Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

atkins barer

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-03-05, 11:22   #1
syl
Juniormedlem
 
syl sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Innlegg: 16
syl er på en erverdig vei

atkins barer

hei alle sammen,har et spørsmål,nå som disse atkins barene har kommet ble jeg kjempe glad,endelig noe med sjokolade smak til meg også,men nei,jeg reagerer med vektøkning og går rett ut av ketose etter en bar,noen som opplever det samme,? masse hilsen syl

syl er avlogget   Svar med sitat
Gammel 09-03-05, 12:14   #2
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Mange opplever det samme som deg. Barene bør helst ikke spises når du er i ketose. Nå når du er inne i en kostomleggingsfase, hvorfor ikke ta tak i vanene dine også? Hvorfor må du ha sjokolade? Må du erstatte sjokolade med noe annet? Hvis du er i ketose så har du sannsynligvis blitt kvitt det fysiske suget etter noe søtt, så det er et mentalt sug du kjenner. Gjør noe annet, gå en tur, ta en telefon, så går det raskt over.

  Svar med sitat
Gammel 09-03-05, 21:57   #3
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Sitat:

hei alle sammen,har et spørsmål,nå som disse atkins barene har kommet ble jeg kjempe glad,endelig noe med sjokolade smak til meg også,men nei,jeg reagerer med vektøkning og går rett ut av ketose etter en bar,noen som opplever det samme,? masse hilsen syl

Jepp, kjenner meg helt klart igjen her ja
Men, jeg spiser litt av dem da ... kansje en stk. hver 14 dag,- greier liksom ikke la helt være heller siden de er "lovlige"

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-03-05, 00:04   #4
lillemy
Medlem
 
lillemy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Bergen
Innlegg: 98
lillemy er ny på veien

Jeg går ikke ut av ketose av en bar, men det ser ut til å stoppe vekttapet. Når jeg må ha noe godt så pisker jeg krem og har i ørlite Heistad sjokolade pudding pulver (lav kalori)

Smaker veldig godt og er mektig.

__________________
lillemy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse kuren Svar med sitat
Gammel 10-03-05, 08:31   #5
syl
Juniormedlem
 
syl sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Innlegg: 16
syl er på en erverdig vei
Smile

takk

tusen takk for svar,trodde bare det var min kropp som reagerte sånn. har ikke noe vanskelig å holde meg på det lyseste på ketostixen,men reagerte på at jeg reagerte på barene.får bare la dem være,,ikke vanskelig.har gått på denne dietten i 3 år og har det bra,men fått erfare at skeier jeg ut så er det rett opp igjen,er vel laget sånn,så nå har jeg gått opp siden jul så jeg får bare stå på.bor forresten rett i ketolyse paradis arendal med pølser og alt,fra syl

syl er avlogget   Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Atkkins Nutritionals Clashes With Atkins Philosophy Nille Nyheter / media 7 30-07-04 15:27
Atkins Warns Consumers About Low-Carbohydrate Product Frenzy HP Nyheter / media 0 18-04-04 12:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no