Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

hva? inneholder kims bacon gull 0 karbo??

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-02-04, 23:02   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

hva? inneholder kims bacon gull 0 karbo??

leste bakpå posen idag, og der står det at den inneholder 0 karbo, men den inneholder jo druesukker, sukker, mel, osv osv. kan dette stemme? på maarud sin stod det ingenting om næringsinnholdet, kun ingredienser.

jeg vet at den eneste som er tillatt er Hills eller hva den heter, men jeg syns det virket rart med Kims sin...

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 22-02-04, 00:35   #2
psilocybe
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2004
Innlegg: 68
psilocybe er på en erverdig vei

Hm. Det må ha vært en ny pose, min har ingen sånn info. Jeg har dog spist en hel haug med bacongull uten å ha merket noe negativt, så det kan nok stemme.

__________________
Det jeg skriver, har funket for meg. Om det funker for deg, kan jeg ikke garantere.
psilocybe er avlogget   Svar med sitat
Gammel 22-02-04, 10:06   #3
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Hold deg til det som er laget av ekte svor,da er du på den sikre siden.
Inneholder den mel og sukker,så er det karbohydrater og det skal du ikke spise på intro

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 22-02-04, 11:57   #4
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill
Post

Hei!

Jeg var i butikken igår og leste på alle de forskjellige( i håp om at det skulle dukke opp noe som var uten karbo....), men fant ut som deg at noen sto det ikke karboh. på men det sto at de innholdt sukker !! Meget mulig de ikke innholder karboh. i seg selv, men i krydderet er det sukker...noe som bare kommer frem om man leser hva de innholder!
Sånn tolker iallefall jeg det...

cathrine

cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Gammel 22-02-04, 16:01   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

tåpelig måte å merke på syns jeg

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 22-02-04, 23:57   #6
trultelei
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2004
Innlegg: 19
trultelei er ny på veien

Baconsvor

Baconsvor/Bacongull produseres av ekte svinesvor som er en naturlig råvare. Dette innebærere at næringsinnholdet kan variere noe på grunn av at råvaren er mindre "reseptstyrt" enn for andre produkters vedkommende. Blandt annet gjelder dette innholdet av protein, den målte teoretiske verdien kan i blandt være høyere enn det kroppen kan nyttiggjøre seg med, og en næringsdeklarasjon vil derfor være misvisende og vi har valgt å ikke oppgi den på posen.

Tallene vi har oppgitt til deg er gjennomsnittsverdier målt over lengre tid og må betraktes på bakgrunn av dette.

Næringsverdi Baconsvor Næringsverdi Bacongull

Energi : 2646 kJ (637 kcal) Energi : 2100 kJ (510 kcal)

Protein : 49 g Protein : 67 g

Karbohydrater : 0,5 Karbohydrater : 2,5 g

Fett : 49 g Fett : 27 g

Med hilsen / Best regards
Terje Ottesen


Kraft Foods Norway

Consumers Complaints/R&D

2114 Disenå

Tel - +47 62968200

Fax - +47 62968269
dette var svaret jeg fikk fra kraftfood om baconsor

trultelei er avlogget   Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no