Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Lavkarbobøker

Lavkarbokokebøker?

Lavkarbobøker Bøker som omhandler de ulike lavkarbokostholdene. Enten direkte eller indirekte. Fakta, oppskrifter, lister og personlige erfaringer...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-07-05, 19:30   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk
Question

Lavkarbokokebøker?

Noen som vet om, som jeg kan bestille fra nett? Gjerne skandinaviske.. (de engelske har så merkelige mål.. )

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 10-08-05, 14:31   #2
elco
Medlem
 
elco sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alder: 66
Innlegg: 67
elco har en fantastisk aura rundt segelco har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av mofe

Noen som vet om, som jeg kan bestille fra nett? Gjerne skandinaviske.. (de engelske har så merkelige mål.. )

Hva med kokeboka til Lindberg? Kan bestilles på nett (www.drlindberg.no). Har kjøpt den selv nå, fordi mange av de engelske ikke har bilder... Og jeg vil gjerne se maten for å bli litt inspirert

__________________
"En vakker og gjennomklok og akkurat passe tykk
(hmm - snart!) dame i min beste alder"

fritt etter "Karlson på taket"







elco er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins, mer og mindre Svar med sitat
Gammel 10-08-05, 16:38   #3
Lennor
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Østlandet
Alder: 47
Innlegg: 157
Lennor er et fyrlysLennor er et fyrlysLennor er et fyrlysLennor er et fyrlysLennor er et fyrlys

Jeg vet at det er på trappene med ihvertfall to nye kokebøker.. De er nok i salg i bokhandlere til høsten en gang... husker ikke hva de heter, men er å ta seg en tur til nærmeste bokhandler...

__________________













I dag er første dagen i resten av mitt liv
Så deilig at jeg får oppleve den



Lennor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur Svar med sitat
Gammel 10-08-05, 17:17   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Har ikke funnet noen andre gode norske enn Fedons. Som er spesifikt lavkarbo altså. Har bare engelske jeg. Og da bruker jeg www.convert-me.com masse !!

Vil du ha navnet på noen engelske også ??

Mine favoritter er min venninde Karen's "The Low Carb Gourmet" - Karen Barnaby
og "500 Low-Carb Recipes" av Dana Carpender.

Hvis du søker opp "low carb cooking" på www.amazon.co.uk (lavere frakt en fra .com) så får du opp masse kjekt !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-08-05, 23:46   #5
wis
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 58
Innlegg: 790
wis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt av
Talking

Ny kokebok??

For en uke siden kjøpte jeg en kokebok på Røros.
Boka heter lavkarbo , lekre retter med mye smak.
Boka koster 98,-. Gitt ut av spektrum2005

Boka har ULIKE LAVKARBO oppskrifter,
5 gram og under,
6-10 gram og 11-15 gram pr rett.
Har ikke studert den NØYE, men synes det var endel gode tips der. Liker ikke å lage mat etter oppskrift Reagerte på at bildene av rettene noen steder er vist med ris/brød. Det står da skrevet i liten skrift nederst at dette IKKE må regnes med i antall karber. Vel prisen var ikke gæli og boka har mange fine bilder.

Løp å kjøp??? Har ikke sett den andre steder. Men noen som hører til Røros traktene - boka selges i coop senteret/gamle domus

wis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-08-05, 17:58   #6
Kunimundur
Juniormedlem
 
Kunimundur sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Innlegg: 42
Kunimundur har en fantastisk aura rundt segKunimundur har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av mofe

Noen som vet om, som jeg kan bestille fra nett? Gjerne skandinaviske.. (de engelske har så merkelige mål.. )

Her er nokre lenkjer:
Lavkarbo (Nicola Graimes, Bente Heill Kleven )
Lavkarbo: lekre retter med mye smak Anouska Jones (redaktør), Ann Høydalsnes (oversetter)
Dropp karbohydratene: den sikre veien til vekttap
Eggkokebok: 191 klassiske og nye oppskrifter med egg

Slankebøker

__________________
Kunimundur






Sist redigert av Kunimundur : 13-08-05 kl 21:31.
Kunimundur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-08-05, 21:04   #7
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av wis

For en uke siden kjøpte jeg en kokebok på Røros.
Boka heter lavkarbo , lekre retter med mye smak.
Boka koster 98,-. Gitt ut av spektrum2005

Boka har ULIKE LAVKARBO oppskrifter,
5 gram og under,
6-10 gram og 11-15 gram pr rett.
Har ikke studert den NØYE, men synes det var endel gode tips der. Liker ikke å lage mat etter oppskrift Reagerte på at bildene av rettene noen steder er vist med ris/brød. Det står da skrevet i liten skrift nederst at dette IKKE må regnes med i antall karber. Vel prisen var ikke gæli og boka har mange fine bilder.

Løp å kjøp??? Har ikke sett den andre steder. Men noen som hører til Røros traktene - boka selges i coop senteret/gamle domus

Får kjøpt den på bokkilden.no. Koster da kr 87,- + kr 19,- for levering.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no