Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Mitt liv etter Gastric Bypass-operasjonen i januar

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-04-07, 00:12   #51
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Mitt liv etter Gastric Bypass-operasjonen i januar

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 02:07   #52
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Mitt liv etter Gastric Bypass-operasjonen i januar

FAEN altså!! Jeg har problemer med før-bildene!! De ligger på et minnekort som ikke passer til dette nye kameraet og vi har ikke minnekortleser!! Jeg kunne lagt ut ansikts-bilder, men problemet er at på før-bildet er det en rekke mennesker som kanskje ikke vil på nettet, så de må jeg sladde, men jeg har ikke Photoshop.

Må få ei venninne til å sladde bildet i morgen så jeg iallfall kan legge ut ansiktsbildene og muligens noen flere.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 18:21   #53
ninne
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
Innlegg: 182
ninne er på en erverdig vei

Sv: Mitt liv etter Gastric Bypass-operasjonen i januar

er sååå spent på å se bilder altså...

ninne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikkert Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 18:26   #54
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Mitt liv etter Gastric Bypass-operasjonen i januar

Hehe bildene har ligget der siden i går de, i dagboka mi.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 20:01   #55
ninne
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
Innlegg: 182
ninne er på en erverdig vei

Sv: Mitt liv etter Gastric Bypass-operasjonen i januar

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hehe bildene har ligget der siden i går de, i dagboka mi.

åh ja da bør jeg vel gå inn å se da.hihi
trodde du la de her jeg se

ninne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikkert Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 17:10   #56
villebill
Juniormedlem
 
villebill sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 27
villebill er på en erverdig vei

Sv: Mitt liv etter Gastric Bypass-operasjonen i januar

Til høsten blir det GB operasjon på meg også...Ikke et enkelt valg å ta, men føles godt å ha tatt det! Dama på Aleris var kjempehyggelig, og nå venter jeg telefon fra kirurgen
Kan jeg spørre deg, Iset, hvordan tiden etter operasjonen var? Mye smerter? Når kan man dra hjem når man bor langt unna Oslo? Opereres man i narkose eller lokalb.? Hva med det psykiske, har hørt at man kan bli skikkelig deppa fordi man ikke kan bruke mat som trøst lenger

Dem sier man ikke tåler feit mat og sukker sågodt etter en slik operasjon, hvordan vil da ketolyse og fedon være, blir man ikke "dausjuk"? Er så spent

__________________
Jeg er i form. Rund er en form.

villebill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 00:24   #57
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Mitt liv etter Gastric Bypass-operasjonen i januar

Opprinnelig lagt inn av villebill, her.

Til høsten blir det GB operasjon på meg også...Ikke et enkelt valg å ta, men føles godt å ha tatt det! Dama på Aleris var kjempehyggelig, og nå venter jeg telefon fra kirurgen
Kan jeg spørre deg, Iset, hvordan tiden etter operasjonen var? Mye smerter? Når kan man dra hjem når man bor langt unna Oslo? Opereres man i narkose eller lokalb.? Hva med det psykiske, har hørt at man kan bli skikkelig deppa fordi man ikke kan bruke mat som trøst lenger

Dem sier man ikke tåler feit mat og sukker sågodt etter en slik operasjon, hvordan vil da ketolyse og fedon være, blir man ikke "dausjuk"? Er så spent

Så spennende!! Aleris er et perfekt sted å bli operert på, man er i de aller beste hender. Kirurgen er en av Europas beste på fedmeoperasjoner, og de har så og si ikke hatt NOEN komplikasjoner, i motsetning til de fleste offentlige sykehus. Hjørtur er såå hyggelig å snakke med, det samme er Ann Britt.

Joda, tiden etter operasjonen var veldig tøff psykisk, pga perioden man kun får drikke og spise moset mat. Hele 5 uker varer det, og jeg var så nedbrutt i denne tiden at jeg angret på hele operasjonen. Men da jeg begynte å spise normalt igjen ble alt helt topp og har vært det siden. 32 kg er borte på under 4 mndr, og jeg har det SÅ bra!!! Jeg lider ikke psykisk nå lenger, jeg spiser jo det jeg vil men i små mengder. Blir mett, og da vil jeg jo ikke ha mer. Alt er perfekt.

INGEN smerter, har ikke hatt EN ENESTE smerte siden operasjonen, ikke engang da jeg våknet av narkosen. Ikke ANTYDNING til det, engang. De fleste har vondt når de våkner, men jeg hadde ikke. Man får uansett smertestillende så fort man ynker seg litt, de er der hele tiden og gir deg det du vil ha.
Jeg ble innlagt mandagen, operert tirsdagen og dro hjem fra sykehuset på fredagen. Da sov jeg hos ei venninne i Oslo i en natt og reiste hjem til Sandnes på lørdagen. Fikk lov av kirurgen, da jeg hadde ei datter hjemme som jeg ville hjem til, og siden jeg var helt oppegående og ikke hadde noen problemer.

Dette er en stor operasjon, og man ligger i full narkose. Man blir trillet inn på operasjonsstua, og så legger man seg selv på operasjonsbordet og ligger med spredte ben og armer, omtrent som om man er korsfestet, hehe. Får ha på truse og sykehusskjorte. Jeg mener jeg hadde på BH også, om jeg ikke husker feil.

Jeg tåler ikke mye fett lenger nei. Jeg får skikkelig fettdiare om jeg spiser for mye fet mat. Det er synd, men allikevel så verdt det at jeg driter i det! Jeg har fått et totalt nytt liv og alt er bare fryd og gammen. Fedon sitt kosthold er ikke så fettrikt at man ikke tåler det, det er noenlunde det kostholdet jeg har til vanlig nå. Man BØR spise slik, siden man må ha i seg så mye proteiner, og man har jo rett og slett ikke PLASS i magen til så mye karbo ved siden av.

Bare spør om du lurer på noe, jeg synes bare det er hyggelig å snakke om det, og å hjelpe andre i samme situasjon.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 22:37   #58
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Mitt liv etter Gastric Bypass-operasjonen i januar

Ja, nå er jeg jo straks i mål og tenkte å legge inn noen bilder. De nyeste bildene jeg har er magebilder tatt i dag (22+4 uker på vei), så jeg håper det er greit jeg bare legger dem inn, siden de jo viser meg i helfigur uansett. Her er et før-bilde, tatt på mitt aller største. Det er tatt for ganske nøyaktig ett år siden, og jeg veide 135 kg og hadde en BMI på 44:



Her er jeg 7 måneder senere, i august 2007. Da hadde jeg tatt av ca. 45 kg tror jeg:



Og her er bildene tatt i dag, minus 55 kg totalt og ca. 5 kg fra målvekten min (egentlig er jeg vel i mål, for jeg bærer jo på et barn, fostervann osv så jeg er vel egentlig allerede på 70-tallet på vekten). Men jeg veier altså 80 kg blank og har en BMI på 26, det er helt fantastisk:



__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 22:44   #59
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Mitt liv etter Gastric Bypass-operasjonen i januar

Fytte rakkern, det er virkelig fantastisk ja!!! And so are YOU!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 22:47   #60
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Mitt liv etter Gastric Bypass-operasjonen i januar

Fantastisk Iset

Nyyyyt svangerskapet og kroppen din

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 22:48   #61
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Mitt liv etter Gastric Bypass-operasjonen i januar

Kan ikke annet enn signere damene!!!

Du er jo heeeelt fantastisk!!!!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 23:22   #62
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Mitt liv etter Gastric Bypass-operasjonen i januar

Du ser helt fantastisk ut

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 23:38   #63
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Mitt liv etter Gastric Bypass-operasjonen i januar

Åh tuusen takk for hyggelige tilbakemeldinger.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 23:41   #64
anneca
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 284
anneca er ny på veien

Sv: Mitt liv etter Gastric Bypass-operasjonen i januar

Det er jo bare helt fantstisk!!

__________________



Min journal


Nov`07-Nov`08: minus 25 kg på ketolyse.
anneca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ny runde med ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 00:20   #65
Fnutte
Medlem
 
Fnutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 411
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: Mitt liv etter Gastric Bypass-operasjonen i januar

Ser jo ikke ut som samme person en gang. Det må være herlig å ha fått det til. Gratulerer så mye. Du ser flott ut

__________________




til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 00:32   #66
Rattata
Seniormedlem
 
Rattata sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 55
Innlegg: 1.929
Rattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt av

Sv: Mitt liv etter Gastric Bypass-operasjonen i januar

Det er helt fantastisk, Iset, helt utrolig imponerende .Du har all mulig grunn til å være både stolt, fornøyd og lykkelig.
Og magen din er så fin, da -


Nå skal lavkarbo bli min livsstil også - og dere som viser så utrolig nedgang og kampvilje er til STOR motivasjon!

Klem fra (Frøken) Rattata

__________________
Min journal: Rattata langs veien

Bloggen min
______________________________
Rattata er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 00:40   #67
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Mitt liv etter Gastric Bypass-operasjonen i januar

Opprinnelig lagt inn av Fnutte, her.

Ser jo ikke ut som samme person en gang.

Hehe du er ikke alene om å synes det, tydeligvis. Jeg er blitt forbipassert av flere kjente på gata, og de får sjokk når jeg stopper dem og sier hei.

Opprinnelig lagt inn av Ratatta, her.

Det er helt fantastisk, Iset, helt utrolig imponerende .Du har all mulig grunn til å være både stolt, fornøyd og lykkelig.
Og magen din er så fin, da -


Nå skal lavkarbo bli min livsstil også - og dere som viser så utrolig nedgang og kampvilje er til STOR motivasjon!

Klem fra (Frøken) Rattata

Tuusen takk for fine ord. Nå har jeg jo fått en vanvittig drahjelp i operasjonen da, så HELT min egen innsats er det jo ikke, men jeg har jo levd så og si lavkarbo hele tiden da (fordi jeg føler meg mest vel på det, ned i vekt går man jo uansett lavkarbo eller ikke etter en slik operasjon, men for meg er HELSEN også viktig, ikke bare vektnedgang) så jeg har nok hatt ekstra suksess pga. det. Altså både i raskt vekttap (har jo gått ned 55 kg på 10 mndr) og psykisk og fysisk velvære. Lavkarbo er absolutt tingen ja.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 00:05   #68
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Mitt liv etter Gastric Bypass-operasjonen i januar

Utrolig inspirerende!!

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 00:07   #69
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Mitt liv etter Gastric Bypass-operasjonen i januar

Jeg BØYER meg i støvet..
Du er heeelt fantastisk nyydelig!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 03:37   #70
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Mitt liv etter Gastric Bypass-operasjonen i januar

ÅÅÅÅåååå Iset.... så flott du er. Også er det så deilig å lese hvordan du føler deg!

YOU GO GIRL!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 07:12   #71
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Mitt liv etter Gastric Bypass-operasjonen i januar

Slutter meg til resten her inne - helt utrolig og fantastisk !!!!

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 11:02   #72
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Mitt liv etter Gastric Bypass-operasjonen i januar

Tuusen takk, dere.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 11:54   #73
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Mitt liv etter Gastric Bypass-operasjonen i januar

Det er en så stor forandring at jeg har ikke ord for det. Kan ikke engang forestille meg hvordan det er å få ett nytt liv på den måten

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 17:05   #74
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Mitt liv etter Gastric Bypass-operasjonen i januar

Helt utrolig fantastisk

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 18:23   #75
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Mitt liv etter Gastric Bypass-operasjonen i januar

For en dame altså! Det er så deilig å lese om ditt helt nye liv Isett. Synes også på en måte du har fått en helt annen personlighet. Jeg kjenner deg jo "kun" her fra forummet, men det virker som om "livets store ting" har fått mer fokus, ikke lenger så viktig hva naboen babler om.... Litt klønet forklart, men jeg håper du forstår hva jeg mener!

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no