Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Oppkast og lavkarbo

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-02-14, 12:46   #1
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel
Thumbs down

Oppkast og lavkarbo

Hvordan har dere det når dere får omgangssyken? Jeg har hatt oppkast og diare i to dager, kastet opp med glede denne gangen når sant skal sies. For jeg regnet med at vekten ville vise meg et mindre tall, men så feil kan man ta hehe....
Vekten viser ingen nedgang den likevel, og jeg er fortsatt uggen og småkvalm så jeg spiste meg bare en brødskive til frokost. I går spiste jeg også to brødskiver.
Klarer dere å gå rett på lavkarbo/ketolyse etter en slik omgang? Jeg klarer ikke å starte med egg eller det jeg vanligvis spiser. Æææsj.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 12-02-14, 14:42   #2
Inguz
Medlem
 
Inguz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 97
Inguz er på en erverdig vei

Sv: Oppkast og lavkarbo

Jeg var syk for kort tid siden, og det første jeg spiste var baconkrisp og nøttemix mens jeg drakk Farris til. Det gikk bra, og jeg fikk i meg salt og fett, fikk snackset litt, og unngikk å ødelegge ketose/samle vann i kroppen. Dagen etter det igjen spiste jeg som vanlig ketogent.

__________________


Inguz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/Skaldeman/lchf Svar med sitat
Gammel 12-02-14, 15:57   #3
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Oppkast og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av ScM, her.

Jeg var syk for kort tid siden, og det første jeg spiste var baconkrisp og nøttemix mens jeg drakk Farris til. Det gikk bra, og jeg fikk i meg salt og fett, fikk snackset litt, og unngikk å ødelegge ketose/samle vann i kroppen. Dagen etter det igjen spiste jeg som vanlig ketogent.

Hmmm jeg orker ikke synet av noe annet enn tørre brødskiver jeg etter noe slikt...

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 12-02-14, 17:05   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Oppkast og lavkarbo

Jeg har kun hatt omgangssyken én gang på lavkarbo (på sju, åtte år - lykkelig forskånet som barnløs? ), og da "levde" jeg på fiberhusk med smør og farris. Gikk greit, det. Var liksom ikke så opptatt av å kjenne på sulten, og kjøttmat og denslags fristet jo ikke. Brødskiver, kjekt etc frister aldri.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 12-02-14, 17:27   #5
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Oppkast og lavkarbo

Jeg spiser typisk wasa fullkornsskorper med smør og drikker farris når jeg er sånn dårlig (som heldigvis ikke er så ofte). Det er det eneste jeg orker når jeg er kvalm, og var også det jeg levde på i første trimester da jeg gikk gravid

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 12-02-14, 17:45   #6
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Oppkast og lavkarbo

Jeg spiser det kroppen klarer å beholde. Det er som regel ikke lavkarbo. Så fortsetter jeg med lavkarbo når jeg er frisk igjen.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-02-14, 18:59   #7
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Oppkast og lavkarbo

Her bruker jeg tørket kjøtt om jeg er kvalm......

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Feber og oppkast av lavkarbo? Nephrania Fysisk og mental helse 8 11-11-11 23:03
Kvalme og oppkast 000p Fysisk og mental helse 9 08-10-11 16:27
Amming-oppkast-sukkerfri sjokolade Marihøne Ketolysekuren 3 03-02-09 10:56
Oppkast og diare. lille meg Fysisk og mental helse 8 17-03-07 13:09
Oppkast diare ... Pia Fysisk og mental helse 4 13-04-05 20:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no