23:32   #3
Theba
Juniormedlem
 
Theba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Hamar
Alder: 36
Innlegg: 24
Theba er på en erverdig vei

Sv: [Forum] Hvordan legger man inn ticker?

testing-testing :P

__________________


Theba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 23:49   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: [Forum] Hvordan legger man inn ticker?

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Hver gang du har gått ned/opp, må du inn på www.tickerfactory.com igjen, og gjøre alt på nytt. Tungvint - men sånn er det.

Man må da ikke gjøre alt på nytt!
Jeg trykker "update", slår inn koden, endrer og trykker "next", så er det gjort!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fitday FAQ smosje Lavkarbo generelt 37 22-08-07 16:53
Hvordan skal man unngå å gå opp i vekt etterman har gått på "heksepulver" Tidligere bruker Lavkarbo generelt 5 30-11-04 10:42
Hvordan måler man ketose?? NettaMamma Atkins kosthold 7 27-11-04 23:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no