Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Verdens beste pølser!

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-10-09, 18:28   #1
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Verdens beste pølser!

Da vi var ute for å handle igår sto det et Tyskt par utenfor Trentogården og solgte pølser! Har sett dem der før, men har tenkt at det var et reklamestunt fra Rimi som ligger i bygget..meeeen det var det ikke!!
De lager nemlig sine egene hjemmelagede pølser og for noen pølser!!! WOW
Grovmalte bratwürst som smakte som min mammas hjemmelagede julepølser...og en mer finmalt medisteraktig type som bare var helt nyydelig!! Den finmalte var fri for alle tilsettninger untatt salt og litt krydder. Den grovmalte inneholdt egg og littegrann melk. Så begge sorter har altså minimalt med karber
Firmaet er nystartet og selger foreløpig fra egen salgsbod...de har nydelige kjøttkaker også og sikkert en god del annet..de snakker ikke så godt norsk men de skjønner mer en de snakker selv. Firmaet heter Marina's (navnet hennes) og jeg antar en kan bestille pølser av dem for hjemlevering! Begge sorter koster 119 kr kg og selges i pakker på ca 650 g lr 8 ganske store pølser.
Tlf er +4792864356..

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 20:42   #2
boble
Seniormedlem
 
boble sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: buskerud
Alder: 50
Innlegg: 872
boble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt av

Sv: Verdens beste pølser!!!

Meny`s merke Jacobs har Bratwurst i sortementet sitt også. Med 0 karber i!! 4 stk i pakka til 49 kr. Det var supre nyheter, syns jeg. Har ikke smakt på de enda,da. Men gleder meg til middag i morgen. Da skal de til pers!!

__________________
Bare de sinnsyke tar seg selv helt alvorlig!
boble er avlogget   Min kostholdsfilosofi: bobles lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 15:42   #3
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Verdens beste pølser!

Så synd at vi ikke får tak i de Jacobs-pølsene her, har ikke Meny her vi bor. Var på Rema her om dagen og så etter de pølsene de hadde i sommer, men der var det helt tomt. De fleste pølsene som er i handelen er så utspedd, og de smaker ikke godt. Vil ha noen med masse kjøtt og fett i, men finner ikke det. Det endte med at jeg tok opp noen gamle fra fryseren - kalkun-wienerpølser, men jeg stekte heller en hamburger fra tulips til meg selv. Tilbehør: ratatouille og blomkålmos.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 21:56   #4
Augustina
Seniormedlem
 
Augustina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 555
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Verdens beste pølser!

Hvor ligger Trentogården? Googlet det, men fant ingenting annet enn i Sverige :P

__________________
Titt gjerne innom min personlige blogg: Gladpuls.wordpress.com

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 22:44   #5
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Verdens beste pølser!!!

Opprinnelig lagt inn av boble, her.

Meny`s merke Jacobs har Bratwurst i sortementet sitt også. Med 0 karber i!! 4 stk i pakka til 49 kr. Det var supre nyheter, syns jeg. Har ikke smakt på de enda,da. Men gleder meg til middag i morgen. Da skal de til pers!!

Jeg har en pakke med slike chorizo-pølser i kjøleskapet. Fredagskos

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Verdens beste Nannah Kake/dessert og snacks 36 18-08-11 09:20
Verdens beste guacamole! marry-78 Annen mat 8 19-02-10 15:02
Verdens beste pølser!! Nannah Generell diskusjon 0 04-10-09 23:42
Verdens beste tunfisksalat Photobscura Lunsj 4 09-01-08 07:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no