Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Januarskravletråden til 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-01-10, 21:31   #26
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Januarskravletråden til 30+

Åååååååh kakao med krem....... kjempedeilig men akk så lite aktuelt akkurat nå, men står på lista over mat jeg skal lage meg når jeg er ferdig med ED og over på lavkarbo-vedlikehold.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 22:03   #27
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: Januarskravletråden til 30+

God kveld folkens !

Da er det helg igjen, etter første "normale" uken etter jul og nyttår. Litt tungt å stå opp tidlig (heldigvis hatt en myk start med et par fridager), men deilig å være tilbake på lavkarbokostholdet igjen !

Kom noen kilo på i løpet av jule. og nyttårsdagene, men håper at de forsvinner jevnt og trutt de neste dagene !
Ha ei riktig god helg alle sammen !

__________________


Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 10:33   #28
Jojodama
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: i nord
Innlegg: 273
Jojodama er på en erverdig vei

Sv: Januarskravletråden til 30+

Jippi, endelig er julekiloene borte igjen! Nå kan jeg ta fatt på resten.. bare 35 igjen da!

Ha en fortreffelig lørdag dere andre også.

Super start på helga!

__________________
Jojodama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 10:38   #29
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråden til 30+

Julekil0ene er 0ffisielt b0rte på meg 0g nå,vekta viste 112.8 i dag,så da er de b0rte.

Nå sitter mannen 0g jeg 0g k0ser 0ss med Nannahs snitter til fr0k0st med regerøre,røkt svensk skinke 0sv.K0selig å være barnefri i blandt gitt.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 02:07   #30
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråden til 30+

NÅÅÅÅÅÅÅÅ er jeg lei!!!! Jeg har snørra og snufsa i snart to uker. Jeg vil puste med nesa mii! Noen som vet hvor lenge det er "vanlig" å gå pottetett i nesa etter bihulebetennelse og sånn der skit?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 02:16   #31
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Januarskravletråden til 30+

Har opplevd å gå tett i 2-3 uker etter bihulebetennelse, men om det er "normalt" aner jeg ikke.
Men kulden vi har nå hjelper definitivt ikke, siden vekslingen mellom kulde og varme også ellers gjør at vi snufser litt

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 12:30   #32
lillemor88
Medlem
 
lillemor88 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 36
Innlegg: 87
lillemor88 er på en erverdig vei

Sv: Januarskravletråden til 30+

har gått og snufsa lenge nå jeg å.. men i helgen tettna det helt til! æsj

nå blir det litt mildere ser det ut som (håååper det)

når det gjelder mine ekstra julekiloer mangler jeg 1.. gleder meg til jeg er på 99 igjenn , da vil nok motivasjonen øke litt å

merket det var tøffere og begynne pån igjenn etter jul.. men har kommet så langt og er halveis så skal IKKE gi meg nå!

lagde sjokoladekrem til kaffen i går var mega godt


hurra for alle som er kvitt jule kiloene, sammen skal vi kjempe for et lettere liv og mindre klesplagg da sommeren kommer

__________________




lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 22:02   #33
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Januarskravletråden til 30+

Måke måke måke..... snø altså
Etter at samboeren nå endelig har kjøpt seg ny bil, måtte vi i dag ut og måke parkeringsplassen slik at vi får plass til begge bilene. Heldigvis var temperaturen kun -2 grader, og snøen var lett og porøs, så måkingen gikk veldig greit. Bruke vel en liten time, og den regnes nå som dagens trim

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 22:21   #34
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråden til 30+

Snømåking er abs0lutt trim ja! Grattis med ny bil!

F0rkjøla 0g v0ndt i halsen jeg, 0g jeg tr0r jeg har drukket 8-10k0pper kamillete i dag, 0g spist 5 halstabletter med aspartam f0r mye.. Tør ikke legge meg enda, f0r magen rumler... Det teite er at jeg kan spise en hel p0se med sukkerfri halslinser på høykarb0 UTEN å bli løs i magen eller få v0ndt i magen.. Men jeg får drikke teen min, varmt drikke lindrer.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 22:55   #35
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Januarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Snømåking er abs0lutt trim ja! Grattis med ny bil!

F0rkjøla 0g v0ndt i halsen jeg, 0g jeg tr0r jeg har drukket 8-10k0pper kamillete i dag, 0g spist 5 halstabletter med aspartam f0r mye.. Tør ikke legge meg enda, f0r magen rumler... Det teite er at jeg kan spise en hel p0se med sukkerfri halslinser på høykarb0 UTEN å bli løs i magen eller få v0ndt i magen.. Men jeg får drikke teen min, varmt drikke lindrer.

Takk - vi er veldig fornøyd
Kjipt å være forkjøla, det har jeg også nettopp vært. Blir liksom ikke helt frisk heller . Masse væske og mye søvn er det som fungerer for meg, får lite hjelp av vanlige halstabletter bortsett fra at det ikke klør så mye i halsen. Bruker fribol sine (kjøpt på apoteket), og blir ikke full av luft eller får løs mage av dem - hvilke bruker du?

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 05:07   #36
lillemor88
Medlem
 
lillemor88 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 36
Innlegg: 87
lillemor88 er på en erverdig vei

Sv: Januarskravletråden til 30+

fribol sine hjelper veldig og kjøp deg en glass med nypete ingen ting kurerer bedre enn det god bedring

__________________




lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 10:38   #37
Lapplisa
Nytt Medlem
 
Lapplisa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 7
Lapplisa er på en erverdig vei

Sv: Januarskravletråden til 30+

Hvor flinke dere er! Så mange kilo borte! Har holdt på en uke nå og har tatt av 2 kilo. Bare 36 igjen. Sukk.. Men motivasjonen er stor, når jeg ser alle de fine talla på tråden her. Lykke til videre alle sammen.

__________________





Lapplisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 10:44   #38
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Takk - vi er veldig fornøyd
Kjipt å være forkjøla, det har jeg også nettopp vært. Blir liksom ikke helt frisk heller . Masse væske og mye søvn er det som fungerer for meg, får lite hjelp av vanlige halstabletter bortsett fra at det ikke klør så mye i halsen. Bruker fribol sine (kjøpt på apoteket), og blir ikke full av luft eller får løs mage av dem - hvilke bruker du?

Opprinnelig lagt inn av lillemor88, her.

fribol sine hjelper veldig og kjøp deg en glass med nypete ingen ting kurerer bedre enn det god bedring

Drikker nypete, kamillete, spiser frib0l så 0fte jeg tør 0g n0en sevnske..Men de siste inneh0lder aspartam 0g det var j0 ikke helt bra da...
Jeg drikker mye hele tiden jeg 0g s0ver det jeg kan. Men f0rkjølelse er en del av livet mitt, minst en gang hver 4.uke hele vinteren 0g 0fte annenhver uke. Men ikke hver gang jeg blir så sliten s0m nå.. Sånn er livet med ME 0g nedsatt imunf0rsvar. Ikke engang lavkarb0 hjelper meg på det punktet

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 12:11   #39
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: Januarskravletråden til 30+

YES! Etter veiingen i går er også mine jule kilo borte! ned 2kg denne uken *hurra*
Nå får jeg lese litt om hva dere skriver om

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 12:19   #40
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: Januarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Lapplisa, her.

Hvor flinke dere er! Så mange kilo borte! Har holdt på en uke nå og har tatt av 2 kilo. Bare 36 igjen. Sukk.. Men motivasjonen er stor, når jeg ser alle de fine talla på tråden her. Lykke til videre alle sammen.

Heisann, Lappilsa! 2kg første uke er knall bra! Vi andre har holdt på en stund lengere enn deg, men husk en dag, to dager blir fort en uke og en uke blir fort to uker! Dette skal du klare! Jeg syns de første ukene var tyngst, når du lærer hva du kan spise går dette kjempe bra!

Og til alle dere som er forkjøla og snufser *klem* Håper formen blir bedre!
Selv er jeg hjemme med ei litta snuppe som er dårlig, men sove? Det er vel oppskrytt!

I dag blir det pannekaker til middag, lavkarbo variant til meg og vanlig til unga. (Mannen er på kurs.) Pannekaker blir det bare de dagene jeg er hjemme på dagtid, jeg syns det tar så lang tid å steke og tiden strekker ikke til på vanlige hverdager. Men pannekaker med flesk, kjenner jeg gleder meg

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 14:54   #41
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Lapplisa, her.

Hvor flinke dere er! Så mange kilo borte! Har holdt på en uke nå og har tatt av 2 kilo. Bare 36 igjen. Sukk.. Men motivasjonen er stor, når jeg ser alle de fine talla på tråden her. Lykke til videre alle sammen.

Som Lurer* sier, 2 kg på en uke er bra!
Et lite råd i kampen mot kiloene kan kanskje være å sette seg delmål, istedet for å tenke på at man skal ned førten kilo..

Jeg setter meg f.eks delmål på 5 kg om gangen, da blir det ikke like vanskelig å se "enden", fordi "enden" er de 5 kg. Akkurat nå er delmålet mitt 95 kg f.eks. Begynte som du, å tenke på at jeg skal ned godt over 30, og hoppa litt ut i kvikksanden til jeg skjønte at det var mer gøy å nå de små målene!

En ting til; om du velger å sette deg delmål, på 2,5,10,15 kg eller hva, (om du i heletatt velger delmål) så unn deg selv et eller annet når du har nådd det! ...Og da ikke en sjokolade eller noe, såklart

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 05:05   #42
lillemor88
Medlem
 
lillemor88 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 36
Innlegg: 87
lillemor88 er på en erverdig vei

Sv: Januarskravletråden til 30+

god morgen

delmål er veldig greit og sette seg ja har også gjort det.. de 10 kg ned trådene liker jeg godt... 3 sånne tråder og vips du er ferdi:P hihi

syntes allle er utrolig flinke! det er nytt år nå og kansje vannskelig og begynne igjenn ( hadde litt trøbbel) men alle står på og det er flott!

mandgler 0,5 kg så er jule kg borte hurra.. men vekta rikker seg ikke så blir spennende på veie dagen i morgen syns jeg

ha en god dag, og god bedring til alle snufsere der ute

__________________




lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 08:52   #43
Jojodama
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: i nord
Innlegg: 273
Jojodama er på en erverdig vei

Sv: Januarskravletråden til 30+

Heisann!
Håper alle snufserne er friske igjen? Det er så pyton med forkjølelse, og enda verre med bihulebetennelse. Man er jo syk, men likevel ikke syk nok, hvis dere skjønner hva jeg mener.

Her er jeg nærmest i lykkerus. 2 dager med nedgang på rad er jo bare himmeln for meg! (ned 300 gr totalt, hehe)
Har jo hatt 3 ukers stillstand før jul, som nesten tok motet ifra meg.
Og etter 1-EN dags utskeielse (julaften) satt 2 straffekilo som klistret i 2 uker...trodde nesten at de aldri skulle forsvinne! Så det har vært litt "tøffe" 5 uker. Opp og ned de samme kiloene. Men forhåpentligvis har det løsna nå. Har virkelig lyst til å nå første delmål innen utgangen av januar!

__________________
Jojodama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 21:23   #44
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: Januarskravletråden til 30+

God kveld alle sammen!

Lillemor, du skal nok se at julekiloene snart er borte og danku01 flott at det har løsnet for deg!

Jeg sliter med vondt hals, gjør vondt når jeg svelger....fører til at jeg spiser minder...så jeg skal kanskje ikke klage

Skulle egentlig svømt i dag, men det utgikk pga halsen, orket ikke tanken på å gå ut med vått hår i minus grader og vond hals.

Har noen av dere prøvd der på sukkerfri godis? Når jeg var i Sverge fant jeg godis som hadde 0 karbo, når vi trekker bort sukkeralkoholer. (for det er de vi kan trekke bort eller er det sukker/sukkerarter?) Har posen i skapen, har ikke tørt å røre den enda

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 21:37   #45
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Lurer*, her.

God kveld alle sammen!

Lillemor, du skal nok se at julekiloene snart er borte og danku01 flott at det har løsnet for deg!

Jeg sliter med vondt hals, gjør vondt når jeg svelger....fører til at jeg spiser minder...så jeg skal kanskje ikke klage

Skulle egentlig svømt i dag, men det utgikk pga halsen, orket ikke tanken på å gå ut med vått hår i minus grader og vond hals.

Har noen av dere prøvd der på sukkerfri godis? Når jeg var i Sverge fant jeg godis som hadde 0 karbo, når vi trekker bort sukkeralkoholer. (for det er de vi kan trekke bort eller er det sukker/sukkerarter?) Har posen i skapen, har ikke tørt å røre den enda

jeg skjønner ikke, kan vi trekke fra karber?? og, hvordan? what? fortell!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 21:46   #46
Jojodama
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: i nord
Innlegg: 273
Jojodama er på en erverdig vei

Sv: Januarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Lurer*, her.

Har noen av dere prøvd der på sukkerfri godis? Når jeg var i Sverge fant jeg godis som hadde 0 karbo, når vi trekker bort sukkeralkoholer. (for det er de vi kan trekke bort eller er det sukker/sukkerarter?) Har posen i skapen, har ikke tørt å røre den enda

Er ikke sikker, men er det ikke sukkeralkohyler man ska trekke ifra da? Mener det ja.. Kjøper fribol drops ,atkins decadense bar og ifa-jordbær når godtesuget melder seg. Dvs nesten aldri, for denne gangen er godtersuget velsignet fraværende.

__________________
Jojodama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 21:48   #47
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: Januarskravletråden til 30+

Finner et svar her http://forum.lavkarbo.no/showthread....ukkeralkoholer og mange andre tråder når jeg søker på sukkeralkoholer....

Så svaret er vel at TJA noen kan trekke de fra, og for all del IKKE spis for mye av dem!

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 21:57   #48
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråden til 30+

Sukkeralkoholer kan trekkes fra ja

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 22:54   #49
Angel!!
Medlem
 
Angel!! sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 316
Angel!! er på en erverdig vei

Sv: Januarskravletråden til 30+

Hei
henger meg på her. Håper det er greit
Ser dere er kjempe flinke alle sammen....eg har ikke kommet helt i gang igjen ennå etter juleferie og alt med seg
Men på mandag skal eg begynne

Har forresten et lite spørsmål.....noen her som kan gi meg et lite tips på hvordan eg lager journal?

Stå på videre folkens

Angel!! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg :) Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 10:17   #50
Therese71
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Rørvik. Nord-Trøndelag
Innlegg: 13
Therese71 er på en erverdig vei

Sv: Januarskravletråden til 30+

Hei alle sammen....


Godt å høre her at flere enn meg har gått opp noen kilo i jula... sukkk... tok fatt 4 januar jeg da, og det ser ut til å gå bra... Har skrekk for vekta enda, så jeg vet ikke hvor mye jeg la på meg i jula, men kjenner det på buksa, og samvittigheten.. skal våge meg på vekta over helga.... psyker meg opp.. må jo vite hvor mye jeg går ned
Er det bare jeg som er redd for vekta etter jul eller?? hmmm....
Jeg har 40 kilo som må av... tar 10 av gangen... lurt meg delmål ja...
Er ved godt mot da.... synes de som har holdt vekta i jula er utrolig flinke... Stooor ros til dere..

Therese71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no