Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Helsemeny1

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-03-13, 12:13   #51
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Jeg er ikke uenig med deg i at lavkarbo er det beste i lengden (sjekk signaturen min), men jeg tenker at folk må stå fritt til å forsøke alternative løsninger innimellom.

Det jeg reagerer litt på generelt er den litt "fordømmende" tonen mange har - vi er mange som sliter her inne og det blir ikke enklere om vi ikke forsøker å støtte hverandre. Når det er sagt tror jeg at jeg vil legge denne diskusjonen død, for jeg tror ikke det var en slik diskusjon trådstarter ønsket seg

Lykke til på veien mot en bedre helse!

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

På meg virker det som om forretningsidéen her er å selge abonnement på overpriset kosttilskudd til fortvilte mennesker.

-

Se svaret mitt ovenfor, Kula. Jeg tror ikke fortvilte mennesker blir mindre fortvilte av at vi sitter inne på forumet og fordømmer hverandres valg. Kanskje vi kan prøve å akseptere at vi er forskjellige, og at hver enkelt må få velge hva som funker for en selv?

Som en saksopplysning kan jeg imidlertid nevne at det ikke er nødvendig med abonnement, du kan kjøpe det du ønsker i de mengder du selv bestemmer.

Men nå synes jeg trådstarter fortjener litt respekt her - kan vi ikke forsøke å avslutte denne diskusjonen?

Lykke til videre med din metode - som funker for deg!

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 12:18   #52
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Myrine, her.

Tusen tusen tusen takk Festina lente

jeg stiller meg bak hvert ett ord du skriver her inne
(jeg er så elendig på å formulerere meg skriftlig, så jeg er så glad for at du er så dyktig)

Takk for hyggelige ord - det varmer

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 12:25   #53
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Helsemeny1

I en slik sammenheng står alle mennesker naturligvis fritt til å ta sine egne valg og bestemme hva man ønsker å bruke pengene sine på.

Vurdér motforestillingene som har kommet i denne tråden – og forkast dem gjerne – men ikke bare avfei dem som fordømmelse.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 13:21   #54
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Vurdér motforestillingene som har kommet i denne tråden – og forkast dem gjerne – men ikke bare avfei dem som fordømmelse.

-

Det mener jeg faktisk at jeg har gjort, Kula. Jeg har kommet med åpen informasjon til alle som har bedt om det, jeg har opplyst om bakgrunnen for hvorfor jeg har valgt kuren, og til og med sagt litt om utdannelsesnivået og erfaringen til noen av oss som har tatt dette valget basert på den kunnskapen vi har ervervet oss.

Jeg synes derfor at de som kommer med ubegrunnete innspill á la "dere er teite og blir lurt" viser manglende respekt for vår bakgrunn, vår kunnskap og våre valg - og DET synes jeg er helt unødvendig

Ha en fortsatt fin dag

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 13:30   #55
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av ingatoppen72, her.

Har nettop starta på denne dietten så jeg lurer veldig på om d er flere som går på denne der ute..#:0)

Beklager at vi "kuppet" tråden din fullstendig, Ingatoppen 72 . Jeg håper at vi ikke har skremt deg totalt ut av forumet - det var ikke meningen.

Lykke til videre med kur!

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 14:00   #56
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Det mener jeg faktisk at jeg har gjort, Kula. Jeg har kommet med åpen informasjon til alle som har bedt om det, jeg har opplyst om bakgrunnen for hvorfor jeg har valgt kuren, og til og med sagt litt om utdannelsesnivået og erfaringen til noen av oss som har tatt dette valget basert på den kunnskapen vi har ervervet oss.

Jeg synes derfor at de som kommer med ubegrunnete innspill á la "dere er teite og blir lurt" viser manglende respekt for vår bakgrunn, vår kunnskap og våre valg - og DET synes jeg er helt unødvendig

Ha en fortsatt fin dag

Men du har jo ikke kommet med all informasjon, mange ønsker nok som meg å vite hva dette inneholder.

Trådkupping må man regne med og tolerere, særlig når man presenterer noe nytt som har en nettside med hallelujastemning. Jeg har lest nettsiden nøye og den gir veldig lite informasjon på mye tekst. De som står frem på nettsiden med historien ville like sannsynlig gått ned på kostomleggingen uten kosttilskuddet som koster en formue. De aller fleste som går fra høykarbo til lavkarbo går ned uten slikt pulver.

Vi ber om informasjon for å vurdere dette og selv er jeg ikke klokere, det snakkes om kursing og behandlere men slik er det da for andre pulverkurer og, ingenting spesielt der.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 14:27   #57
Myrine
Medlem
 
Myrine sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 217
Myrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snill

Sv: Helsemeny1

Jeg bruker 5 forskjellige produkter fra FitLine. Klikk på linkene og dere vil finn innholdsfortegnelsen.

Restorate Sensetiv:
http://www.fitline.com/?action=produ...1754&TP=170388

Activize:
http://www.fitline.com/?action=produ...1754&TP=170388

Proshape:
http://www.fitline.com/?action=produ...1754&TP=170388

Herbaslim Te Sensetiv:
http://www.fitline.com/?action=produ...1754&TP=170388

Basic Sensitiv:
http://www.fitline.com/?action=produ...1754&TP=170388

__________________

Sist redigert av Myrine : 21-03-13 kl 14:44.
Myrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbokost med fokus på energibalansen ;) Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 14:30   #58
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Helsemeny1

Dette er jo ikke annet enn linker til salget av produktene.
Ikke info om innhold eller næringsdeklarasjoner der.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 14:40   #59
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Helsemeny1

For meg ser det ut til å være vitamin- og mineraltilskudd, samt aminosyrer og noen ensymer. Og ikke de billigste typene heller.
Hvilke mengder det utgjør står dog ikke, og dersom det følger vanlige deklarasjonsregler så er det mest druesukker/fruktose i noen av produktene - uten at det er sikkert at det utgjør noe problem.

Alt avhengig av hvorfor man har lagt på seg/ikke går ned så kan dette helt sikkert bidra for subgrupper av oss. Om det er nødvendig/verdt pengene må den enkelte - som alltid - avgjøre.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 14:40   #60
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Dette er jo ikke annet enn linker til salget av produktene.
Ikke info om innhold eller næringsdeklarasjoner der.

Står jo innholdsfortegnelser på alle produktene da...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 14:46   #61
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Står jo innholdsfortegnelser på alle produktene da...

Såg det jeg også nå

Fortegnelsen starta med innhold av fruktose.....

Ellers så var det mye fremmendord

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 16:10   #62
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Men du har jo ikke kommet med all informasjon, mange ønsker nok som meg å vite hva dette inneholder.

Vi ber om informasjon for å vurdere dette og selv er jeg ikke klokere, det snakkes om kursing og behandlere men slik er det da for andre pulverkurer og, ingenting spesielt der.

Hvis du har lest trådene ovenfor så ser du at jeg svarer til Gerd at informasjonen skal komme, jeg må bare gjøre unna en eksamen først. Uansett hvor viktig lavkarbo og kurer er - jeg mener at eksamenen min er en smule viktigere. Håper på forståelse for det

Edit: Ser etter at jeg svarte at Myrine har lagt ut info. Håper dette er tilstrekkelig.

__________________



Sist redigert av Festina lente : 21-03-13 kl 16:18.
Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 16:17   #63
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Helsemeny1

Og DER såg jeg at Myrine har lagt inn linker til produktene, ja...
Takk for det, Myrine!

Som sagt, midt oppe i en stressende hjemmeeksamen, men hvis dere fortsatt vil ha mer info så kan jeg evt. prøve på lørdag

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 16:44   #64
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Myrine, her.

Jeg bruker 5 forskjellige produkter fra FitLine. Klikk på linkene og dere vil finn innholdsfortegnelsen.

Restorate Sensetiv:
http://www.fitline.com/?action=produ...1754&TP=170388

Activize:
http://www.fitline.com/?action=produ...1754&TP=170388

Proshape:
http://www.fitline.com/?action=produ...1754&TP=170388

Herbaslim Te Sensetiv:
http://www.fitline.com/?action=produ...1754&TP=170388

Basic Sensitiv:
http://www.fitline.com/?action=produ...1754&TP=170388

Det står jo alt om produktene her. Disse linkene om produktene må holde lenge. Ble klokere av dem jeg hvertfall.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 16:51   #65
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Det står jo alt om produktene her. Disse linkene om produktene må holde lenge. Ble klokere av dem jeg hvertfall.

Om jeg ble så mye klokere på hva dette er, skal jeg ikke påstå. Er ikke akkurat så mye kjente saker i dette. Så hva det er man har i seg når man drikker dette, ja det er fremdeles uklart.

Men jeg har i vertfall skjønt såpass at dette ikke er noe for meg. (har brukt/solgt slike lignende produkt før.)

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 20:14   #66
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Hvis du har lest trådene ovenfor så ser du at jeg svarer til Gerd at informasjonen skal komme, jeg må bare gjøre unna en eksamen først. Uansett hvor viktig lavkarbo og kurer er - jeg mener at eksamenen min er en smule viktigere. Håper på forståelse for det

Edit: Ser etter at jeg svarte at Myrine har lagt ut info. Håper dette er tilstrekkelig.

jeg så at du skulle komme med mer informasjon ja, og det er derfor jeg reagerte på påstanden om at du hadde kommet med informasjon, da mangler fremdeles info om innhold.

Etter å ha sett at pulveret Restorate og Basics har fruktose først i innholdsfortegnelsen så er dette ikke noe jeg vurderer å bruke. I Oxyplus er det faktisk druesukker som står først i innholdsfortegnelsen.

Jeg må og ha oversett noe, jeg ser ikke noe sted på siden til Helsemeny at man bruker fitline-produkter, noen som kan lenke til den informasjonen?

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 20:19   #67
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

jeg så at du skulle komme med mer informasjon ja, og det er derfor jeg reagerte på påstanden om at du hadde kommet med informasjon, da mangler fremdeles info om innhold.

Etter å ha sett at pulveret Restorate og Basics har fruktose først i innholdsfortegnelsen så er dette ikke noe jeg vurderer å bruke. I Oxyplus er det faktisk druesukker som står først i innholdsfortegnelsen.

Jeg må og ha oversett noe, jeg ser ikke noe sted på siden til Helsemeny at man bruker fitline-produkter, noen som kan lenke til den informasjonen?

Hun har ikke sagt at hun hadde kommet med informasjon. Hun sa hun kunne komme med det på lørdag(?) når hun var ferdig med det som var mer prekært.

Dessuten trenger du ikke være så hissig på pulverkurer.
Veien mellom vanlig mat og pulverkur er ikke så lang.
Tørket mat er jo pop for tiden, og hvis den tørkede maten er malt blir det jo pulver? Ikke heng deg opp i at det er pulver, men bry deg heller mer om hva pulveret er.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 20:26   #68
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hun har ikke sagt at hun hadde kommet med informasjon. Hun sa hun kunne komme med det på lørdag(?) når hun var ferdig med det som var mer prekært.

Dessuten trenger du ikke være så hissig på pulverkurer.
Veien mellom vanlig mat og pulverkur er ikke så lang.
Tørket mat er jo pop for tiden, og hvis den tørkede maten er malt blir det jo pulver? Ikke heng deg opp i at det er pulver, men bry deg heller mer om hva pulveret er.

Og når pulveret har druesukker og fruktose som den andel det er mest av så er det jo så himla sundt ...

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 20:32   #69
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Og når pulveret har druesukker og fruktose som den andel det er mest av så er det jo så himla sundt ...

Det var ikke det jeg nevnte, jeg sa bare at hun skulle komme tilbake med mer informasjon samt at pulvermat kan faktisk være ok.
Ikke heng deg opp i det at det er pulver, sånn generelt sett, men se heller på sammensetningen. Bror gikk på en pulverkur som var helt optimal lavkarbonessig sett og den ble utskrevet av sykehuset.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 20:33   #70
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det var ikke det jeg nevnte, jeg sa bare at hun skulle komme tilbake med mer informasjon samt at pulvermat kan faktisk være ok.
Ikke heng deg opp i det at det er pulver, sånn generelt sett, men se heller på sammensetningen. Bror gikk på en pulverkur som var helt optimal lavkarbonessig sett og den ble utskrevet av sykehuset.

Det var jo derfor jeg var interessert i innholdsfortegnelsen liksom.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 20:36   #71
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Det var jo derfor jeg var interessert i innholdsfortegnelsen liksom.

Ja, og da venter du til lørdag når hun sier at hun skal komme med mer informasjon.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 20:37   #72
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Helsemeny1

Skjønner egentlig ikke hvorfor dere er så opptatt av hva det inneholder og hva dette er. Når det er utelukket for noen av dere å prøve denne dietten. Kan ikke de som er interesert i denne tråden få ha den da. Så kan dem som denne dietten er uaktuell for la være å bry seg om den. Det er jo egne tråder feks. lchf også uten at de som ikke er på det kostholdet, blander seg å blir så hengt opp i det kostholdet. Forstår egentlig ikke dette, med at alt må diskuteres. Hvis noen ønsker å prøve denne dietten en stund, så la dem gjøre det da. Det er jo ikke et kosthold de skal leve på resten av livet.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 20:39   #73
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Ja, og da venter du til lørdag når hun sier at hun skal komme med mer informasjon.

Jeg oppfattet det slik at hun sa at hun hadde kommet med informasjon, noe hun ikke hadde. Om jeg misforstod det så beklager jeg det.

Jeg er fremdeles interessert i informasjon om hvor på Helsemeny sin nettside det er opplyst at det er fitline sine produkter man bruker, jeg ser ikke koblingen.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 21:54   #74
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Helsemeny1

Har ikke hørt om Helsemeny 1 eller Lettere Liv, men vet at Fitline er frittstående produkter som selges igjennom distributører. Fedonisten her inne solgte det i flere år. Husker ikke hvorfor hun sluttet med det, men hun vet jo også mer enn gjennomsnittet om kosthold siden hun har vært i Lindberg -systemet og arbeidet som terapeut.

Det jeg IKKE liker med nettsiden er at du må melde deg inn og betale først, - før du får informasjon. Det er en merkelig måte å drive business på.

Når det er sagt: Brukere kan fortelle om hva de gjør og informere om produkter de IKKE selger eller på annne måte tjener penger på.

Når man melder seg inn i forumet godtar man forumreglene hvor det står:
Vi ønsker ikke meldinger av kommersiell art, dvs. salg og markedsføring, med mindre det gjøres samarbeid med forumledelsen. Forhandlere har alså ikke anledning til å legge inn reklame for dietten/produktene her på forumet uten å ha avtale med forumeier. Vedkommende poster har fått beskjed om dette og nevnte post er slettet.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile

Sist redigert av Nille : 21-03-13 kl 22:01.
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-03-13, 00:29   #75
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Helsemeny1

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Om jeg ble så mye klokere på hva dette er, skal jeg ikke påstå. Er ikke akkurat så mye kjente saker i dette. Så hva det er man har i seg når man drikker dette, ja det er fremdeles uklart.

Men jeg har i vertfall skjønt såpass at dette ikke er noe for meg. (har brukt/solgt slike lignende produkt før.)

Siden det er så mange som er interessert legger jeg inn informasjonen her, selv om ikke du ønsker å bruke dem. Her kommer ingrediensene på de produktene jeg bruker, håper de kan være til hjelp ;

Fitline Basics, næringsinnhold pr. 100 gr:
Energi 330 kcal
Protein 0,7 gr
Karbohydrater 66,6 gr
Herav sukker 64,6 gr
Herav fruktose 63,7 gr
Fett 0,3 gr
Herav mettede
Fettsyrer <0,3 gram
Kostfiber 25 gr
Natrium <0.1 gr
Selen 150 μg
Vitamin C 300 mg
Vitamin E 50 mg σ-TE
Vit A (fra provitamin)1667 μg RE
Dagsdose: 20 gr


Fitline Gourmet Shake pr. 100 gr:
Energi 360 kcal
Protein 23,2 gr
Karbohydrater 52 gr
Herav sukker 40 gr
Fett 6,1 gr
Herav mettede
Fettsyrer 1,0 gr
Derav linolsyre 3,4 gr
Ballaststoffer 8,4 gr
Natrium 370 mg
Kalium 1140 mg
Kalsium 446 mg
Fosfor 393 mg
Jern 9,3 mg
Sink 7,3 mg
Jod 84 μg
Kobber 0,66 mg
Mangan 0,59 mg
Selen 32,7 μg
Vitamin C 35,7 mg
Pantotensyre 2,3 mg
Vitamin B6 1,1 mg
Vitamin B1 0,7 mg
Vitamin B2 00,95 mg
Vitamin A 476 μg RE
Folinsyre 120 μg
Biotin 75 μg
Vitamin D 3 μg
Vitamin B12 0,84 μg
Dagsdose (for meg) 42 gr

Fitline restorate pr. 100 gr:
Energi 289 kcal
Protein <0,1 gr
Karbohydrat 48 gr
Magnesium 2000 mg
Jern 75 mg
Sink 150 mg
Kobber 1000 μg
Mangan 15 mg
Krom 896 μg
Selen 251 μg
Silisium 75 mg
Vitamin D 112 μg
Dagsdose ca 7 gr

Fitline Activize:
Energi 330 kcal
Protein <0,5 gr
Karbohydrater 78 gr
Fett <0,1 gr
Koffein 600 mg (fra guaranaekstraktpulver)
Vitamin C 1800 mg
Niacin 1020 mg NE
Pantothensyre 180 mg
Vitamin B& 60 mg
Vitamin B2 48 mg
Vitamin B1 42 mg
Folsyre 6000 μg
Biotin 4500 μg
Vitamin B12 30 μg
Dagsdose 3 gr

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no