Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

fun light saft

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-01-07, 23:01   #1
ann74
Juniormedlem
 
ann74 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Alder: 49
Innlegg: 26
ann74 er på en erverdig vei

fun light saft

hei..

Prøver meg på ketolysekuren. Jeg er ikke så flink til å drikke vann, hvordan er det å bruke fun light saft?..syns det er lettere å få i meg mye væske da..

ann74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 23:37   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: fun light saft

Noen opplever at vektnedgangen stopper når de bruker kunstige søtningsstoffer, andre ikke. Så du må nesten prøve deg frem. Men husk på å drikke vann allikevel!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 00:02   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: fun light saft

Opprinnelig lagt inn av ann74, her.

hei..

Prøver meg på ketolysekuren. Jeg er ikke så flink til å drikke vann, hvordan er det å bruke fun light saft?..syns det er lettere å få i meg mye væske da..

Som mofe sier, vann er best !
men på Ketolysekuren kan du også drikke mineralvann uten sukker, så som farris. Men sjekk karbene. Det du uansett bør passe på å ikke drikke for mye er av er kunstig søtet brus/saft. Det er kjent for å hemme vekttap - hos veldig mange faktisk. Du skal drikke minst 2 liter vann/mineralvann pr dag. Det er for mye Fun Light !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 10:35   #4
ann74
Juniormedlem
 
ann74 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Alder: 49
Innlegg: 26
ann74 er på en erverdig vei

Sv: fun light saft

takk for svar..kutter safta idag og pøser på med vann isteden

ann74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 12:43   #5
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: fun light saft

Hei
En annen god grunn til å drikke vann fremfor kunstig søtet saft er at det går fortere å venne seg til mat og drikke uten sukker. Etter noen uker blir det en ny vane som gjør det lettere å stabilisere vekten etter man er ferdig med ketolysekuren.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Cola light vs. Pepsi Max Hennie Spørsmål og svar 35 03-12-08 14:53
Lerum saft med sucralose/splenda Carisma Lavkarbo generelt 0 05-09-06 21:02
Brus Kontra saft og Juice Kristian Lavkarbo generelt 7 09-06-06 14:07
Fun Light Karbomilla Generell diskusjon 9 07-01-06 00:25
Fun light/pepsi max *Tulla* Dr Lindbergs 19 13-04-05 20:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no