Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Kjøttpålegg

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-04-05, 19:45   #1
*Tulla*
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 272
*Tulla* har en fantastisk aura rundt seg*Tulla* har en fantastisk aura rundt seg

Kjøttpålegg

Nå har jeg prøvd å søke litt, men finner ikke noe om hvilke kjøttpålegg som er "lov" (på lindberg)

Bør det være helt ren skinke og roastbiff, eller er lammerull, servelat, trønderfår osv et alternativ?

Jeg har fått dilla på noe slags brød (brukte tidligere baguett, har ikke røvd på Lindbergbrød ennå) med karridressing, kylling og rødløk og ost på toppen og deretter gratinere det i ovnen. Er dette noe jeg bør styre unna?

Beklager at jeg spør så masse - føler meg som ei maskjerring men det blir vel bedre

*Tulla* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 14-04-05, 19:48   #2
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av *Tulla*

Nå har jeg prøvd å søke litt, men finner ikke noe om hvilke kjøttpålegg som er "lov" (på lindberg)

Bør det være helt ren skinke og roastbiff, eller er lammerull, servelat, trønderfår osv et alternativ?

Jeg har fått dilla på noe slags brød (brukte tidligere baguett, har ikke røvd på Lindbergbrød ennå) med karridressing, kylling og rødløk og ost på toppen og deretter gratinere det i ovnen. Er dette noe jeg bør styre unna?

Beklager at jeg spør så masse - føler meg som ei maskjerring men det blir vel bedre

Tja...jeg spiser nå all slags kjøttpålegg jeg...men noe er jo bedre enn andre og roastbiff, skinke og andre rene kjøttpålegg er jo greit. men jeg eter nå både salami og annet og av og til. Variasjon er viktig for meg! Vanlig brød bør du styre unna, men kan du ikke bruke lindberg til smørbrødet ditt da? jeg synes det brødet er innmari godt! Sjekk dressingen din for sukker...

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no