Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 05-05-12, 00:00   #14376
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Nellie, det kan bare være tre ting:

1) Noe du har spist

2) Noe du ikke har spist

3) Noe du burde ha spist



Ja, men liksom.. I flere uker da? Dessuten tror jeg ikke fordøyelsen ligger i nærheten av der jeg har vondt.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 05-05-12, 00:04   #14377
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av akas, her.

Dette håper jeg virkelig det kommer et bra svar på. Jeg er like plaget.

Die endliche lösung: http://www.honning.no/default.asp?V_ITEM_ID=579

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Gammel 05-05-12, 00:05   #14378
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Ja, men liksom.. I flere uker da? Dessuten tror jeg ikke fordøyelsen ligger i nærheten av der jeg har vondt.

Les mine tre punkt en gang til. Tenk nøøøøøye etter på punkt tre.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Gammel 05-05-12, 00:08   #14379
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Om sommeren så elsker jeg å være ute i solen. Men en ting som tar bort den gleden er KLEGGEN !



Har noen erfaring med noe som faktisk hjelper?

Ser du har tatt Zyrtec, men tok du det fast? Altså full dose hver dag hele sesongen?
Begge ungene her har gått på allergimedisiner hver sommer frem til tenårene fordi de reagerte så horribelt på stikk. Sønnen klødde på seg betennelser og antibiotika- kurer mot det før vi fant løsningen.

Man blir jo fortsatt stukket, men stikket hovner mye mindre opp og er slett ikke så plagsomt lenger. Litt xylocain tok resten av kløen!

Siste snuppa gikk på var Loratadin. Finnes på apoteket uten resept. Er mye billigere i Sverige eller om du får det på blå resept som mine fikk til slutt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 05-05-12, 00:19   #14380
hernon
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 109
hernon har en fantastisk aura rundt seghernon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

.

Desverre så reagerer jeg på disse bittene, og hovner veldig opp p bittstedet.

har tatt zyrtek også men det hjelper ikke.

Spurte legen om hjelp, men fikk en kløstillende salve mot SOPP!

Har noen erfaring med noe som faktisk hjelper?

Jeg hadde det på samme måte. Men en sommer ble jeg bitt av hoggorm og fikk motgift. Etter det har det ikke landet en eneste mygg eller klegg på meg - tvert om, jeg skremmer dem
Dette ga mening for legevenner...utover det vet jeg ikke

hernon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 05-05-12, 01:05   #14381
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tar ikke zyrtec fast nei, har bare prøvd å ta det for å se om jeg kunne stanse denne voldsomme allergiske reaksjonen på stikkene.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 05-05-12, 01:55   #14382
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.


Manuellterapeut! Det er fysioteraoeut med videreutdanning, og de har dermed lov til bode å strekke og å knekke. Mao litt midt mellom kiropraktor og fysio.

Takk for svar! Oppfølgningsspørsmål: Hvor mye koster slikt? Går det gjennom lege, eller kontakter jeg dem selv?

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 05-05-12, 01:56   #14383
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Dere som søter 100% sjokolade selv, hva bruker dere?

Jeg blander sammen litt av diverse søtningene jeg har, jeg. Så blir det rundere søtsmak og ikke noe særlig bismak. Jeg lagde sjokolade i kveld, og da hadde jeg i tagatesse, xylitol, sukrinmelis, flytende lo han og flytende stevia med smak av mørk sjokolade og med karamell. Jeg hadde med på jobb og kollegaene mine syntes sjokoladen smakte kjempegodt og syntes ikke at den smakte som noe som var uten sukker.

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Kan hele egg erstattes med eggehviter i baking? Gjør det noe forskjell i det hele tatt? Innbiller meg at det må bli tørrere og mindre "eggete". Hever det like bra?

Det spørs i hvilken rett... I noen retter vil den nok kunne erstatte hele egg, men som regel ikke. Det er som regel eggeplomma som gjør nytten.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 05-05-12, 06:46   #14384
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Jeg blander sammen litt av diverse søtningene jeg har, jeg. Så blir det rundere søtsmak og ikke noe særlig bismak. Jeg lagde sjokolade i kveld, og da hadde jeg i tagatesse, xylitol, sukrinmelis, flytende lo han og flytende stevia med smak av mørk sjokolade og med karamell. Jeg hadde med på jobb og kollegaene mine syntes sjokoladen smakte kjempegodt og syntes ikke at den smakte som noe som var uten sukker.

Det spørs i hvilken rett... I noen retter vil den nok kunne erstatte hele egg, men som regel ikke. Det er som regel eggeplomma som gjør nytten.

Ok.. prøver med litt forskjellig igjen da, tror det var natreen som fikk det til å smake bensin.

Tenkte å bruke eggehviter i brød. Eller erstatte noen av plommene med flere hviter, tenkte jeg.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 05-05-12, 08:04   #14385
akas
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 70
Innlegg: 1.097
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Die endliche lösung: http://www.honning.no/default.asp?V_ITEM_ID=579

Synes jeg ser meg gå rundt slik i sommer!

akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 05-05-12, 09:33   #14386
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Tar ikke zyrtec fast nei, har bare prøvd å ta det for å se om jeg kunne stanse denne voldsomme allergiske reaksjonen på stikkene.

Da foreslår jeg at du snakker med legen din om å få en resept og så prøver du denne sommeren. Pillene er jo ikke akkurat dyre og kan spare deg for mye ubehag og andre utgifter!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 05-05-12, 09:52   #14387
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Les mine tre punkt en gang til. Tenk nøøøøøye etter på punkt tre.


Mulig jeg er helt dust i huet, men jeg aner ikke hva du mener.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 05-05-12, 10:08   #14388
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Ok.. prøver med litt forskjellig igjen da, tror det var natreen som fikk det til å smake bensin.

Tenkte å bruke eggehviter i brød. Eller erstatte noen av plommene med flere hviter, tenkte jeg.

jeg har også dårlig erfaring med natreen i sjokolade! endte også med en blanding av søtningene i skapet: agavesirup, flytende stevia, sukrinmelis og nåstårdetstilleherogorkerikkesjekke

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 05-05-12, 10:27   #14389
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Mulig jeg er helt dust i huet, men jeg aner ikke hva du mener.

Skal jeg stave det for deg, frøken?
Dersom du ikke har spist ppillene dine, om du burde ha spist dem, kan smertene/ubehaget komme av at du er gravid!

Tenker jeg at han mener!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 05-05-12, 10:54   #14390
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Mulig jeg er helt dust i huet, men jeg aner ikke hva du mener.

Det er en pille jeg snakker om.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Gammel 05-05-12, 11:15   #14391
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Det er en pille jeg snakker om.

Den ja. Den har jeg tatt som jeg skal.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 05-05-12, 11:17   #14392
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Den ja. Den har jeg tatt som jeg skal.

Er Vi blondine?

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Gammel 05-05-12, 11:24   #14393
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har høynet pay pal grensen her? Jeg fikk beskjed om at jeg måtte heve grensen fordi den var nådd, de skulle sende en kode sammen med trekk av 15 kr men jeg finner det ikke hverken i bankutskrift eller i profilen på pay pal. Jeg skjønner ikke hva card statement betyr. Vet du? Dette sto:

  1. In 2-3 days, check your online card statement to find the charge from PayPal with a 4-digit code next to it. (dette betyr transaksjoner jeg kan se på nettbanken? If you can't check your card statement online, check your paper statement when it comes in the mail (this can take up to 30 days).
Jeg har ikke fått noe i posten i løpet av 30 dager ++. Kan det ha skjedd en feil? At de ikke har trukket meg?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 05-05-12, 11:30   #14394
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

bank statement er kontoutskrift. jeg får denne kun i nettbanken. hos meg er det et forstørrelsesglass på hver post som jeg kan se detaljer, og noen ganger kommer vedlegg i nettbankpostkassa hvis det er overførsler med ekstra detaljer.

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 05-05-12, 11:40   #14395
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

bank statement er kontoutskrift. jeg får denne kun i nettbanken. hos meg er det et forstørrelsesglass på hver post som jeg kan se detaljer, og noen ganger kommer vedlegg i nettbankpostkassa hvis det er overførsler med ekstra detaljer.

nettop ja. Det blir som å se på transaksjonene det da. Jeg lette igjen og det er ikke noen paypal som har trukket meg for 15 spenn så det må ha skjedd en feil.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 05-05-12, 12:18   #14396
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Er Vi blondine?

Kan ikke være både vakker og smart vettu!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 05-05-12, 12:23   #14397
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Kan ikke være både vakker og smart vettu!

Bra innstilling

Lite spørsmål: Hvor lang tid har du brukt på den vektnedgangen?
Hvilket kosthold har du fulgt?

Rune, nu går vekta endelig rette veg igjen

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Gammel 05-05-12, 12:34   #14398
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Bra innstilling

Lite spørsmål: Hvor lang tid har du brukt på den vektnedgangen?
Hvilket kosthold har du fulgt?

Rune, nu går vekta endelig rette veg igjen

Lite spørsmål, langt svar.

Jeg startet egentlig på fire kilo mer. De gikk jeg ned i løpet av fire måneder etter at jeg fikk datteren min. Egentlig bare ved å spise litt mindre.. Så begynte jeg på ketolyse og gikk ned 3-4 kilo i løpet av 5-6 uker. Også gikk jeg over på en litt streng versjon av Lindberg og gikk ned ca 16 kg i løpet av 5-6 måneder.

Så skjedde det veldig mye greier, som gjorde at jeg ikke helt fikk det til. Da gikk jeg opp og ned og ned og opp de samme seks kiloene i halvannet år. Mellom 99 og 93. Også begynte jeg rett før jula 2011 igjen.. Og har da gått ned ca 8 kilo med litt sånn egenkomponert, som du ser i filosofiboksen min.

Brakk skuldra mi i september, så har liksom hatt sjansen til å fokusere 100% på bare trening, slanking og innarbeiding av gode vaner, i et halvt års tid..

Har trena underveis, hele tiden egentlig. Blanding av kardio og styrke.

Akkurat nå har jeg slankepause, spiser vedlikeholdskalorier og trener tung og mye. Har en magehud som begynner å bli litt vel slæskete, så syntes det var greit å ta seg en pause da.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 05-05-12, 13:08   #14399
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takker Nellie. Stå på!

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Gammel 05-05-12, 13:32   #14400
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Thanks!

Går det an å sende regninger til NAV, når man har fått inkassovarsel på regninger man ikke har fått betalt, fordi at de ikke har betalt ut sykepenger på to måneder, når jeg leverte sykemeldingen min den dagen jeg fikk den?

Grrrrrrrrrrrrrr.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no