Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Septemberskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-09-11, 19:30   #51
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Septemberskravletråden 30+

Jeg er fornøyd med at FRP har mistet en hel haug med representanter i Oslo!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 19:56   #52
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Septemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg er veldig fornøyd med valget. Overrasket også, men veldig fornøyd. Det partiet jeg føler vil gjøre best for min hjemkommune vant.

Stemmer du hjemme? Eller i Bergen?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 20:12   #53
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Septemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Stemmer du hjemme? Eller i Bergen?

I Bergen Det er jo det som er hjemme

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 10:00   #54
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Septemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

I Bergen Det er jo det som er hjemme

Hehe. ok

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 11:54   #55
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Septemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Hehe. ok

Du da? Stemmer du i Bergen?

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 15:37   #56
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Septemberskravletråden 30+

Nope. Stemmer i Vågsøy..

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 06:21   #57
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Septemberskravletråden 30+

Eg er nøgd med valget her i alle fall, Venstre fikk fordobla oppslutning og mandat i kommunestyret. Og varaordfører.

Men så stilt det er her i September, da! Er vel ikkje bare fordi eg ikkje har vore innom, vel? Dagane mine er så travle, eg rekk ikkje så mykje her heime. Eg skulle ha logga inn til den lange tråden no! Kva gjer de på, alle saman?

Eg har vore opptatt med arbeidsavklaring sida byrjinga av august, og det tar opp ein del tid og ikkje minst krefter. Det blir å jobbe, lage mat, følge ungar på aktivitetar og sove. Sjeldan tid og krefter til noko meir, innimellom må eg snike inn klesvask. Men anna husarbeid eller aktivitetar er det kleint med.

Ei heller trening. Det hadde eg kanskje trengt, for eg kjenner meg eigentleg ikkje bra for tida. Vekta har vore gjenstridig i månadsvis (lat oss seie det siste året+, fettet raser ikkje akkurat av meg!) og dei siste dagane har pila gått bratt oppover. Noko er ikkje som det skal med meg. No er eg ikkje i verdas beste form akkurat, men det er nokre 10-kilo sidan eg vart andpusten av å gå opp ei trapp. Ei kort trapp. Og her på fredag blei eg svimmel av å bøye meg ned for å gli opp glidelåsen på dei nye støvlettane mine (sidespor: hurra, hurra, hurra!! Har ikkje hatt støvlettar på femten år, minst!). At eg samlar på meg vatn i beina lett er ein kjend sak, men no kjenner eg meg tung og pløsete rundt magen meir enn i beina (buksa var trang, ja endatil trusa skar seg inn i kroppen!!) og vekta har gått opp omlag 2 1/2 kilo denne veka, fulgt av ei vag kjensle av å vere uvel, men ikkje ordentleg kvalm om de forstår.

Alt i alt, ikkje noko å skrike etter blålys for tenker eg, men eg er jo vand med å kjenne meg så veldig frisk og i god form her i mitt lavkarboliv, så no blir eg i stuss over kva som foregår her i kroppen min plutseleg.

Men eg skal ikkje klage. Kjærasten min har det mykje verre akkurat no. Han jobbar heftig overtid - 84-timarsveke denne og neste. Trist for meg, som aldri får prata med han, men det blir bra i det lange løp. Overtidsbetaling blir til flybillett hit etter kvart

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 10:38   #58
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Septemberskravletråden 30+

jeg er her, jeg har bare litt mye å tenke på for tiden. nav fratar meg AAP, pga en feil DE har gjort så depresjonen min som jeg trodde var på retrett har blussa kraftig opp igjen. men jeg leser alt dere skriver men jeg er så heldig, jeg har verdens fineste kjæreste: han spanderer og tar meg med på italia-tur i oktober!! fine mannen ellers så sliter jeg litt med å få av meg "sommerkiloene" som på merkelig vis snek seg på i sommer men de skal av altså! må jo gå i shorts i italia! men mistenker det ikke blir sånn veldig superlavkarbo der nede, spesielt siden vi skal innom perugia og eurochocolate....!! *host*

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 13:55   #59
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Septemberskravletråden 30+

Jeg er her også. Går på skole, og mesteparten av tiden går unna til det. Snart skal jeg ut i praksis Ellers er det en stille og rolig mnd med lite nytt. Intet nytt er godt nytt sies det! Hva vekten er er jeg usikker på, men jeg er i allefall flink med maten jeg spiser. Eneste er at jeg har måttet bruke matfløte istedetfor kremfløte i kaffien på skolen. Kremfløten har de gangene jeg har hatt den med blitt krem, eller blitt til noe smuldrete greier. Men tenker at det er jo ikke sååå stor forskjell på matfløte og kremfløte, så går heller for den slik at kaffien smaker godt
Har det bra hjemme også, og livet smiler ser det ut som

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 20:27   #60
mizzim
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Vennesla
Innlegg: 149
mizzim er på en erverdig vei

Sv: Septemberskravletråden 30+

kjenner jeg trenger motivasjon.. er blitt helt slapp på å bake å lage ting.. men vil lage nå, satt på nett her å tråla, funnet lavkarbo loff, kanelsnurrene du linket, å diverse..
jeg er nemlig dritt lei av egg vær enbeste morra. har hatt egg til frokost vær dag i 8 uker nå.. fysj..
å så er jeg inni en periode jeg savner big one, rundstykker, pomes frites hamburgerbrøs osv.. vet det meste kan bakes lav karbo style, men smaker ikke likt..
er bare så slitsomt å være lei av egg, sammtidig som man er tiltaksløs.. mister skikkelig motivasjonen merker jeg..
ååå.. spesielt npr vekta har vist 2 sifret å så viser den 3 sifret igjen.. åååå..
noen gode ord til meg?

mizzim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 09:35   #61
Albertina
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 40
Innlegg: 192
Albertina er på en erverdig vei

Sv: Septemberskravletråden 30+

Jeg er her og... Bare mye på en gang. Mormor er nå operert for hjernesvulst, og jeg syns det er så kjipt.

Ellers har jeg bursdag i dag! Og ettermiddagen skal brukes hos mormor på sykehuset.

Veiedag i går viste at jeg har gått ned 1 kilo siden forrige onsdag, og det betyr at jeg har nådd hallooweenmålet!

__________________
Albertina`s
Albertina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gått vekk i fra ketolyse og er over på en mer moderat lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 10:36   #62
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Septemberskravletråden 30+

Albertina: leit å høre om mormoren din! Håper det går bra med henne

Ellers: HURRA! Gratulerer med dagen
Og gratulerer med nedgang

Jeg har gått opp jeg to klesstørrelser i løpet av sommern Men, grep er tatt og gjort. Bare synd kiloene ikke forsvinner samme dag som man gjør de grepene

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 10:41   #63
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Septemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av mizzim, her.

kjenner jeg trenger motivasjon.. er blitt helt slapp på å bake å lage ting.. men vil lage nå, satt på nett her å tråla, funnet lavkarbo loff, kanelsnurrene du linket, å diverse..
jeg er nemlig dritt lei av egg vær enbeste morra. har hatt egg til frokost vær dag i 8 uker nå.. fysj..
å så er jeg inni en periode jeg savner big one, rundstykker, pomes frites hamburgerbrøs osv.. vet det meste kan bakes lav karbo style, men smaker ikke likt..
er bare så slitsomt å være lei av egg, sammtidig som man er tiltaksløs.. mister skikkelig motivasjonen merker jeg..
ååå.. spesielt npr vekta har vist 2 sifret å så viser den 3 sifret igjen.. åååå..
noen gode ord til meg?

Gode ord fra meg som er i nesten samme situasjon: Ta deg sammen! Det er ingen andre som gjør det for deg. DU er ansvarlig. Sånn. Nå gjør vi dette sammen, Mizzim *hekte armen i din arm*

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 20:30   #64
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Septemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Albertina, her.

Jeg er her og... Bare mye på en gang. Mormor er nå operert for hjernesvulst, og jeg syns det er så kjipt.

Ellers har jeg bursdag i dag! Og ettermiddagen skal brukes hos mormor på sykehuset.

Veiedag i går viste at jeg har gått ned 1 kilo siden forrige onsdag, og det betyr at jeg har nådd hallooweenmålet!

Det viktigste er at hun nå er på bedringens vei, selv om det selvsagt er ufattelig kjipt! Moren til en venn av meg, hadde hjernesvulst, og de oppdaget den ikke i tide, så om man ser på den lyse siden av saken, så er jo din bestemor operert og kommer til å få det bra igjen God bedring, og gode tanker sendes deg.

Gratulerer med dagen og nådd mål!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 21:50   #65
gvm82
Medlem
 
gvm82 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ryfylke
Innlegg: 92
gvm82 er på en erverdig vei

Sv: Septemberskravletråden 30+

Sambuaren min er bekymra fordi eg et så "lite" for tida. Prøvar å forklare at eg har periodar der eg et mykje og periodar der eg et heller lite. Men det er rett og slett fordi eg ikkje er særleg sulten og et fett som kompenserar. Reknar med han samanliknar det med megden eg åt før LK, og la oss sei at eg ikkje var sjenert i matveien då..
Det er for all del fint at han bryr seg om korleis eg har det og visar omsorg på denne måten, men det ser ut til at han har litt vanskar med å forstå at matlysta mi varierar såpassa.
Kva kan eg sei for å få han til å slutte å bekymre seg?

__________________
Har du en hage og et bibliotek, da mangler du intet. (Marcus Tullius Cicero)
gvm82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 20:39   #66
Regniesil
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Indre Sogn
Innlegg: 23
Regniesil er på en erverdig vei

Sv: Septemberskravletråden 30+

heisan.. Kjem snikande her.. Eg er ei dame fra sogn som har nettopp byrja på Lavkarbo. Håpar at eg kan bli venn med dere.

Regniesil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 21:11   #67
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Septemberskravletråden 30+

gym82: du sier akkurat det du sa her! nemlig at fett metter mer og lenger om han ikke forstår det.. såå... nei da er det ikke stort å gjøre med

regnieisil: velkommen! selvfølgelig får du være venn med oss

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 16:11   #68
Albertina
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 40
Innlegg: 192
Albertina er på en erverdig vei

Sv: Septemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Det viktigste er at hun nå er på bedringens vei, selv om det selvsagt er ufattelig kjipt! Moren til en venn av meg, hadde hjernesvulst, og de oppdaget den ikke i tide, så om man ser på den lyse siden av saken, så er jo din bestemor operert og kommer til å få det bra igjen God bedring, og gode tanker sendes deg.

Gratulerer med dagen og nådd mål!

Du har selvsagt rett, men det er kjipt når det stormer som verst.
X`en min har også hatt hjernesvulst, tilbakefall og operert flere ganger.
Det gikk jo bra til slutt med han. Så positiviteten er absolutt tilstede!

Takk for gode tanker og gratulasjon, Anarko.

__________________
Albertina`s
Albertina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gått vekk i fra ketolyse og er over på en mer moderat lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 16:33   #69
Regniesil
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Indre Sogn
Innlegg: 23
Regniesil er på en erverdig vei

Sv: Septemberskravletråden 30+

Sukk, eg slite med å få i meg nok mat, føler meg stappmett omtrent heile døgnet. I dag så manglar eg 200 gr, i går mangla eg 800 gr.. Har dere smarte damer nokon ideear til meg?

Regniesil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 17:57   #70
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Septemberskravletråden 30+

Uff, svultser ja... Morra til sambo oppdaget sin for seint, og det tok bare fem mnd fra hun fikk konstatert den til hun var borte. Nå har stemmes hans nettopp blitt operert for en svulst i brystet.
Det jeg ville si var vel at det er bra at den oppdages så tidlig at sann kan operere!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 18:10   #71
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Septemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Regniesil, her.

Sukk, eg slite med å få i meg nok mat, føler meg stappmett omtrent heile døgnet. I dag så manglar eg 200 gr, i går mangla eg 800 gr.. Har dere smarte damer nokon ideear til meg?

Hva mener du med mangler? På lavkarbo spiser når du er sulten og fram til du er passe mett Hverken mer eller mindre.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 19:05   #72
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Septemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Regniesil, her.

Sukk, eg slite med å få i meg nok mat, føler meg stappmett omtrent heile døgnet. I dag så manglar eg 200 gr, i går mangla eg 800 gr.. Har dere smarte damer nokon ideear til meg?

Velkommen skal du være er også sogning.
Lytt til kroppen din, sier den at du er mett, så er du jo mett. Kan hende du bare er inni en periode? Jeg har slike perioder innimellom der jeg føler meg mett hele tiden. Andre ganger så føler jeg meg litt bunnløs. Men bunnløs har jeg sjeldent følt meg etter jeg begynte på lavkarbo da. Så ikke bekymre deg, kroppen tar seg av det der automatisk

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 19:13   #73
Regniesil
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Indre Sogn
Innlegg: 23
Regniesil er på en erverdig vei

Sv: Septemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Hva mener du med mangler? På lavkarbo spiser når du er sulten og fram til du er passe mett Hverken mer eller mindre.

Eg går ut i fra det eg legge inn på "Diett.no" og der kjem det fram kor mykje energi, feitt, kh, osv.. ein får i seg i løp av dagen..

Regniesil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 19:15   #74
Regniesil
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Indre Sogn
Innlegg: 23
Regniesil er på en erverdig vei

Sv: Septemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Velkommen skal du være er også sogning.
Lytt til kroppen din, sier den at du er mett, så er du jo mett. Kan hende du bare er inni en periode? Jeg har slike perioder innimellom der jeg føler meg mett hele tiden. Andre ganger så føler jeg meg litt bunnløs. Men bunnløs har jeg sjeldent følt meg etter jeg begynte på lavkarbo da. Så ikke bekymre deg, kroppen tar seg av det der automatisk

koselig at det er fleira sogningar her..

ja, kanskje eg har ein slik periode som eg er mett..

Regniesil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 20:12   #75
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Septemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Regniesil, her.

Eg går ut i fra det eg legge inn på "Diett.no" og der kjem det fram kor mykje energi, feitt, kh, osv.. ein får i seg i løp av dagen..

Du mener at diett.no sier at du "får i deg for lite mat" ? Du må huske at diett.no ikke tar hensyn til magen din Som sagt: spis når du er sulten,samme hvilken tid det er på døgnet og til du er passelig mett. Ikke bry deg om stort annet.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Septemberskravletråden for 30+ grotingeling Mer enn 30 kg overvekt 214 04-10-10 20:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no