Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Bildetråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-09-12, 16:59   #1026
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av stinei, her.

Wohoo, første milepæl er nådd. Syns det gikk tregt i starten, men nå er jeg på rett vei!

10.mai: 116 kg
I dag:

Gratulerer Stine! Bra jobba!!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 01-09-12, 17:21   #1027
Elewyn
Medlem
 
Elewyn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Alder: 43
Innlegg: 219
Elewyn er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av stinei, her.

Wohoo, første milepæl er nådd. Syns det gikk tregt i starten, men nå er jeg på rett vei!

10.mai: 116 kg
I dag:

Så bra Stine! Det å nå milepæler føles utolig bra, spesielt hvis man føler det har gått litt trått en stund håper det gir deg motivasjon til å fortsette i samme sporet.

Elewyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 09:52   #1028
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Fantastisk stinei

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 18:35   #1029
Kroll
Medlem
 
Kroll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Oslo
Alder: 34
Innlegg: 278
Kroll er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Jeg bli målløs, blank i øya og superglad på alles vegne! Utrolig hva dere har fått til. Jeg var sååå nær ved å gi opp hele kilokampen, men ved en tilfeldighet fant jeg dette forumet og takker alt som takkes kan hver dag for det!
Dere er virkelig en stor inspirasjonskilde alle sammen!

Kroll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 19:58   #1030
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Kroll, her.

Jeg bli målløs, blank i øya og superglad på alles vegne! Utrolig hva dere har fått til. Jeg var sååå nær ved å gi opp hele kilokampen, men ved en tilfeldighet fant jeg dette forumet og takker alt som takkes kan hver dag for det!
Dere er virkelig en stor inspirasjonskilde alle sammen!

Vet ikke hvor lenge du har gått på lavkarbo. Men jeg gikk på lchf i over et år, før jeg fant ut at jeg måtte gjøre mine egne endringer for å gå ned. Nå vipper jeg mellom 66-67 kg, og i fjor på denne tid var jeg 103 kg. Så det går an kjære deg! Ikke gi opp!

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 09:13   #1031
Kroll
Medlem
 
Kroll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Oslo
Alder: 34
Innlegg: 278
Kroll er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Vet ikke hvor lenge du har gått på lavkarbo. Men jeg gikk på lchf i over et år, før jeg fant ut at jeg måtte gjøre mine egne endringer for å gå ned. Nå vipper jeg mellom 66-67 kg, og i fjor på denne tid var jeg 103 kg. Så det går an kjære deg! Ikke gi opp!

Takk kjære deg! Denne gangen har jeg ingen planer om å gi opp, det har vært lavkarbo som har reddet alt! Jeg kan ikke fysisk se det i speilet enda, men jeg har nu gått ned 10 kg og kan ikke huske sist jeg veide det jeg gjør nå! Visste ikke det var mulig!

Lykke til alle sammen, dere er dødsflinke!

Kroll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 09:56   #1032
Elewyn
Medlem
 
Elewyn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Alder: 43
Innlegg: 219
Elewyn er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Jeg synes egentlig det er grusomt å legge ut bilder av meg selv på denne måten, men fordi jeg synes det er veldig inspirerende å se på før, underveis og etter bilder av dere andre, så kan jeg ikke være noe dårligere selv Jeg synes selv at jeg kan se litt forandring

Før bildene i svart/hvitt er tatt rett etter oppstart, rett over 100kg, etter bildene er tatt i dag 89kg.

M100.jpgS100.jpg

M89.jpgS89.jpg

Elewyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 10:00   #1033
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Se der, ja. Du er tydeligvis en av dem som tar av på mage, lår og hofter raskt... (Skulle ønske jeg kunne si det samme!)

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 10:25   #1034
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Signerer smgj jeg Stor forskjell - du har vært veldig flink

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 10:52   #1035
Elewyn
Medlem
 
Elewyn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Alder: 43
Innlegg: 219
Elewyn er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Se der, ja. Du er tydeligvis en av dem som tar av på mage, lår og hofter raskt... (Skulle ønske jeg kunne si det samme!)

Ja, magen og låra har minsket mye. Selv synes jeg det går grusomt tregt med hofter og rumpe. Føler jeg er like "bred" fortsatt, selv om jeg ser at noe av muffinstoppen er borte. Håper på at litt av rumpa, ridebukselåra og hoftene forsvinner i neste omgang Men for all del, jeg er veldig fornøyd med det som har blitt borte. Jeg er veldig glad for at jeg tok "før" bilder, selv om jeg gremmes over hvordan jeg så ut.

Elewyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 10:53   #1036
Elewyn
Medlem
 
Elewyn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Alder: 43
Innlegg: 219
Elewyn er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Signerer smgj jeg Stor forskjell - du har vært veldig flink

Tusen takk

Elewyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 12:09   #1037
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Så flink du har vært

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 12:23   #1038
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Looking good Elewyn! Ikke stort annet å si om den saken

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 14:03   #1039
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Utrolig bra!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 07-09-12, 17:38   #1040
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.391
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Ser superbra ut, Elewyn!

__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 18:41   #1041
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Tenkte jeg kunne legge inn fremgangsbildene her også. April - oktober (6mnd) = -36,7 kg... (unnskyld for dårlig formattering av bildene)


__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 19:41   #1042
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Bildetråden 30+

Oi,oi,oi,så super flott du er !!
Hurra for deg Milena.

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 20:52   #1043
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Fantastisk Milena - du har vært superflink - flott er du

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 20:28   #1044
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Lich, her.

Oi,oi,oi,så super flott du er !!
Hurra for deg Milena.

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Fantastisk Milena - du har vært superflink - flott er du

Takk dere to! Det er vanskelig å ikke være stolt... Men, merker fortsatt at jeg har en helt annen følelse for kroppen enn det som er reelt. Her en dag var vi på restaurant og jeg ble stående slik at det var naturlig at jeg skulle skvise meg mellom veggen og stolene til den borterste stolen. Tenkte med en gang at jeg var flau og skamma meg og prøvde å finne en måte å unngå å trykke meg inn der. Og så plutselig skjønte jeg at jeg jo var minst i gjengen nå og at jeg veldig lett kom meg til plassen min... Rart med det!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 20:49   #1045
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Fantastisk, milena! Og kroppsfølelsen kommer nok etter.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 11:41   #1046
niisin
Medlem
 
niisin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 181
niisin er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Venstre 118 kg - Høyre 102 kg

Tok ikke bilde da jeg var på det største. 120 kg

I dag veier jeg 100,4, tenkte jeg skulle ta bilder senere i dag


__________________
MÅL: 80 kg
Startvekt: 120
Delmål 1 - 100 ♥ april 14 ♥
Delmål 2 - 90
Totalt - 28 kg
niisin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Naturlig mat, minst mulig Kh! Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 17:04   #1047
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Viser stor forskjell nisiin. Kjempebra jobba, stå på

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 17:26   #1048
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av mrs kishty, her.

Viser stor forskjell nisiin. Kjempebra jobba, stå på

Signerer bare denne jeg. utrolig stor forskjell

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 01:50   #1049
niisin
Medlem
 
niisin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 181
niisin er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Tuuuuusen takk dere Er så fornøyd!!

Dette ble tatt på fredag!
118 vs. 100



Nå er jeg gravid igjen da, så nå blir jo magen større og større hehehehe :P

__________________
MÅL: 80 kg
Startvekt: 120
Delmål 1 - 100 ♥ april 14 ♥
Delmål 2 - 90
Totalt - 28 kg
niisin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Naturlig mat, minst mulig Kh! Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 10:21   #1050
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Stor framgang!

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Inspirert av bildetråden Vimpane Ketolysekuren 9 18-08-10 16:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no