Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (Helt ny her og lurer jo litt)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-02-10, 01:20   #1
Bubbla
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 45
Bubbla er på en erverdig vei

Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (Helt ny her og lurer jo litt)

Jeg har 12 kg som skal bort før jeg er fornøyd :-)
Men de sitter tydligvis bomfast og har gjort det siden jeg fikk mitt andre barn for 16 måneder siden.
Jeg er ikke så flink til og trene og går ikke på noe treningsstudio for tiden (føler meg rett og slett ikke vell av og gå på et treningsstudio) så jeg lurte igrun på hvor mye dere trener og hva dere trener.

Jeg hadde tenkt og begynne med en gåtur på¨ca 30 min om dagen (tror ikke jeg klarer mere når det er så glatt og kaldt ute) også bruke litt rockering på kveldene mens jeg ser tv istedenfor og sitte i sofaen og se på tv.
Problem området mitt er magen, jeg skjemmes sånn at jeg ikke liker at min samboer ser den engang :-(

Har hørt veldig mye positivt om ketolyse og håper dette er noe for meg, får bare håpe jeg klarer og følge opp :-)
Tror min største utfordring vil bli og variere nok i kostholdet for og unngå og bli lei :-)

__________________
-.-Bubbla-.-

Bubbla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 01:45   #2
HemnoN
Nytt Medlem
 
HemnoN sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Drammen
Alder: 49
Innlegg: 3
HemnoN er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (helt ny her og lurer jo litt :-)

Hei.

Jeg prøver å løpe 5-7km 1-2 ganger i uken.
Men jeg er helt ny på Atkins så hvor stor virkning det har må jeg vente å se
Lykke til

__________________

HemnoN er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 06:15   #3
moochie
Medlem
 
moochie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Haugesund
Alder: 41
Innlegg: 54
moochie er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (helt ny her og lurer jo litt :-)

Jeg "spiller" Wii Fit 30-60min til dagen nesten hver dag. Kommer sent hjem fra jobb,og etter middag, lekser, osv med dattera mi så er det klar for leggetid for henne, og da har jeg ikke muligheten til å komme meg ut, så Wii har vært en livredder, iallefall på ukedagene.

moochie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 12:26   #4
Kanel_i_kursiv
Medlem
 
Kanel_i_kursiv sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Vest-Agder
Innlegg: 131
Kanel_i_kursiv er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (helt ny her og lurer jo litt :-)

Jeg går ca 30-60 minutter ren "tur" om dagen, så danser jeg Zumba 20-60 minutter 3-5 ganger i uka. I tillegg har jeg en del treningsspill til Wiien (My fitness coach, wii fit pluss, my fitness coach cardio workout osv) og en hel haug med forskjellige trenings-DVDer når jeg vil ha litt variasjon.

Jeg har som mål å ha minst 1 time aktivitet om dagen, og så er jeg ikke så streng på hvordan jeg gjør det :-)
Men jeg liker å bli skikkelig sliten et par-tre ganger i uka

Jeg kan veldig anbefale deg å skaffe noen gode treningsdvder som du kan trene med hjemme alene, og å finne en venninne å gå tur med, eller dra med deg gubben ut på tur :-)

__________________
Kanel_i_kursiv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 12:51   #5
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (helt ny her og lurer jo litt :-)

Jeg har alltid brukt "barna" som unnskyldning for at jeg ikke kom meg på trening - men etter at jeg faktisk i en av mine barnefrie uker fikk registrert meg på treningssenteret her i byen har jeg oppdaget at de har barnepass 2 kvelder i uka Null mer unnskyldninger nuh

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 19:47   #6
moochie
Medlem
 
moochie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Haugesund
Alder: 41
Innlegg: 54
moochie er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (helt ny her og lurer jo litt :-)

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Jeg har alltid brukt "barna" som unnskyldning for at jeg ikke kom meg på trening - men etter at jeg faktisk i en av mine barnefrie uker fikk registrert meg på treningssenteret her i byen har jeg oppdaget at de har barnepass 2 kvelder i uka Null mer unnskyldninger nuh

Så flink du er

moochie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 20:02   #7
Bubbla
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 45
Bubbla er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (helt ny her og lurer jo litt :-)

Jeg har sååå lyst på wii fit, søstren min har kjøpt seg zumba greiene (men hu er så tynn fra før at hu bruker det ikke til noen vektnedgang, kun for og stramme opp).
Virker det slik de påstår det virker?

Skal GÅ meg en tur på butikken nå istedenfor og gjøre som jeg alltid gjør, kjøre... :-)

__________________
-.-Bubbla-.-

Bubbla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 21:07   #8
Kanel_i_kursiv
Medlem
 
Kanel_i_kursiv sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Vest-Agder
Innlegg: 131
Kanel_i_kursiv er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (helt ny her og lurer jo litt :-)

All trening virker om du bare legger nok energi i gjennomføringa :-)

du går hverken ned i vekt eller strammer opp med hverken Zumba eller Aerobics om du bare daffer fra side til side.
Men Zumba er kjempegøy og om du legger energi i det, får du en helt fantastisk trening for hele kroppen, som i tillegg er morsom og utfordrende :-)

Wii fit er også gøy, du får bevegelse, men ikke spesiellt høy intensitet. Der er det enda viktigere at du legger energi i alt du gjør :-)

Og så må man klappe seg selvpå skulderen og huske at all aktivtet er uendelig mye bedre enn ikke-aktivitet, så det å gå på butkken i stedet for å kjøre er en hyggelig presang til kroppen! :-)

__________________
Kanel_i_kursiv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 21:16   #9
Lille-Lulle
Medlem
 
Lille-Lulle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 71
Lille-Lulle er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (helt ny her og lurer jo litt :-)

Grad av trening skal ikke ha noe å si for å få til en vektnedgang på Ketolyse. Spiser du riktig er det prosesser inni kroppen din som sørger for vektnedgangen.

Når det er sagt, så er jo trening bra for veldig mange andre viktige ting enn vekten da

Lille-Lulle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo a`la Lutz Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 21:20   #10
Kanel_i_kursiv
Medlem
 
Kanel_i_kursiv sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Vest-Agder
Innlegg: 131
Kanel_i_kursiv er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (helt ny her og lurer jo litt :-)

Du går jo ikke ned på prosesser i kroppen alene? Du må jo på den ene eller den andre måten forbrenne mer enn du spiser. Torkil anbefaler jo 30 minutter gange/aktivitet om dagen, for da blir det mye lettere å gå ned i vekt.

Når det er sagt spiser de fleste mindre på ketolyse enn til vanlig, fordi proteiner og fett metter bedre, pluss at ketose-forbrenning er tyngre for kroppen enn vanlig blandet forbrenning.

__________________
Kanel_i_kursiv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 21:21   #11
achillea
Medlem
 
achillea sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Jæren
Alder: 51
Innlegg: 155
achillea er ny på veien

Sv: Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (helt ny her og lurer jo litt :-)

Normalt sett trener jeg 1time turn og 2x 1,5 time håndball i uken i tillegg til rusleturer med hunden. Hvis jeg er på jobbreise prøver jeg minimum å få 1/2 -1 time med jogging på tredemølle annen hver dag.

__________________



Start Ketolyse - 87.1 kg (29/9-08) --- 78.5kg (juni-09), Restart 25/1-10 - 81 kg - nå 78.6 kg (31/03-10)
achillea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 21:33   #12
Lille-Lulle
Medlem
 
Lille-Lulle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 71
Lille-Lulle er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (helt ny her og lurer jo litt :-)

Opprinnelig lagt inn av Kanel_i_kursiv, her.

Du går jo ikke ned på prosesser i kroppen alene? Du må jo på den ene eller den andre måten forbrenne mer enn du spiser. Torkil anbefaler jo 30 minutter gange/aktivitet om dagen, for da blir det mye lettere å gå ned i vekt.

Når det er sagt spiser de fleste mindre på ketolyse enn til vanlig, fordi proteiner og fett metter bedre, pluss at ketose-forbrenning er tyngre for kroppen enn vanlig blandet forbrenning.

Meget mulig at Dr. Torkilsen anbefaler litt lett trim for å kompensere for evt slurv i matveien. Vet at han rekommanderer kosttilskudd etter samme policy.

Ketolyse er uansett ikke forenlig med tunge fysiske utskeielser. Husk, dette er en ekstremdiett.

Den tradisjonelle forbruk/inntak tankegangen er tydeligvis vanskelig å kvitte seg med

Lille-Lulle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo a`la Lutz Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 21:37   #13
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (helt ny her og lurer jo litt :-)

Opprinnelig lagt inn av Lille-Lulle, her.

Ketolyse er uansett ikke forenlig med tunge fysiske utskeielser. Husk, dette er en ekstremdiett.


Hva definerer du som tung fysisk utskeielse da? DFet finnes folk som løper maraton på denne kosten...
Selv trener jeg spinning/Zumba/styrke osv minst 3-4 ganger i uka + en skitur eller lignende i helga. Ikke noe problem det.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 21:59   #14
Lille-Lulle
Medlem
 
Lille-Lulle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 71
Lille-Lulle er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (helt ny her og lurer jo litt :-)

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.


Hva definerer du som tung fysisk utskeielse da? DFet finnes folk som løper maraton på denne kosten...
Selv trener jeg spinning/Zumba/styrke osv minst 3-4 ganger i uka + en skitur eller lignende i helga. Ikke noe problem det.

Supert at du fungerer slik på Ketolyse Mange gjør ikke det. Ikke spør meg hvorfor (spør heller Torkilsen..)

La nå ikke dette utvikle seg til en diskusjon om trening er bra eller ikke. Trening ER bra, men ikke nødvendigvis avgjørende for å oppnå vektreduskjon!

Lille-Lulle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo a`la Lutz Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 22:01   #15
Bubbla
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 45
Bubbla er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (helt ny her og lurer jo litt :-)

Jeg trenger vel mer trening for og stramme opp litt her og der etter to fødsler og bedre kondis ja det sier jeg ikke nei takk til :-)

__________________
-.-Bubbla-.-

Bubbla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 22:03   #16
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (helt ny her og lurer jo litt :-)

Opprinnelig lagt inn av Lille-Lulle, her.

Supert at du fungerer slik på Ketolyse Mange gjør ikke det. Ikke spør meg hvorfor (spør heller Torkilsen..)

La nå ikke dette utvikle seg til en diskusjon om trening er bra eller ikke. Trening ER bra, men ikke nødvendigvis avgjørende for å oppnå vektreduskjon!

Bare sånn i tilfelle noen vil lese om noen som trener mye og hardt på ketogen kost!

Jeg trener minimalt pga en tildels svært så plagsom kropp, men går da ned for det!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 22:04   #17
Lille-Lulle
Medlem
 
Lille-Lulle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 71
Lille-Lulle er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (helt ny her og lurer jo litt :-)

Til Bubbla:
Sørg for å få i deg nok fett, og nok vann. Så øker du sannsynligheten for å orke trening på dietten

Lille-Lulle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo a`la Lutz Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 22:07   #18
Lullen
Medlem
 
Lullen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 299
Lullen er ny på veien

Sv: Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (helt ny her og lurer jo litt :-)

Jeg trener 1 time 15 min langrenn/stavgang 1 gang i uka + vektstang 1-2 gang i uka alt ettersom hva barna skal være med på i løpet av uka.Kan ikke bare prioritere meg selv.... Prøver å få til langrenn el stavgang i løpet av helga også sammen med familien

__________________
Lullen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Paleoish Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 22:09   #19
Bubbla
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 45
Bubbla er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (helt ny her og lurer jo litt :-)

Opprinnelig lagt inn av Lille-Lulle, her.

Til Bubbla:
Sørg for å få i deg nok fett, og nok vann. Så øker du sannsynligheten for å orke trening på dietten

Jeg tror det skal bli en utfordring og få i seg nok fett men prøve det skal jeg.
Har fått i meg ca 1,5 liter vann hittil i dag men håper jeg klarer få opp vann inntaket til ca 3 liter om dagen..

__________________
-.-Bubbla-.-

Bubbla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 22:14   #20
Lille-Lulle
Medlem
 
Lille-Lulle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 71
Lille-Lulle er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (helt ny her og lurer jo litt :-)

Opprinnelig lagt inn av Bubbla, her.

Jeg tror det skal bli en utfordring og få i seg nok fett men prøve det skal jeg.
Har fått i meg ca 1,5 liter vann hittil i dag men håper jeg klarer få opp vann inntaket til ca 3 liter om dagen..

Good girl! Du er på rett vei

Lille-Lulle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo a`la Lutz Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 22:16   #21
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (helt ny her og lurer jo litt :-)

Opprinnelig lagt inn av Bubbla, her.

Jeg tror det skal bli en utfordring og få i seg nok fett men prøve det skal jeg.
Har fått i meg ca 1,5 liter vann hittil i dag men håper jeg klarer få opp vann inntaket til ca 3 liter om dagen..

Mange måter å snike i seg litt mer fett på!

Hva er problemet med vann?
Det trenger ikke være vann, altså, det viktigste er at du får i deg nok væske, det være seg vann, saft, mineralvann, kaffe, te, grønnsaker, fløte etc etc. Selv om det meste burde være vann, sier noen!
Væskeinntaket totalt bør ligge opp mot 3 liter!

Og nei, kaffe og te er ikke vanndrivende og inngår helt fint i et vanlig væskeregnskap!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 22:21   #22
Bubbla
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 45
Bubbla er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (helt ny her og lurer jo litt :-)

Jeg er veldig glad i bacon da så det hjelper jo på fett inntaket :-)
Jeg er en veldig kresen person når det kommer til mat og ikke flink til og prøve ut nye ting, så det skal jeg bli flinkere på og teste ut div oppskrifter jeg har funnet her inne og prøve og lage mine egne :-)

Har en vannflaske med meg overalt hvor jeg går og merker det har sin effekt for føler jeg løper like mye på do nå som jeg gjorde da jeg var gravid :P

__________________
-.-Bubbla-.-

Bubbla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 22:33   #23
Lille-Lulle
Medlem
 
Lille-Lulle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 71
Lille-Lulle er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (helt ny her og lurer jo litt :-)

Opprinnelig lagt inn av Bubbla, her.

Jeg er veldig glad i bacon da så det hjelper jo på fett inntaket :-)
Jeg er en veldig kresen person når det kommer til mat og ikke flink til og prøve ut nye ting, så det skal jeg bli flinkere på og teste ut div oppskrifter jeg har funnet her inne og prøve og lage mine egne :-)

Og om du steker baconet i SMØR, så har du helt klart skjønt både ett og annet vesentlig

Lille-Lulle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo a`la Lutz Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 23:10   #24
Bubbla
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 45
Bubbla er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (Helt ny her og lurer jo litt)

steker alltid baconet i smør :P

__________________
-.-Bubbla-.-

Bubbla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 00:01   #25
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (Helt ny her og lurer jo litt)

Leste i siste "I Form" en artikel om intervall trening og fettforbrenning. Synes å huske at det er den beste treningsformen for fettforbrenning. Har ikke bladet med meg hit på hybelen så jeg får ikke gjengitt det som sto. Fant denne artikkelen på nett sidene:

Kardio trening med høyintensitet brenner fett best

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor hardt trener dere på ketolyse? MoaMoa Ketolysekuren 16 30-10-08 22:35
Dere på ketolyse, hvor mye trener dere? høna Ketolysekuren 5 13-07-08 14:14
Hvor mye trener dere? Romle Ketolysekuren 9 25-02-08 16:57
Hvor mye trener dere i uka? Kokkosbolla Eurodiett 5 01-10-07 09:39
Hvor mye trener dere? ELLINOR Trening 55 10-06-07 23:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no