Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Samlivsbrudd og lavkarbo

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-02-14, 13:25   #1
engeljenta30
Medlem
 
engeljenta30 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 350
engeljenta30 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Samlivsbrudd og lavkarbo

hei på dere, ja på torsdag ble det slutt med meg og samboern, ble nesten ikke mat i helga, er så sliten psykisk kjenner jeg, i går slappet jeg av etter jobb og da jeg våknet spydde jeg, vet det er psykisk. men jeg vil virkelig ikke ha det slik.

vi skal fortsatt bo sammen da jeg ikke har råd til å leie her alene. han vet liksom ikke hva han føler lenger.

alt er bare vondt kjenner jeg, kanskje ikke riktig tidpunkt å tenke vekt, men jeg vil ikke ødelegge alt.

engeljenta30 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo:) Svar med sitat
Gammel 18-02-14, 20:01   #2
Ethereal
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 40
Innlegg: 306
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: Samlivsbrudd og lavkarbo

Bare gjør så godt du kan nå, ok? Forsøk å ikke trøstespise, men vær snill og raus med deg selv. Du er midt i en krise, bare gjør så godt du kan med maten og ta vare på og fokuser på det utover det fysiske.

Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 18-02-14, 20:43   #3
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Samlivsbrudd og lavkarbo

Uff, ta vare på deg selv nå (og det gjør du ikke ved å stupe ned i en haug med karbohydrater) og vit at det med bolig og sånt - det går seg til.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 18-02-14, 20:58   #4
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Samlivsbrudd og lavkarbo

Så trist! Skjønner at det blir tøffe dager fremover nå. Vær din beste venn mot deg selv, bruk tiden til å sørge og til å se nye veier... Lykke til!

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 22-02-14, 22:09   #5
engeljenta30
Medlem
 
engeljenta30 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 350
engeljenta30 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Samlivsbrudd og lavkarbo

tusen takk dere, vi bor fremdeles sammen, vi håper at ting skal ordne seg, men vi får ta tiden til hjelp, matveien har ikke gått helt bra, prøvde få i meg noe mat i barnehagen, men nei, kom opp igjen.

men jeg vet at jeg må komme meg på rett kjøl igjen, altså lavkarbo, har gått litt opp, men hadde mensen nå i 6 dager så alt kom liksom på en gang, men har så lyst å ned noen kg til 28 mars da jeg skal synge i bursdagen til min mor 29 mars, skal få med meg eksen ut hver dag og gå en tur og, elsker å gå turer, investerte i vekter og, skulle jo komme skikkelig i gang med hjemmetrening også skjer dette, huff kroppen er sliten kjenner jeg, sover dårlig også, får ikke i meg vann, men viktig kjenner jeg å begynne å gå turer, både psykisk og fysisk

engeljenta30 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo:) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo eller ikke lavkarbo? hermanlizm Spørsmål og svar 11 24-02-11 15:55
Lavkarbo Brownies, men er den egentlig lavkarbo?? Jolly Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 03-02-11 20:05
Samlivsbrudd og opp i vekt! Kan noen hjelpe meg?? Linfrøknekk Spørsmål og svar 2 20-08-10 12:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no