Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Dagbok

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-02-05, 12:39   #1
The Rose
Nytt Medlem
 
The Rose sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Hedmark
Alder: 56
Innlegg: 5
The Rose er på en erverdig vei
Lightbulb

Dagbok

Heisann.

Kan noen svare på hvordan man fortsetter å skrive i den dagboken man har laget seg? Ser noen har flere sider der i dagbøkene, får ikke det til jeg...
Kan noen hjelpe???

__________________
The Rose










The Rose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver å finne min egen sti Svar med sitat
Gammel 22-02-05, 12:46   #2
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Du svarer på samme måte som om du svarer på et annet innlegg.Nederst til høyre på dette innlegget står det to ikon du kan trykke på. Det ene står det "svar" på, det andre er en konvolutt eller noe med et pluss på. Skal du skrive noe langt med litt smileyting eller farge på skrifta trykker du på "svar", skal du bare skrive en kort kommentar trykker du på den med pluss på, da kan du skrive i den lille boksen under innlegget.

Skjønner?

  Svar med sitat
Gammel 22-02-05, 14:48   #3
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Åh, gjør du sånn du da, Albertine Jeg bruker alltid den "skriv svar" som er nederst til venstre under alle innleggene, jeg

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 22-02-05, 15:03   #4
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Jeg og for da slipper jeg å sitere - samme knappen ligger øverst også

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 22-02-05, 15:05   #5
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Og her er Journalen din

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=3647

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 22-02-05, 15:27   #6
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Jeg bruker bare hurtigsvarboksen jeg, så jeg har aldri tenkt over den der skriv svar greia. Liker best å skrive rett fram uten så mange smilier. Tar bare med dem jeg husker koden til...

  Svar med sitat
Gammel 22-02-05, 23:10   #7
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Litt sånn kjedelig du









Men det er det jeg gjør også, men ikke i journalen

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no