Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Her har dere noen linker å vise til innbarka fettmotstandere!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-03-07, 11:50   #26
Lotusia
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Alder: 40
Innlegg: 128
Lotusia har en fantastisk aura rundt segLotusia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Her har dere noen linker å vise til innbarka fettmotstandere!

Opprinnelig lagt inn av 205gti16v, her.

Frå sverige,omhandler kosttilskuddet eyeQ som har vist seg gunstig iforbindelse med adhd og lign. Fikk vite av Anne Knutsen som er dansk hjerneforsker at dette er like effektivt som medisinering men med kun ein bivirkning:glattere hud

http://www.expressen.se/index.jsp?a=66795

Fortsetter å leite

Bruker EyeQ selv mot ADD (dårlig konsentrasjonsevne) og det funker litt ihvertfall. nå har ikke jeg gått på de sterke medisinene da.
Bruker også litt extra virgin olive oil for tillskudd. men med det sagt så tror jeg det ikke er bra med FOR mye fett heller, hverfall burde man tenke over hva slags fett man putter i seg.. uansett hva slags vekt man har.
Leste nettopp at karbohydrater var viktig under trening ol. noe som virker logisk.. ja det finnes en balanse, og folk er kankje litt fanatiske på begge sider av linjen.
Bare en tanke..

Lotusia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Candidadietten, råvarer og kostillskudd Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 23:42   #27
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Her har dere noen linker å vise til innbarka fettmotstandere!

Opprinnelig lagt inn av Lotusia, her.

Bruker også litt extra virgin olive oil for tillskudd. men med det sagt så tror jeg det ikke er bra med FOR mye fett heller, hverfall burde man tenke over hva slags fett man putter i seg.. uansett hva slags vekt man har.
Leste nettopp at karbohydrater var viktig under trening ol. noe som virker logisk.. ja det finnes en balanse, og folk er kankje litt fanatiske på begge sider av linjen.
Bare en tanke..

Så lenge du spiser lavkarbo så er det helt umulig å få i seg for mye fett. Fordi fett gjør deg mett. Og at du må ha karbohydrater til trening er en myte. Det gikk ihvertfall bra for meg da jeg trente hard styrketrening i flere mnd. og levde på lavkarbo.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 00:20   #28
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Her har dere noen linker å vise til innbarka fettmotstandere!

Opprinnelig lagt inn av Lotusia, her.

men med det sagt så tror jeg det ikke er bra med FOR mye fett heller, hverfall burde man tenke over hva slags fett man putter i seg.. uansett hva slags vekt man har.
..

Det kommer helt og holdent an på hvilken filosofi man følger. Følger man feks. Skaldemans retningslinjer, går det for det meste i mettet fett, tror det er 75 % fett (helst animalsk, mettet fett), 5 % karbohydrater og 20 % proteiner, om jeg ikke bommer litt.

Hva slags fett man putter i seg? Hva mener du? Det eneste man konsekvent bør unngå er vel transfett.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 18:22   #29
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Her har dere noen linker å vise til innbarka fettmotstandere!

Denne hører absolutt til her i tråden:

http://www.dagbladet.no/dinside/2007/03/07/494262.html

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 17:38   #30
Don Vito Corleone
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 128
Don Vito Corleone er på en erverdig vei

Sv: Her har dere noen linker å vise til innbarka fettmotstandere!

Dette er ingen nyhetslink men en tekst tatt ut fra boken "Bedre uten brød" som jeg syntes er morsom og genial. (dog noe overdrevet at etiopiske folket levde til de ble 120 år?)

"Omsider kom den etiopiske kongen til vinen, og etter å ha fått høre hvordan den ble fremstilt, drakk han litt og syntes den smakte herlig; deretter - som et siste spørsmål - spurte han hva perserkongen spiste, og hva som var den høyeste alder en perser kunne oppnå. Etter å ha fått svar i form av en utredning om hvetens natur og dyrking av den, blitt fortalt at perser kongen spiste brød, og at folk i Persia sjelden ble eldre enn 80 år, svarte han at det ikke overrasket ham at folk som spiste møkk døde så tidlig, og la til at perserne utvilsomt ville dødd enda yngre om de ikke hadde holdt seg oppe på denne drikken - og her pekte han på vinen - som var det eneste feltet der han innrømmet persernes overlegenhet"

"Persia spurte i sin tur om den etiopiske kongen hvor lenge etioperne levde og hva de spiste, og han fortalte at de fleste av dem levde til de var 120 år, noen enda lenger, og at de spiste kokt kjøtt og drakk melk."

Don Vito Corleone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Skaldeman/Lokkebiff Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 18:24   #31
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Her har dere noen linker å vise til innbarka fettmotstandere!

Opprinnelig lagt inn av Don Vito Corleone, her.

(dog noe overdrevet at etiopiske folket levde til de ble 120 år?)

Det er da ingenting, i gammeltestamentet får de unger når de er 970!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 13:26   #32
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Her har dere noen linker å vise til innbarka fettmotstandere!

Her er en bra artikkel jeg kom over i dag.
The Great Cholesterol Myth

Sitat:

So where does LDL come from? LDL is, effectively, the shrunken form of a very low-density lipoprotein (VLDL). VLDLs are made in the liver and used to transport fat and cholesterol from the liver to other cells around the body. As VLDLs lose fat they shrink, transforming into LDL.

Therefore, in order to find out what makes LDL levels rise, we must surely find out, firstly, what makes VLDL levels go up; and what makes VLDL levels go up, primarily, is eating excess carbohydrates. What makes them go down is eating fat!

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 06:34   #33
tech
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 35
Innlegg: 262
tech er ny på veien

Sv: Her har dere noen linker å vise til innbarka fettmotstandere!

Her har vi litt til:

"Ikke bedre helse med fettfattig kost"
http://www.forskning.no/Artikler/200.../1139320678.89
(Litt synd at dette studiet ikke skilte mellom forskjellige fettyper men)

"Sunt å leve fett"
http://www.forskning.no/Artikler/200...r/1159433064.4

"Hvorfor katter ikke liker karbo"
http://www.forskning.no/Artikler/200.../1121946514.67

"Nytt argument for proteindietten"
http://www.forskning.no/Artikler/200.../1093348518.14

__________________
Startet (06.01.2007): 119,1 kg
Nå: 89,3 kg
Mål: 80 kg
tech er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon (litt tilpasset en sjelden gang i blant) Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 13:37   #34
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Her har dere noen linker å vise til innbarka fettmotstandere!

http://www.dagbladet.no/dinside/2008/01/11/523566.html

Denne kom i dag! Står i artikkelen at det er den første norske studien på område. På tide!? Sjekk forresten emnetagene! Når man klikker på "lavkarbo" eller "ketogen diett", får man bare et treff, nemlig den artikkelen man akkurat har lest, mens "overvekt" gir 78 treff!

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 15:56   #35
Isis29
Juniormedlem
 
Isis29 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Fjell
Innlegg: 36
Isis29 er på en erverdig vei

Sv: Her har dere noen linker å vise til innbarka fettmotstandere!

Ja, er kjipt å alltid måtte forsvarede man ønsker å spise. Vennene mine er harde motstandere og sier at jeg spiser alt for usunt, men jeg har jo att av nesten 6 kg på 9 uker så noe må det jo ære...

Isis29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Strikt LCHF Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 23:01   #36
Dexter
Medlem
 
Dexter sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Alder: 52
Innlegg: 55
Dexter er på en erverdig vei

Sv: Her har dere noen linker å vise til innbarka fettmotstandere!

Socialstyrelsen i Sverige har godkjent lavkarbokosthold ser det ut til.

http://www.kostdoktorn.se/socialstyr...kolhydratskost

Tilsvarer ikke de helsetilsynet i Norge?

-Dexter

Dexter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 00:02   #37
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Her har dere noen linker å vise til innbarka fettmotstandere!

Dette er ca et år siden... Nordbaggarna trenger tid for å følge etter ser det ut som...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 01:23   #38
Dexter
Medlem
 
Dexter sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Alder: 52
Innlegg: 55
Dexter er på en erverdig vei

Sv: Her har dere noen linker å vise til innbarka fettmotstandere!

Jepp, vi er litt trege ja

Hmm jeg kom akkurat til å tenke på noe. . . Hver gang man presenterer en artikkel/undersøkelse/forsøk som støtter lavkarbo dras den i tvil gjerne ved at de sier det ikke er seriøst utført, eller over lang nok tid.

Da vil jeg gjerne vite hvilke seriøse forsøk eller undersøkelser disse lav-fett folkene har å vise til. Jeg har nemlig ikke funnet noen enda.
Det er til og med sider på nettet som etterlyser slike forsøk.

-Dexter

Dexter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 19:34   #39
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Her har dere noen linker å vise til innbarka fettmotstandere!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg diskuterer jo ofte fett og sukker på andre fora, og blir nesten hengt om jeg sier at fett er sunt og sukker er så skadelig. Ja, jeg er jo beint frem HYSTERISK.

Så jeg pleier å samle sammen linker som jeg viser. Har funnet noen gode idag:

Kjøtt og fete meieriprodukter er sunt

Spis fett - bli slank

Mer fett - mindre karbohydrater

Fett er sunt

Sleng på flere linker etterhvert som dere finner. Her skal fettfobien bekjempes med nebb og klør!!

En annerkjent lege sa engang: "Det er ikke nødvendigvis den beste måten å spise på er den som får deg til å gå ned i vekt, du kan spise deg smellfeit på sunn mat".... Å det er faktisk ganske sant!

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 15:44   #40
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Her har dere noen linker å vise til innbarka fettmotstandere!

Synes selv det er vansjelig å skulle forsvare at jeg spiser fet mat, og vil ned i vekt !! for det er jo HELT feil.
Man skal spise masse frukt, ikke kjøtt, masse grynblanding og knekkebrød - DA vil man gå ned i vekt .... får jeg høre. Mens jeg gjør helt motsatt. Og spesielt siden vekten min står stille nå, så får de enda mer "rett" i at jeg spiser feil. man slanker seg ikke med fett, er liksom alment kjent, men frukt og grovt brød , DET er bra det ............sukk.

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 16:19   #41
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Her har dere noen linker å vise til innbarka fettmotstandere!

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Synes selv det er vansjelig å skulle forsvare at jeg spiser fet mat, og vil ned i vekt !! for det er jo HELT feil.
Man skal spise masse frukt, ikke kjøtt, masse grynblanding og knekkebrød - DA vil man gå ned i vekt .... får jeg høre. Mens jeg gjør helt motsatt. Og spesielt siden vekten min står stille nå, så får de enda mer "rett" i at jeg spiser feil. man slanker seg ikke med fett, er liksom alment kjent, men frukt og grovt brød , DET er bra det ............sukk.

Hvor lenge har du holdt på? Ikke hør på dem! De vet ikke hva de snakker om engang! Jeg møter akkurat de samme fordommene men må bare lukke øra.. Spør dem om hvor mye karbohydrater det er i det de dytter inn i tryta! Jeg respekterer ikke de som kan dømme noe de ikke kan noen ting om. Når jeg spør folk som dømmer meg hva ketolyse er så ser de bare ut som et spørsmålstegn. Jeg vet at mange står stille de første ukene, særlig om man har gått på lavkalori før.... Heier på deg!!!

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 16:26   #42
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Her har dere noen linker å vise til innbarka fettmotstandere!

Har holdt på snart 7 uker tror jeg. men tror jeg får for mye fløte og slikt, for jeg har tatt litt av med fløten. Og for lite grønnsaker.

men, det er vanskelig å forsvare et slikt kosthold, pluss at det er dyrt.

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 16:32   #43
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Her har dere noen linker å vise til innbarka fettmotstandere!

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Har holdt på snart 7 uker tror jeg. men tror jeg får for mye fløte og slikt, for jeg har tatt litt av med fløten. Og for lite grønnsaker.

men, det er vanskelig å forsvare et slikt kosthold, pluss at det er dyrt.

Kan du ikke skrive opp hva du spiser? Også hvor mye fett du får i deg hver dag. Hva med kjøtt, får du i deg det?

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 16:39   #44
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Her har dere noen linker å vise til innbarka fettmotstandere!

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Kan du ikke skrive opp hva du spiser? Også hvor mye fett du får i deg hver dag. Hva med kjøtt, får du i deg det?

Jeg spiser kjøtt hver dag, stort sett kylling eller kjøttdeig. Fett får jeg gjennom smør, rømme, Crem F, fløte. Spiser egg hver dag, paprika, tomat agurk, ost- enten i mat eller osteknekkis. Og blomkål eller brokoli. Problemet er at jeg er lei av dette og det blir bare 2-3 små buketter til middagen. Eter også mye hermetisk sjampinjong, siden det har lite karber. Så jeg får nok for lite karber fra grønnsaker, og for mye fra melkeproduktene.

Skal finne frem en blokk, og notere ned noen dager fremmover hva jeg spiser. var flink i begynnelsen men det har sklidd ut.

drikker også en del funlight saft (svakt blandet), te med suketter, og gjerne et eller to krus med eggemelk med flytende natren.

Ikke brus, sjokolade og snop. Pisker krem med smak hvs jeg suger etter noe.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 16:44   #45
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Her har dere noen linker å vise til innbarka fettmotstandere!

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Jeg spiser kjøtt hver dag, stort sett kylling eller kjøttdeig. Fett får jeg gjennom smør, rømme, Crem F, fløte. Spiser egg hver dag, paprika, tomat agurk, ost- enten i mat eller osteknekkis. Og blomkål eller brokoli. Problemet er at jeg er lei av dette og det blir bare 2-3 små buketter til middagen. Eter også mye hermetisk sjampinjong, siden det har lite karber. Så jeg får nok for lite karber fra grønnsaker, og for mye fra melkeproduktene.

Skal finne frem en blokk, og notere ned noen dager fremmover hva jeg spiser. var flink i begynnelsen men det har sklidd ut.

drikker også en del funlight saft (svakt blandet), te med suketter, og gjerne et eller to krus med eggemelk med flytende natren.

Ikke brus, sjokolade og snop. Pisker krem med smak hvs jeg suger etter noe.

Jeg må si at jeg syns det er litt merkelig at du ikke går ned på dette.. Men har du sjekket at du faktisk er i ketose? Kroppen min har vært igjennom MANGE forandringer mens jeg gikk inn i ketose og de første dagene...

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 16:51   #46
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Her har dere noen linker å vise til innbarka fettmotstandere!

Ja jeg var i ketose for et par dager siden da jeg testet. Skal prøve å huske å sjekke med stix i kveld. og så må jeg mosjonere mer .

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 16:56   #47
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Her har dere noen linker å vise til innbarka fettmotstandere!

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Ja jeg var i ketose for et par dager siden da jeg testet. Skal prøve å huske å sjekke med stix i kveld. og så må jeg mosjonere mer .

Jeg vet at for noen så er fløte en party stopper, søtnings stoffer vet jeg at også kan ha den samme effekten.. Jeg drakk masse pepsi max før, men etter å ha drukket haugevis med vann og farris så syns jeg faktisk at det ikke smaker så veldig godt lengre...
Jeg fikk også det jeg kaller "etter jul" reaksjon, hvor fett inntaket bare reduserte seg av seg selv etter noen dager.. Er du sulten da? Eller føler du at den er borte slik som jeg føler?

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 00:00   #48
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Her har dere noen linker å vise til innbarka fettmotstandere!

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

drikker også en del funlight saft (svakt blandet),

Der har du svaret ditt Veldig mange av oss går ikke ned (heller opp) når vi drikker fun eller pepsi max. Kunstige søtstoffer drar masse vann.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 00:18   #49
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Her har dere noen linker å vise til innbarka fettmotstandere!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Der har du svaret ditt Veldig mange av oss går ikke ned (heller opp) når vi drikker fun eller pepsi max. Kunstige søtstoffer drar masse vann.

Jeg prøvde å kutte pepsi max i 10 dager, kun drukket farris og vann. Prøvde et glass i dag, å det smakte ikke godt engang! Den syntetiske smaken smakte ikke godt i det hele tatt

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 12:49   #50
MarenM
Juniormedlem
 
MarenM sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Bergen.
Alder: 37
Innlegg: 27
MarenM er på en erverdig vei

Sv: Her har dere noen linker å vise til innbarka fettmotstandere!

Iset: Link 1 og 3 fungerer ikke lenger. :s

MarenM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberal lavkarbo, stabilt blodsukker og glutenfritt. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 12:34
Har dere noen tips til middager med svinekjøtt? Iset Middag 2 01-09-05 18:05
Atkins & Armour mam Fysisk og mental helse 20 09-02-05 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no