Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 25-05-10, 20:22   #2126
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Karissima, her.

Hvordan setter man inn uttrykksikoner når man vil gi tilbakemelding til noen ?

Du må bare skrive dem inn. F.eks denne: er : ) uten mellomrom. Hva du må skrive inn står på lista du får opp når du trykker [Mer] under uttrykksikoner. Så må du bare vite hvilke du vil bruke når du skriver i tilbakemeldingen. Tror jeg. Jeg har hvertfall ikke funnet noen annen måte.

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat!
Gammel 25-05-10, 22:04   #2127
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvordan får man til tykk skrift og sånn rar skrift?

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 25-05-10, 22:06   #2128
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Hvordan får man til tykk skrift og sånn rar skrift?

Sjå rett opp, over skrifta når du skriv eit innlegg. Der finn du B for bold, I for Itallic etc. Berre trykk på knappane der.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 25-05-10, 23:37   #2129
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

*NB! Ikke for sarte sjeler! *NB*

Dette er ordentlig ekkelt, men det er såpass plagsomt at jeg må spørre.
En periode hadde jeg kløe og utslett rundt navelen, samt at det kom væske ut fra den (som luktet til tider skikkelig ille.. ). Trodde det var nikkelallergi. Det har forsvunnet de siste årene uten at jeg har tenkt over det.
Men, i helga var jeg litt lite flink et par dager, og spiste ting jeg helst ikke skal. Og jammen er ikke væsken tilbake, og så smått kløen! Noen som vet hva det skyldes? (Har skjedd dfør, så er ikke tilfeldig desverre).

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 25-05-10, 23:48   #2130
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

*NB! Ikke for sarte sjeler! *NB*

Dette er ordentlig ekkelt, men det er såpass plagsomt at jeg må spørre.
En periode hadde jeg kløe og utslett rundt navelen, samt at det kom væske ut fra den (som luktet til tider skikkelig ille.. ). Trodde det var nikkelallergi. Det har forsvunnet de siste årene uten at jeg har tenkt over det.
Men, i helga var jeg litt lite flink et par dager, og spiste ting jeg helst ikke skal. Og jammen er ikke væsken tilbake, og så smått kløen! Noen som vet hva det skyldes? (Har skjedd dfør, så er ikke tilfeldig desverre).

Det er vanlig for overvektige værtfall. Den væsken i navelen altså. Nesten sånn materielignende saker som stinker høgg.

Vet ikke hva utslettet skyldes eller om det har noen sammenheng, eller om du i det hele tatt har det jeg sikter til over her altså. Det er jo selvfølgelig mulig at du har spist noe du reagerer på.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 26-05-10, 17:45   #2131
Tverra
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 2
Tverra er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hei. ER det noen som vet hvor jeg får tak i "Cardinis", "Wish-Bone" og "Svansø" dressinger?

Tverra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Health & fitnesse
Gammel 29-05-10, 12:39   #2132
Grolla
Medlem
 
Grolla sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Tromsø
Alder: 44
Innlegg: 118
Grolla er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hei alle.

Æ lurte på kordan man får sånn sak som så mange har som vise vektnedgang?

Grolla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 29-05-10, 12:43   #2133
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Grolla, her.

Hei alle.

Æ lurte på kordan man får sånn sak som så mange har som vise vektnedgang?

Tickeroppskrift

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-05-10, 12:49   #2134
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på hvem som vinner Eurovision song contest i dag!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-05-10, 17:02   #2135
Flippy
Medlem
 
Flippy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppland
Alder: 52
Innlegg: 231
Flippy er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg lurer på hvem som vinner Eurovision song contest i dag!

Det gjør jeg og

__________________
Start 14/4-2010


Flippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har nådd målet, så det vil tiden vise :)
Gammel 31-05-10, 01:32   #2136
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

*NB! Ikke for sarte sjeler! *NB*

Dette er ordentlig ekkelt, men det er såpass plagsomt at jeg må spørre.
En periode hadde jeg kløe og utslett rundt navelen, samt at det kom væske ut fra den (som luktet til tider skikkelig ille.. ). Trodde det var nikkelallergi. Det har forsvunnet de siste årene uten at jeg har tenkt over det.
Men, i helga var jeg litt lite flink et par dager, og spiste ting jeg helst ikke skal. Og jammen er ikke væsken tilbake, og så smått kløen! Noen som vet hva det skyldes? (Har skjedd dfør, så er ikke tilfeldig desverre).

Dette tror jeg ikke er overvektsrelatert, men kostholdsrelatert. Jeg har nemlig hatt nøyaktig det samme, og jeg husker også ei venninne av meg som er tynn som en spiker, men levde på typ grandis og bananer beskrev det samme på vgs en gang. Jeg trodde det var på grunn av en gammel navlepiercing jeg tok ut, som også hun gjorde, men det forsvant med kostholdsendringen, og det kom tilbake da jeg prøvde meg på såkalt karboloading for tre år siden. Og det er jeg jaggu glad for, for det er ganske nasty ... .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 31-05-10, 16:18   #2137
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

danke tusen takk merci

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 31-05-10, 16:30   #2138
Svadadama
Medlem
 
Svadadama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 93
Svadadama er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg lurer på hvem som vinner Eurovision song contest i dag!

Tyskland.

Svadadama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 01-06-10, 13:25   #2139
Flippy
Medlem
 
Flippy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppland
Alder: 52
Innlegg: 231
Flippy er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan man forebygge lagring av vann ifbm en planlagt sprekk, ved å drikke nok?
Skal karbe meg ut av ketose før helgen, for å (forhåpentligvis) slippe ketosefylla og det den fører med seg.....øker karber fra i dag, og håper å være ute av ketose i kveld eller i morra.....

__________________
Start 14/4-2010


Flippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har nådd målet, så det vil tiden vise :)
Gammel 01-06-10, 19:03   #2140
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg skal i bryllup i midten av juni, og har kjøpt en rød kjole. Nå har jeg hørt rykter om at bruden kanskje skal ha rød kjole! (2. gangs giftermål på begge, og ikke kirkebryllup)

På en skala fra en til ti, hvor krise er det å ha samme farge på kjolen som bruden når den ikke er hvit?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 01-06-10, 19:10   #2141
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Spør bruden! Har lært på kvinneguiden.no at noen blir helt elleville om man har en smule lik kjole som bruden.

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs.
Gammel 01-06-10, 19:12   #2142
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Vettel, her.

Spør bruden!

Nei, det er ikke et alternativ. Kjenner henne ikke godt nok (sambos familie), og dessuten mistenker jeg at hun hadde sagt det ikke gjør noe selv om det gjør det.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 01-06-10, 20:21   #2143
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Carisma: Jeg hadde gått i rød kjole om jeg ikke var forlover eller nær venn av bruden, dvs bli tatt bilde av sammen..

Jeg lurer på om noen har en lader til Nikon D60 de ikke bruker, for jeg kan ikke fine min, og er redd den gikk i søpla.. betaler godt for å få en!
Eller belønner med kyss og klem til dem som gir meg tips hvor jeg finer en ny.. har ikke rukket goooooogle enda..

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 01-06-10, 22:15   #2144
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Søk på batteritype på mpx.no, då finn du sikkert rette ladaren. Lykke til! Er litt for trøytt akkurat no til å google meg fram til kva batteri D60 har.. *gjesp* Godnatt!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 02-06-10, 00:30   #2145
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg skal i bryllup i midten av juni, og har kjøpt en rød kjole. Nå har jeg hørt rykter om at bruden kanskje skal ha rød kjole! (2. gangs giftermål på begge, og ikke kirkebryllup)

På en skala fra en til ti, hvor krise er det å ha samme farge på kjolen som bruden når den ikke er hvit?

Hvis hun ikke har sagt noe, så kan hun jo ikke forvente at alle gjestene holder seg unna rød.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 02-06-10, 16:58   #2146
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Hvis hun ikke har sagt noe, så kan hun jo ikke forvente at alle gjestene holder seg unna rød.

Nei, ikke sant? Det er jo en ganske vanlig kjolefarge?...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 02-06-10, 17:04   #2147
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Flippy, her.

for å (forhåpentligvis) slippe ketosefylla og det den fører med seg.....

Helt unødvendig. Jeg brukte (egentlig ved en tilfeldighet) et triks jeg vet besteferdregenerasjonen brukte, nemlig å drikke kremfløte rett før man drikker alkohol. Spiste skyr med ca 1dl fløte ret før festen, og dermed merket jeg ingenting til 1,5 flaske musserende vin og to velkomstdrinker. Var strålende form dagen etter også, merket ikke at jeg hadde drukket + hadde ikke noe sug på fy-ting som ellers.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 02-06-10, 17:18   #2148
Flippy
Medlem
 
Flippy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppland
Alder: 52
Innlegg: 231
Flippy er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk for tips, men jeg klarer ikke å drikke fløte eller spise krem/skyr/rømme/cottage cheese eller sånne ting, brekker meg før jeg har fått svelget Blir stort sett alltid fyllesyk, men ikke så ille som i ketose - og jeg fyser aldri på noe når jeg drikker - dagen etter orker jeg ikke mat

__________________
Start 14/4-2010


Flippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har nådd målet, så det vil tiden vise :)
Gammel 02-06-10, 18:08   #2149
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Minsten min insisterer på at vi skal plante avacadosteinen for at jeg skal få avacadotre hjemme.

Putter man bare steinen i jorda eller må jeg dele den og putte innholdet i jorda.

: avacadoplantejomfru :

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse
Gammel 02-06-10, 18:15   #2150
Mill
Medlem
 
Mill sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 40
Innlegg: 201
Mill er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Dette tror jeg ikke er overvektsrelatert, men kostholdsrelatert. Jeg har nemlig hatt nøyaktig det samme, og jeg husker også ei venninne av meg som er tynn som en spiker, men levde på typ grandis og bananer beskrev det samme på vgs en gang. Jeg trodde det var på grunn av en gammel navlepiercing jeg tok ut, som også hun gjorde, men det forsvant med kostholdsendringen, og det kom tilbake da jeg prøvde meg på såkalt karboloading for tre år siden. Og det er jeg jaggu glad for, for det er ganske nasty ... .

Det er sopp som gjør det...
Ekkelt, jeg vet, men sånn er det bare.

Sopp spiser sukker, og trives i varme fuktige rom, ergo er en navel tilhørende en som spiser karbohydrater et fin-fint sted å være. Spesielt hvis den som navelen tilhører er litt 'myk i kantene', slik som vi er.

Eller, som vi prøver å ikke være.

Hadde det selv tidligere, men det er borte nå

__________________
Livsstilsendring in the making! Fortsettelse følger
Mill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo uten kaloritelling. Og vin. Vin er viktig.
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 5 (0 medlemmer 5 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no