Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Bildetråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-08-10, 01:04   #1
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Bildetråden 30+

Her tenkte jeg at vi kunne legge ut bilder fra hverdagen vår, bilder for å vise hvor mye vi har gått ned i vekt, eller bilder rett og slett for å motivere andre og vise at det ER virkelig mulig!

Jeg synes det er alt for lite bilder her inne på forumet! Noe som er veldig synd, da det hadde vært såå mye bedre å hatt ett ansikt bak alle de fantastiske menneskene her inne!

I tilegg har det å legge ut bilder av meg selv vært en del av prosessen på veien til å bli frisk. Jeg har ikke kommet langt, men jeg føler at folk har forventninger til meg, og det får meg til å presse meg litt ekstra og holder meg i nakkeskinnet...


Meg på ferie!


Midlertidig vektnedgang, har en LANG vei igjen!


Meg og min elskede skjønning!


Min elskede som er min STORE motivasjon!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 11:11   #2
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Bildetråden 30+

Kjempebra jobba, og for en motivasjon du har! En helt nydelig skapning.

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 11:18   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Herlige bilder. Her er et før-bilde av meg, pluss et etter-bilde.

Jeg la nettopp dette ut på FB, synes det er litt kult. Det sier liksom alt. Denne buksa var TRANG til meg da jeg var på mitt største. Nå får jeg hele meg nedi ett av buksebeina, hehe.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC01230.JPG (786,6 KB, 1340 visninger)
__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 11:20   #4
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

du er ei tøff dame! og dette klarer du, så motivert som du er leste tråden din i sta men glemte å svare i forbifarten( blir litt sånn med barna som krever sitt her)

iset: dritkult! du har vært kjempeflink! du er jo en stor kilde til motivasjon . hr du mye igjen?

må være litt tøff jeg og da.. skjemmes sånn, men skal legge ut et førbilde med treningsklærene mine.. har jo uten klær også. dette bilde er fra dag 4 på 30 DS. 115,4 kg.


dette bildet er jeg 4 uker på vei. nettopp gått ned 10 kg på ketolyse, på vei til fest. 104,8 kg. så dette er første mål.

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 11:24   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Oj du er jo nydelig, malleleo. Så flotte bilder!
Jeg har ingenting igjen nei, jeg skulle ned til 75 kg jeg, nå veier jeg 62. Kan ikke gå ned mer nå, går jeg ned 2 kg til er jeg på 19 i BMI, det holder nå, hehe.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 11:31   #6
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

hehe, da har du virkeli ingenting igjen nei! så flott at du er her inne og hjelper oss som fortsatt har lang vei å gå

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 11:35   #7
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Wow Iset! Kjempe tøft bilde. Angrer nesten litt på at jeg heiv alle buksene mine som var for store... Du har vært kjempe flink!

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 12:18   #8
mamma87
Medlem
 
mamma87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
Innlegg: 412
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Gikk ned 35 kg på 15mnd

__________________
mamma87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 12:20   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Sinnssyk forskjell, du ser ut som et helt annet menneske.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 13:27   #10
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Herlige bilder. Her er et før-bilde av meg, pluss et etter-bilde.

Jeg la nettopp dette ut på FB, synes det er litt kult. Det sier liksom alt. Denne buksa var TRANG til meg da jeg var på mitt største. Nå får jeg hele meg nedi ett av buksebeina, hehe.

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 13:44   #11
Tropika
Medlem
 
Tropika sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 316
Tropika er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Så utrolig tøffe dere er som legger ut bilder.. Kjenner jeg må jobbe litt med meg selv mtp det..

Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 13:58   #12
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Jeg er ikke tøff nok til å legge bilder ut på nettet, men takk til dere som gjør det. Det er utrolig inspirerende å få se hva som er mulig!

Lurer imidlertid på én ting: Noen av dere (f.eks. StineH) har lagt bildene ut på en sånn måte at alle som er på nettet kan se dem. Men andre (f.eks. mamma87) har lagt bildene ved slik at man må være innlogget på forumet (medlem) for å se dem. Hva er forskjellen på måten bildene blir lagt inn på?

I og med at man ikke har noen kontroll over det som blir lagt åpent ut på nett (bildene kan lastes ned av hvem som helst og bli brukt til hva som helst) så er det kanskje lurt å sikre at bare innloggede brukere kan se dem? Spesielt tenker jeg at dette gjelder for "avkledde" bilder. Eller hva synes dere?

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 14:02   #13
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Løvetann, her.

Jeg er ikke tøff nok til å legge bilder ut på nettet, men takk til dere som gjør det. Det er utrolig inspirerende å få se hva som er mulig!

Lurer imidlertid på én ting: Noen av dere (f.eks. StineH) har lagt bildene ut på en sånn måte at alle som er på nettet kan se dem. Men andre (f.eks. mamma87) har lagt bildene ved slik at man må være innlogget på forumet (medlem) for å se dem. Hva er forskjellen på måten bildene blir lagt inn på?

I og med at man ikke har noen kontroll over det som blir lagt åpent ut på nett (bildene kan lastes ned av hvem som helst og bli brukt til hva som helst) så er det kanskje lurt å sikre at bare innloggede brukere kan se dem? Spesielt tenker jeg at dette gjelder for "avkledde" bilder. Eller hva synes dere?


OPPDATERING: Når jeg nå gikk inn på forumet uten å logge inn, kunne jeg plutselig se alle bildene i tråden. Er det noe teknisk feil på forumet, eller skal det være slik? Tidligere har man bare kunnet se bilder når man var innlogget …

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 14:03   #14
mamma87
Medlem
 
mamma87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
Innlegg: 412
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

jeg lastet opp bildene på profilen min her inne, sikkert derfor bare medlemmer kan se dem..

__________________
mamma87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 17:08   #15
EmilyB
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 266
EmilyB har en fantastisk aura rundt segEmilyB har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Så mange tøffe og flotte personer

Jeg beundrer dere for at dere gir oss del i vektnedgangen deres ved også å poste bilder!

__________________


EmilyB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 18:45   #16
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Nydelige bilder alle sammen! Utrolig mange fine resultater her! Jeg gleder meg nesten til onsdag nå, håååper på at jeg er nede på 135,0 - Det hadde vært deilig!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 18:58   #17
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Bildetråden 30+

jeg får vel tørre jeg og da..

dette er tatt i november 2003 tror jeg, er ikke sikker på hva jeg veide da, men mest sannsynlig over 120 kg


dette tatt tidligere denne uka, 108kg

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 19:15   #18
Stinepusen
Juniormedlem
 
Stinepusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 17
Stinepusen er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Herlige bilder. Her er et før-bilde av meg, pluss et etter-bilde.

Jeg la nettopp dette ut på FB, synes det er litt kult. Det sier liksom alt. Denne buksa var TRANG til meg da jeg var på mitt største. Nå får jeg hele meg nedi ett av buksebeina, hehe.

WOW!! Så vanvittig motiverende å se bildene;-) Men hvordan gikk det med huden, trakk den seg bare sammen..?

__________________


Stinepusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf uten svin melk og gluten Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 19:17   #19
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Stoor forskjell å se Så flink du har vært - burde smilt som bare det på det nyeste bildet

Lykke til videre og flott at du legger ut bilder til inspirasjon for andre om å stå på og ikke gi seg

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 19:18   #20
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Stinepusen, her.

WOW!! Så vanvittig motiverende å se bildene;-) Men hvordan gikk det med huden, trakk den seg bare sammen..?

Åneidu. Jeg har tatt bukplastikk for et år siden, kirurgen fjernet 2 kg løshud fra magen og sidene. Har helt flat mage nå, herlig.
Armene er litt løse under (grevinneheng), puppene er rynkete og rumpa henger som på ei 80 år gammel dame. Lårene disser som et mareritt. Så det er nok hud å ta av ja, men det høres nok verre ut enn det er, og det vises ikke når jeg har klær på, heldigvis. Jeg kan nok få dekket flere operasjoner men jeg orker rett og slett ikke, da bukplastikken nesten tok knekken på meg.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 19:45   #21
MiniMe!
Juniormedlem
 
MiniMe! sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 27
MiniMe! er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Vil gratulere alle som har lagt ut bilder her inne! Ikke bare er dere kjempeflinke som har klart å gå ned mye, men også utrolig tøffe som klarer å legge ut bilder! Skulle gjerne vært med og gjort det samme selv, men selvtillitten er ikke på topp (som følge av alle ekstra kilo)- så jeg drøyer det en stund enda. Men det er VELDIG motiverende å se på bildene deres!
Har selv ca 30-40kg å ta av- veien virker uendelig lang, men er 6-7 kg på vei allerede- og tar en dag av gangen!
Men kan jeg spørre dere om hvor lang tid det tar før man begynner å merke det, på målebånd og klær? ser ikke så mye enda

MiniMe! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 20:53   #22
Catalina79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre.
Alder: 44
Innlegg: 222
Catalina79 er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

WOW, dere er veldig flinke alle sammen.. Og for noen forandringer på før og etter bildene. Denne tråden er en real inspirasjon, det er sikkert. Får se om jeg kommer med bilder etterhvert jeg også.

Gratulerer til de som har nådd målene sine, og masse masse lykke til de som jobber mot sine ulike mål. Dette klarer vi, ikke sant?

Bra initiativ Stine.

__________________

Startet på lavkarbo/ketolyse 8 juli. Over på vedlikehold 23 sep frem til mai/juni. Håper jeg.
Catalina79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg? Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 21:18   #23
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av MiniMe!, her.

Men kan jeg spørre dere om hvor lang tid det tar før man begynner å merke det, på målebånd og klær? ser ikke så mye enda

Jeg merket det ikke nevneverdig før jeg hadde gått ned ca. 15 kilo. Da kunne folk se det i ansiktet mitt, men ikke så mye ellers. Ved rundt minus 20-25 kg begynte kommentarene å komme.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 21:25   #24
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Bildetråden 30+

for meg tok det ikke lang tid, selv om jeg bare har gått ned 3 kg siden juni merker jeg det, jeg har strammet opp både her og der, hele 10 cm over baken. men det varierer nok fra person til person og.

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 22:03   #25
MiniMe!
Juniormedlem
 
MiniMe! sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 27
MiniMe! er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Ja det varierer nok veldig, gleder meg uansett til det begynner å vises-DET er motiverende DET!!! Men det er ikke så verst å se at tallene på vekta går motsatt vei heller!

MiniMe! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Inspirert av bildetråden Vimpane Ketolysekuren 9 18-08-10 16:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no