Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Vitaminer og mineraler

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-10-08, 19:19   #1
Moccachita
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Buskerud
Innlegg: 10
Moccachita er på en erverdig vei

Vitaminer og mineraler

Jeg tar allerede endel vitaminer og mineraler;
multivitamin
magnesium
folinsyre
c-vitamin

Er det noe mer jeg trenger i tillegg?

Moccachita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse så der... Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 23:08   #2
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vitaminer og mineraler

... og jeg lurer på hvor Oslo man kan få kjøpt ketolysetablettene... Er det noen som vet? Har sjekket Life-butikker, Sunkost og Meny både på Oslo City og i Asker.

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 23:11   #3
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Vitaminer og mineraler

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

... og jeg lurer på hvor Oslo man kan få kjøpt ketolysetablettene... Er det noen som vet? Har sjekket Life-butikker, Sunkost og Meny både på Oslo City og i Asker.

De har hatt dem på Meny på Oslo City hver gang jeg har vært der. Men de står ikke sammen med de andre kosttilskuddene etc. - de står i hylla med glutenfrie varer og lignenede, på veien inn mot den kroken der de har melk og ost og sånt.

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 23:15   #4
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Vitaminer og mineraler

Sitat:

Jeg tar allerede endel vitaminer og mineraler;
multivitamin
magnesium
folinsyre
c-vitamin

Er det noe mer jeg trenger i tillegg

Går du på ketolyse bør du nok få tak i tablettene som hører til kuren, da disse er spesiallaget for å få i oss alt vi trenger som vi ikke får nok av i maten

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 23:29   #5
Moccachita
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Buskerud
Innlegg: 10
Moccachita er på en erverdig vei

Sv: Vitaminer og mineraler

Ok, da skal jeg sjekke etter dem....

Moccachita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse så der... Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 23:52   #6
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Vitaminer og mineraler

Da skal du iallefall slippe andre tilskudd, dette har eg sput Dr. Torkil om himself og fikk da beskjed om at ketolysetab. var nok

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 00:10   #7
Pantress
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Sandefjord
Alder: 47
Innlegg: 27
Pantress er på en erverdig vei

Sv: Vitaminer og mineraler

Er det i grunn SÅ viktig å ta pillene til rette måltid?
Jeg klarer å huske dem til frokost.... men resten går gjerne ut vinduet.... bare fordi jeg ikke husker å ta dem.....

Kan jeg da ta alle om morran uten at jeg tar skade av det. For jeg er ei surre med piller.....
Må vel være bedre å få i seg alle pillene en ikke å få dem i seg??????

Hilsen
Pantress

Pantress er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 00:12   #8
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vitaminer og mineraler

Åh, hjeeeelp ! Må man tapillene til bestemte tider også? Gulp ! DET blir problematisk for meg. Får sette på alarm på mobilen

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 00:14   #9
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Vitaminer og mineraler

Noen av stoffene i pillene oppveier hverandre på en måte. Derfor skal de tas hver for seg, så man kan ha fullt utbytte av dem.
Alarm på mobilen er lurt, det meste blir jo en vane etter hvert!

Står på boksene når på døgnet de skal tas!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 00:27   #10
Pantress
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Sandefjord
Alder: 47
Innlegg: 27
Pantress er på en erverdig vei

Sv: Vitaminer og mineraler

Ja ja.... det med mobilen er greit det... .men jeg spiser ikke til faste tider på døgnet så da blir det litt vanskelig....

Men må jo bare prøve da.... selv om ikke det blir lett...hadde vært veldig greit å bare kunne trøkt i seg allt om morran når jeg alikevel husker dem.... Skal sies at jeg har store problemer med å svelge piller også da..... men jeg får i alle fall i meg nok vann om morran....

Ja borsett fra magnesium da for den strå ved siden av tannbørsten....

Pantress

Pantress er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 08:53   #11
Ullabulla
Medlem
 
Ullabulla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bærum
Innlegg: 203
Ullabulla er ny på veien

Sv: Vitaminer og mineraler

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

... og jeg lurer på hvor Oslo man kan få kjøpt ketolysetablettene... Er det noen som vet? Har sjekket Life-butikker, Sunkost og Meny både på Oslo City og i Asker.

Kan fortelle at Meny i Helgerudgården i Sandvika har alle ketolyseprodukter. De står på egen hylle nær kassen.

Ullabulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 09:41   #12
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vitaminer og mineraler

Hjerrrrrrtligst, Ullabulla (flott nick da, gitt!) Jeg går forbi Oslo City hver dag, så jeg prøver der først, jeg.

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 12:28   #13
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Vitaminer og mineraler

Opprinnelig lagt inn av Moccachita, her.

Jeg tar allerede endel vitaminer og mineraler;
multivitamin
magnesium
folinsyre
c-vitamin

Er det noe mer jeg trenger i tillegg?

De fleste av oss trenger tilskudd av Omega-3, i alle fall hvis vi ikke spiser masse fet fisk. Tran/trantabletter er en helt ok og rimelig måte å få i seg det på. Alternativt kan du kjøpe spesialprodukter fra helsekosten, som f.eks. Pikasol, hvis du ikke klarer transmaken.

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 12:37   #14
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Vitaminer og mineraler

Opprinnelig lagt inn av Pantress, her.

hadde vært veldig greit å bare kunne trøkt i seg allt om morran når jeg alikevel husker dem....

Torkil har skrevet om dette på ketolyseforumet sitt, da noen stilte samme spørsmål:
"Dette står omtalt i boken. Flere mineraler opptas via samme "kanaler" i tarmen. Tar man alle samtidig vil de konkurrere om kanalene og opptaket totalt sett bli mindre enn om man sprer tablettene ut over dagen."

I samme tråden sa han at rekkefølgen var mindre viktig enn at det at man sprer dem.

Så dette blir vel en balanse mellom det som er mulig og det som er best?

Lykke til!

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ut med vitaminer og mineraler themonk Kosttilskudd 29 15-05-12 15:19
Vitaminer og mineraler - liste mofe Kosttilskudd 6 23-07-07 12:41
Hva slags mineraler og vitaminer bør man ta? Titti Kosttilskudd 4 05-10-06 14:52
kan man ta for mye vitaminer og mineraler??? nomma Kosttilskudd 1 29-05-05 19:26
Opptak av vitaminer/mineraler Fedonisten Kosttilskudd 15 22-04-05 16:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no