Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Fettforbrenning

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-06-10, 18:00   #1
jansen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: ålesund
Alder: 39
Innlegg: 25
jansen er på en erverdig vei

Fettforbrenning

Noen som vet noe om fettforbrennings piller\kapsler?
Leser jo overalt på reklamer att den og den pillen er best til og forbrenne fett osv, er det noen som faktisk funker og hvilke?

jansen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og mosjon. Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 19:33   #2
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Fettforbrenning

De som funker blir solgt som legemiddel, og tilogmed de har som regel en del plagsomme (og mulig farlige) bivirkninger...

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 09:50   #3
barfor
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Telemark
Alder: 42
Innlegg: 83
barfor er på en erverdig vei

Sv: Fettforbrenning

Grønn te ekstrakt har en god del forskning bak seg som sier at den øker forbrenninga. Phase2 eller phaseolamin er en karbohydratblokker som også har forskning bak seg og er bevist til å fungere. Det blir jo liten effekt på oss her, men har en pakke som jeg kan bruke hvis jeg er ute og ikke har lavkarbo mulighet som mat.
Begge disse er så og si uten bivirkninger, eneste er at du ikke må trøkke i deg for mye eller får dårlig laget grønn te ekstrakt for da kan du få leverskader.

Husk allikevel at hvis du skal ned i vekt så er det dietten som teller og er viktigst, piller kan kanskje hjelpe men det er ikke snakk om enorme mengder.

__________________


barfor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 09:50   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fettforbrenning

Dette høres sikkert ut som en moralpreken (og det er det muligens også ), men hadde det vært en pille som selges kommersielt som faktisk fungerte, så hadde ''alle'' vært slanke.
Det som faktisk kan være med på å øke forbrenningen din, rent bortsett fra å unngå raske karbohydrater sånn at du har et stabilt blodsukker og dermed et lavt nok insulinnivå til å kunne frigi kroppsfett, er å drikke NOK vann, og spis passe med mat (ikke gå sulten, ikke spis deg stappmett), ellers skal det ha heldig effekt på forbrenninga å bruke urter/krydder som chili, kayenne og kanel i maten. Om effekten er så formidabel tviler jeg på, men en marginal virkning kan det nok ha. Og så øker gjerne styrketrening basalforbrenniniga di over tid.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 23:52   #5
jansen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: ålesund
Alder: 39
Innlegg: 25
jansen er på en erverdig vei

Sv: Fettforbrenning

Okay var i bunn å grunn bare dette jeg lurte på, så takk for kjappe og flotte svar

jansen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og mosjon. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spm om fettforbrenning og partystopper Matglad Spørsmål og svar 0 06-06-10 12:53
Artikkel om fettforbrenning ada-emilie Trening 2 24-05-10 23:29
Den beste fettforbrenning? Monix Trening 44 21-08-08 17:29
Ketose og fettforbrenning Selma Ketolysekuren 4 06-11-07 20:30
Karbohydrater og fettforbrenning silje Lavkarbo generelt 5 10-08-05 20:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no