Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Lavkarbobøker

Hva er dine favorittbøker?

Lavkarbobøker Bøker som omhandler de ulike lavkarbokostholdene. Enten direkte eller indirekte. Fakta, oppskrifter, lister og personlige erfaringer...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-03-14, 21:22   #1
millah
Seniormedlem
 
millah sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Haugesund
Alder: 47
Innlegg: 1.172
millah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlys

Hva er dine favorittbøker?

Jeg innså plutselig at jeg har handlet noen bøker om lavkarbokost og lignende de siste årene. Her er hele lista mi:

  • Naturlig slank med kost i balanse - Fedon A. Lindberg (kjøpt så tidlig som i 2003, tror jeg!)
  • Barn i balanse - Dr. Fedon A. Lindberg (2009, tenker jeg...)
  • Frisk med lavkarbo - Dr. Sofie Hexeberg
  • Doktor Dahlquists Guide til LCHF
  • Kjernesunn familie - Ninka-Bernadette Mauritzen
  • Kjernesunn julemat - Ninka-Bernadette Mauritzen
  • Supermat - Trine Berge og Sara Chacko
  • Fett nok - Per Lauritz Lien
Jeg tror faktisk den siste, Fett nok, er favorittkokeboka mi akkurat nå, og så kikker jeg mye i Supermat, Kjernesunn familie og Barn i balanse etter oppskrifter. Jeg kunne ha tenkt meg boka til Lena Beatrice, fordi jeg har sett at hun har mange kjekke og enkle oppskrifter. Men ellers har jeg visst mer enn nok..



Hva er dine favoritter, og hva savner du?

__________________

Neste delmål: Nå 120 kg innen sommerferien slutter den 20. juli

Her er forresten journalen min, og bloggen min.
millah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ganske liberal lavkarbo med naturlig mat og supermat Svar med sitat
Gammel 01-03-14, 22:54   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva er dine favorittbøker?

Fett nok kjøpte jeg på mammutsalget nå . Og en som heter Lchf middelhavsmat eller lignende.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-03-14, 19:27   #3
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Hva er dine favorittbøker?

Favorittbøkene mine er Well Fed og Well Fed 2 av Melissa Joulwan.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 03-03-14, 19:29   #4
ninaheg
Seniormedlem
 
ninaheg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.267
ninaheg har en fantastisk aura rundt segninaheg har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva er dine favorittbøker?

Har mange av de bøkene jeg også jeg har begge bøkene til Kristine Weber som jeg er super fornøyd med Lena Beatrice sin bok inneholder enkle hverdagsretter som jeg også synes er fin.

ninaheg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-03-14, 12:12   #5
millah
Seniormedlem
 
millah sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Haugesund
Alder: 47
Innlegg: 1.172
millah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlys

Sv: Hva er dine favorittbøker?

Jeg kjøpte denne på impuls i går: "Friskere fremtid – 70 raske oppskrifter uten mel, melk og sukker", av Terje Sandberg. Den kosta bare 129,- på Obs, så jeg tenkte det var verdt en titt. Og det var det faktisk! Veldig enkel og grei bok, med mange oppskrifter som jeg får lyst til å prøve. Og ikke minst veldig mange praktiske, gode tips.Måltidene passer ganske godt inn i hva vi spiser her i huset også, selv om jeg kanskje må gjøre noen av oppskriftene mer barnevennlige. Ellers er det topp! Vi spiser riktignok litt melkeprodukter hjemme hos oss, men vi vil ikke ta skade av å kutte mer av det vekk.

__________________

Neste delmål: Nå 120 kg innen sommerferien slutter den 20. juli

Her er forresten journalen min, og bloggen min.
millah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ganske liberal lavkarbo med naturlig mat og supermat Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er DINE partystoppere? Kanskje Ketolysekuren 23 30-03-11 17:13
Dine mål og delmål? alvepiken Mer enn 30 kg overvekt 28 03-05-09 01:35
Dine tre ED-favoritter! Titti Eurodiett 49 09-04-08 13:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no