Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Lavkarbobøker

Hvilken tittel er best?

Lavkarbobøker Bøker som omhandler de ulike lavkarbokostholdene. Enten direkte eller indirekte. Fakta, oppskrifter, lister og personlige erfaringer...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-03-11, 16:46   #26
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvilken tittel er best?

Jeg ser at TS skriver at det er en lett bok. Og da passer det nok best med jenter og ikke kvinner.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 17:12   #27
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken tittel er best?

Jeg syns omtalen jenter er mer aldersnøytralt enn kvinner... og litt mer "i tiden"

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 17:29   #28
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilken tittel er best?

Hva med "Feminin lavkarbo"??

Nei, denne var litt vanskelig... Jeg er over 40 og ville nok ikke bladd i en bok "for jenter", samtidig som jeg er enig i at "Lavkarbo for henne" høres litt mer høytidelig eller "damete" ut og vil nok ikke appellere til de yngste.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 17:29   #29
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Hvilken tittel er best?

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.

/me too...
Men nå er det et ørlite kvinneoverskudd her til lands, så kvinner er "folk flest"

Så jeg foreslår rett og slett

Lavkarbo for folk flest

Det stemmer faktisk ikke i år er det for første gang flere menn enn kvinner her i landet - men bortsett fra det så er jeg enighttp://mobil.tv2.no/nyhetene/innenri...e-3440096.html

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 20:13   #30
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilken tittel er best?

Synes den burde hete Lavkarbo for Girlsa jeg

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 20:13   #31
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken tittel er best?

Lavkarbo for det sterke kjønn!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 20:15   #32
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken tittel er best?

Lavkarbo for "females" ??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 20:58   #33
MH87
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 18
MH87 er på en erverdig vei

Sv: Hvilken tittel er best?

Lavkarbo for jenter (ikke jentene!)

MH87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 20:58   #34
Ildern
Medlem
 
Ildern sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 179
Ildern er på en erverdig vei

Sv: Hvilken tittel er best?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Lavkarbo for det sterke kjønn!

Beste forslag hittil!

__________________


Ildern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach- i bunn og i grunn Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 21:25   #35
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Hvilken tittel er best?

direkte oversatt er jo tjejer jenter.. så da burde det jo bli lavkarbo for jenter... syns jeg..

Selv syns jeg kvinner høres bedre ut, selv om jeg ikke sier kvinne om meg selv så.. Jeg vet ikke, jeg syns kjønn i tittelen er snålt, hehe.. Man spiser nå vel samme uansett kjønn..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 22:28   #36
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken tittel er best?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Glise... jeg er straks 44 år og misliker også "kvinne", det høres så stivt og unaturlig ut, langtfra voksen nok til å være der enda



hmm... kvinne er et av de flotteste ordene jeg vet om.

Når det gjelder disse kjønnsbestemmende ordene går de i par:

Jente/gutt
Dame/herre
Kvinne/mann

Mange bruker feilaktig paret dame/mann. Ordet herre er sjelden brukt, derfor er det interessant at noen mener at ordet kvinne er stivt og høytidelig, mens ordet dame ikke gir denne assosiasjonen. Språk er interessant!

Jeg ville ha valgt "Lavkarbo for kvinner"


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 22:43   #37
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken tittel er best?

"... for henne" høres ut som man prøver å selge en intimsåpe...

"... for jenter" gir assosiasjoner til boka Jentemat, som faktisk var den boka som fikk meg til å bli nysgjerrig på dette med reduksjon av karbohydrater i sin tid. Så mao et navn med tradisjoner!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 10:49   #38
Treningsfrik
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 43
Treningsfrik er ny på veien

Sv: Hvilken tittel er best?

Jeg synes "Lavkarbo for kvinner" er best. Men "Lavkarbo for henne" klinger greit det også.

Treningsfrik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 12:54   #39
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Hvilken tittel er best?

Lavkarbo for henne.
Det synes jeg er mest passende.

Når blir boken utgitt på norsk?

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 17:52   #40
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken tittel er best?

For meg blir det enten "Lavkarbo for jenter" (og ikke "jentene") eller "Lavkarbo for henne" som klinger best. Men jeg har på følelsen at det er snakk om en "lettvariant" av lavkarbo, så jeg aner noen kompromisser her.

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 22:00   #41
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvilken tittel er best?

Likte begrepet "feminin lavkarbo" DEN boka kunne jeg kjøpt. Ville ALDRI kjøpt en av bøkene med de andre titlene av flere grunner. For det første min politiske holdning til likestilling. Jeg mener det er unødvendig å henvende seg kun til ett kjønn. Ved å bruke feminin så sier det noe om HVEM dere vil nå tak i uten å ekskludere noen.

Ellers så synes jeg det meste er bedre viss en sier hvem først og hva etterpå og har så få ord som mulig i tittelen.

Kan og ta en kort analyse av hva JEG konnoterer ved de ulike titlene.

1)Lavkarbo for damer
Denne boka er for damer over 50 år. Ser for meg noen damer med stort smil og med grått krøllete hår. Inneholder oppskrifter på kjøttkaker og koteletter.

2)Lavkarbo for jenter
Denne boka er for ungdommer og henvender seg til jenter under 25 år. Inneholder oppskrifter på lavkarbokaker, pizza, lasagne og tapas. Gjerne til venninnekvelder etc.

3)Lavkarbo for henne
Konnoterer det samme som 2), men alle oppskriftene er for en person. Henne er for meg bare en person. Det er heller ikke meg. JEG har ingen "henne" følelse ovenfor meg selv. Jeg kan se på meg selv som "kvinne", "dame" og "jente", men ikke henne.

4)Lavkarbo for kvinner
De i mellomsiktet. Omfatter de som ønsker å være 30. Gjerne i småbarnsfasen.

  Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 22:51   #42
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken tittel er best?

Lavkarbo for jentene !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 10:16   #43
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken tittel er best?

Opprinnelig lagt inn av Kreative, her.

Jeg mener det er unødvendig å henvende seg kun til ett kjønn.


Ja, jeg har også alltid reagert på at BH-reklamer, spørsmål om amming, gynekologer og menopausale temaer henvender seg bare til ett kjønn. Skikkelig politisk ukorrekt.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 22:42   #44
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvilken tittel er best?

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Ja, jeg har også alltid reagert på at BH-reklamer, spørsmål om amming, gynekologer og menopausale temaer henvender seg bare til ett kjønn. Skikkelig politisk ukorrekt.


-

Mulig det ikke er slik i DITT liv, men i mitt så kan mennesker spise det samme uavhengig av kjønn (lavkarbo for kvinner), etnisitet (lavkarbo for negre), klasse (lavkarbo for rike), rualitet (lavkarbo for bygdefolk) og alder (lavkarbo for deg mellom 50 og 52 år).

JEG ser INGEN grunn til å skape forskjeller eller forskjellsbehandle mennesker etter disse eller andre kategorier med unntak av om det er høyst nødvendig. Ei heller å klassifisere uten at det er nødvendig.

Det er ikke noe problem å få til god markedsføring mot en gruppe uten å ekskludere en annen. Derfor ser ikke JEG noen grunn til å ikke gjøre dette.

Å si en er feminist er forøvrig så politisk ukorrekt en kan få det. Det er alltid noen som skal kritisere eller komme med teite sammenligninger. Gjør DU det samme om noen sier de kjemper mot diskriminering, jobber for sosial utgjevning mellom fattige og rike, eller ønsker å gi de på bygda like gode muligheter som dem i byen?

JA det er noen forskjeller mellom ulike kategorier mennesker, men hvorfor gjøre de større enn de er? Hvorfor ekskludere?!

  Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 10:47   #45
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken tittel er best?

Lille Måne forlag (som betaler regningen) ser jo tydeligvis en god grunn til å ekskludere den mannlige delen av befolkningen i Norge med denne utgivelsen. Jeg ser ikke noe galt eller diskriminerende med det. Kvinner og menn har litt forskjellige innfallsvinkler og preferanser når det gjelder for eksempel kosthold. Kvinner og menn er i det store og hele litt forskjellige, det er ikke noe galt å ta hensyn til det.

Her snakker vi selvsagt i generelle vendinger. Man kan finne utallige eksempler på unntak.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 19:18   #46
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Sv: Hvilken tittel er best?

Tusen takk for all interesse :-)


Hva med
Lavkarbo for henne
Middelhavsmat for jenter


hmmm ...

Jentenes lavkarbo
Middelhavsmat for folk flest


hjelp - nå blir selv jeg i tvil her ...



Skal lese forslagene og kommentarene deres en gang til.

Jan

__________________
Beste hilsen fra Jan M - Lille Måne
"Selvsagt skal du ikke spise dyrefett!" (VGs Vektklubb) www.lillemaane.no
janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 19:22   #47
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Sv: Hvilken tittel er best?

Opprinnelig lagt inn av helene75, her.

Lavkarbo for henne.
Det synes jeg er mest passende.

Når blir boken utgitt på norsk?

Boken kommer senest 1/7 kanskje litt før - først skal vi lansere Matrevolusjonen av Andreas Eenfeldt, så har vi to kokebøker som vi helst vil slippe litt før - tidligst juni måned.

Her er den svenske utgaven av LCHF for tjejer
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9172412119

(Tusen takk for bidraget.)

__________________
Beste hilsen fra Jan M - Lille Måne
"Selvsagt skal du ikke spise dyrefett!" (VGs Vektklubb) www.lillemaane.no
janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 19:26   #48
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken tittel er best?

Opprinnelig lagt inn av janmesi, her.

Tusen takk for all interesse :-)


Hva med
Lavkarbo for henne
Middelhavsmat for jenter


hmmm ...

Jentenes lavkarbo
Middelhavsmat for folk flest


hjelp - nå blir selv jeg i tvil her ...



Skal lese forslagene og kommentarene deres en gang til.

Jan

Når du blandet inn "middelhavsmat" synes jeg jenter blir feil..

Jeg forbinder ikke middelhavet med jenter...

"middelshavsmat for nordiske senoritas!"

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 19:29   #49
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken tittel er best?

Har jo lest at middelhavsmaten er kåret til den beste maten man kan spise..

Hva med "Lavkarbomat fra middelhavet"?

__________________
Æ står han a!

Sist redigert av Kanutten : 03-04-11 kl 19:38.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 19:32   #50
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Sv: Hvilken tittel er best?

Eller lavkarbo fra middelhavet?

Det er mange gode og glupe betraktninger her.

LAVKARBO FRA MIDDELHAVET
Deilige retter for folk flest

så kan vi kanskje ha med i en undertittel/ e.l. at den har litt ekstra appell for jenter.

Dette må vi snakke om på redaksjonsmøte i morgen.

Tusen takk alle sammen - ha en fortsatt fin søndag (skal lese kommentarene i morgne også)


Jan

__________________
Beste hilsen fra Jan M - Lille Måne
"Selvsagt skal du ikke spise dyrefett!" (VGs Vektklubb) www.lillemaane.no
janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Svar

Emneord
lille måne


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tittel.. Amica Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 8 31-03-05 16:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no