Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Mat fra spisdegslank.no?

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-09-09, 00:57   #1
Ladybug
Nytt Medlem
 
Ladybug sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 5
Ladybug er på en erverdig vei

Mat fra spisdegslank.no?

Er det noen som har prøvd ferdigmåltidene fra spisdegslank.no?
Smaker det ok mon tro...og er det passelige porsjoner? Kjekt å ha på ekstra hektiske dager, elle rikke noe å satse på?

Flott om noen som har testet dette, tar seg tid til å svare!

Ladybug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 20:09   #2
Rosekinn
Medlem
 
Rosekinn sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 76
Rosekinn er på en erverdig vei

Sv: Mat fra spisdegslank.no?

Heisann!

jeg har prøvd mat fra spisdegslank.no. Jeg er godt fornøyd med de. Var veldig greit når jeg skulle begynne med lavkarbo. Maten var god, enkelte ting var bedre, etter smak og behag sikkert Klart det koster en del, men det er genialt å ha noe liggende i fryseren som man kan ta fram og putte i mikroen. Jeg bestiller brød derfra no + noen frysevarer som jeg har liggende. Veldig kjekt!

De har utleveringer mange plasser i norge no. Her i trondheim leverer de hver 14. dag. Sist så ble det noe kluss med bestillinga mi og de hadde ikke med noen esker med mat til meg oppover. Men de ringte dagen etter og sa at de kjører en ekstra tur til trondheim bare pga meg. Det setter jeg pris på! Så bare skryt fra min side!

Rosekinn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 20:26   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Mat fra spisdegslank.no?

Et lite tips:

Når du lager middager selv, lag store prsjoner og frys ned i porsjonsformer. Bruk plastformer til det som kan taes i mikroen eller skal i kjele. Og aluminiumsformer til det som skal varmes i stekeovnen.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 20:46   #4
Fnutte
Medlem
 
Fnutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 411
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: Mat fra spisdegslank.no?

Jeg startet med maten fra spisdegslank.no jeg også, men jeg synes hjemmelaget mat smaker best.

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Et lite tips:

Når du lager middager selv, lag store prsjoner og frys ned i porsjonsformer. Bruk plastformer til det som kan taes i mikroen eller skal i kjele. Og aluminiumsformer til det som skal varmes i stekeovnen.

Så nå gjør jeg som Gerd istedenfor. Er jo ikke så stor forskjell om man lager litt større mengde middag. Nå har jeg litt av hvert av ferdig mat i porsjonsplastbokser i fryseren. Plukker med meg det jeg har lyst på om morgenen og da er det ferdig tint og klar for oppvarming når jeg skal spise lunsj..... Enkelt og greit.

__________________




til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 21:11   #5
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Mat fra spisdegslank.no?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

lag store prsjoner og frys ned i porsjonsformer. .

Jegh ønsker meg større fryser jeg *sukk* Funker desverre ikke så bra med kombiskap bare...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 23:54   #6
marithja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 47
Innlegg: 162
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mat fra spisdegslank.no?

Jeg har brukt spisdegslank mat i 6 uker nå og er kjempefornøyd! Har gått ned 8 kilo, sist nå besilte jeg bare brød og noen lunsjretter, siden det er det jeg synest er vanskeligst å ordne selv....maten er kjempegod og du får ett kick av å gå ned så mye så fort- men som sagt, nå skal jeg legge over til å klare meg selv, for man kan jo ikke spise den maten resten av livet- man MÅ lære å ordne seg selv.... Men som en introduksjon til lavkarbo livsstilen er det genialt....

__________________


marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spisdegslank klara ku Lavkarbo generelt 4 03-01-09 02:21
Mat fra "spisdegslank.no" Zoë Lavkarbo generelt 3 17-07-06 12:13
spisdegslank.no Katrine Oppskrifter 2 12-05-06 15:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no