Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Akkurat startet på Ketolyse, vekta går bare oppover

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-01-10, 12:03   #1
Pilot
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 8
Pilot er på en erverdig vei

Akkurat startet på Ketolyse, vekta går bare oppover

Startet opp på ketolysekuren for 4 uker siden, kom i ketose etter to tre dager å har vært i ketose siden. Men kiloene raser på istedet for av... Noen som vet hvorfor..
Matinntaket består av:
2 l vann pr dag
1 l pepsi max pr dag
Kokte egg med majones
Osteskiver med salami og majones
Forskjellige kjøttmiddager med f.eks rømme, blomkål, brokkoli, eggesalat og meierismør.
Spiser også en del andre egg baserte måltider som stekte egg, omelett og eggerøre.
Noen ganger salat med rømme og majones.
I jula har jeg spist litt medisterkaker og medisterpølse samt ribbe.
For å si det sånn så begynte mannen min samtidig som meg, vi veide så å si det samme når vi startet (88 kilo), vi spiser det samme, å han har gått ned snart 5 kilo.
Mens jeg gikk kanskje ned en halv kilo første uka, men har godt opp igjen så tilsammen har jeg sikkert gått opp 2 kilo. Går ned i cm da så noe positivt er det. 6 cm rundt livet og 5 cm rundt bryst.
Begynner egentlig å tro at denne kuren ikke er noe for meg, eller er det noe jeg gjør galt?? Forslag mottas med takk;-))
Hilsen frustrert:-((


Sist redigert av Pilot : 01-01-10 kl 12:12.
Pilot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 12:32   #2
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Akkurat startet på Ketolyse, vekta går bare oppover:-((

Vel - siden brus ikke hører hjemme på ketolyse tror jeg ikke jeg hadde sluttet på kuren før du har prøvd å kutte ut denne. Erstatt brusen med vann for du bør få i deg 3 liter vann til dagen. Spiser du nok fett??? Her er det som regel mange som bommer.....Når du tror du har spist nok fett....spis litt til!!!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 12:53   #3
Pilot
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 8
Pilot er på en erverdig vei

Sv: Akkurat startet på Ketolyse, vekta går bare oppover:-((

Er litt PepsiMaxoliker, og leste på ketolyse.no at man kunne drikke det, så trodde det var lov jeg;-)) Synes jeg får i meg nok fett å da men.... Men kan jo alikevel ikke være normalt at man går opp i vekt????

Pilot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 13:21   #4
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Akkurat startet på Ketolyse, vekta går bare oppover:-((

Vel, de medisterkaken 0g pølsene du har spist, er det vanlige? I såfall var dte veldig lite lurt å spise av de, f0r de inneh0lder en g0d del stivelse.

Men det at du har gått ned i cm viser j0 at du gjør n0e riktig. Ser heller på cm enn på kil0, det er 0m du minker i 0mfang s0m betyr mest, ikke hva du veier!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 13:34   #5
Lilly01
Juniormedlem
 
Lilly01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 33
Lilly01 er på en erverdig vei

Sv: Akkurat startet på Ketolyse, vekta går bare oppover:-((

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Vel, de medisterkaken 0g pølsene du har spist, er det vanlige? I såfall var dte veldig lite lurt å spise av de, f0r de inneh0lder en g0d del stivelse.

Men det at du har gått ned i cm viser j0 at du gjør n0e riktig. Ser heller på cm enn på kil0, det er 0m du minker i 0mfang s0m betyr mest, ikke hva du veier!



Hvordan kan man "se" at en matvare inneholder stivelse?? Spesiellt navn?? *GRØNN*

__________________
Delmål 1: 100 kg. Delmål 2: 95 kg. Delmål 3: 90 kg.. Osv..


[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wLLJb1x/]
Lilly01 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse... Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 13:48   #6
Pilot
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 8
Pilot er på en erverdig vei

Sv: Akkurat startet på Ketolyse, vekta går bare oppover:-((

Neida, er klar over det med stivelsen å sånn. Så ble bare litt medister på julekvelden og 1.dag jul.. Samtidig som jeg var veldig streng de første 14 dagene.. Ellers kan jo nevnes at jeg ikke har kommet noe særlig på do siden jeg begynte på kuren å da:-(( Kan gå 4-5 dager før jeg får gjort noe. Vet at man ikke skal henge seg så veldig opp i vekt, men lettere sagt en gjort det, men hadde jo regnet med å gått ned litt på 4 uker da, og ikke gått opp;-) Samtidig som de målene også kan lyve litt ettersom man råker likt med målebåndet hver uke?!?!

Pilot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 13:51   #7
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Akkurat startet på Ketolyse, vekta går bare oppover:-((

Opprinnelig lagt inn av Lilly01, her.

Hvordan kan man "se" at en matvare inneholder stivelse?? Spesiellt navn?? *GRØNN*

Se på næringsinnh0ldet, er det karber i styrer du uansett unna. Men ikke spis p0tetmjøl, vanlig mjøl el.l. Bare se på næringsinnh0ld, står det mere enn 1g pr 100g så styrer du unna uten å tenke mere 0ver den saken.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 13:53   #8
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Akkurat startet på Ketolyse, vekta går bare oppover:-((

Opprinnelig lagt inn av Pilot, her.

Neida, er klar over det med stivelsen å sånn. Så ble bare litt medister på julekvelden og 1.dag jul.. Samtidig som jeg var veldig streng de første 14 dagene.. Ellers kan jo nevnes at jeg ikke har kommet noe særlig på do siden jeg begynte på kuren å da:-(( Kan gå 4-5 dager før jeg får gjort noe. Vet at man ikke skal henge seg så veldig opp i vekt, men lettere sagt en gjort det, men hadde jo regnet med å gått ned litt på 4 uker da, og ikke gått opp;-) Samtidig som de målene også kan lyve litt ettersom man råker likt med målebåndet hver uke?!?!

Vel, en pølsebit 0g en medisterkake er n0k til å gi meg 3kg vann i kr0ppen s0m kan sitte i ei uke..
Ellers kan det være at en del av vekten h0s deg er at du har en del i tarmene. Spiser du grønnsaker til hvert måltid? Det skal man på ket0lyse 0g det hjelper 0gså på magen, siden grønnsaker inneh0lder fiber.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 16:00   #9
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Akkurat startet på Ketolyse, vekta går bare oppover:-((

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Se på næringsinnh0ldet, er det karber i styrer du uansett unna. Men ikke spis p0tetmjøl, vanlig mjøl el.l. Bare se på næringsinnh0ld, står det mere enn 1g pr 100g så styrer du unna uten å tenke mere 0ver den saken.

Skal man spise bare det som inneholder mindre enn 1g karber pr 100g vare, blir utvalget dårlig , gitt!
Mer enn 5 g karbohydrater pr 100g vare, er lurt å holde seg unna. Jo nærmere 5, jo mindre kan du spise av varen!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 16:27   #10
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Akkurat startet på Ketolyse, vekta går bare oppover

Jamen, kjære deg! Du har jo gått ned masse, i cm! Det er jo veldig bra, og mange cm også. Om du tenker på det så teller det langt mer enn kg.
Jeg holder en finger på at det at du ikke har kommet deg på do, og ikke minst at du drikker litt lite vann og litt for mye pepsi kan være en grunn. Dessuten kan også syklus sørge for vann i kroppen og kilo opp.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 17:01   #11
Pilot
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 8
Pilot er på en erverdig vei

Sv: Akkurat startet på Ketolyse, vekta går bare oppover

Takker for alle tilbakemeldinger!! Da fortsetter jeg iallefall en liten stund til med nytt mot:-))) Mere vann og mere fett og med mindre Pepsi Max;-)) Skal også spise mere grønnsaker. Må si at 3 liter med vann i kroppen etter å spist medisterpølse/kake hørtes ekstremt ut, men da vet iallefall at noe av grunnen kan være mye vann i kroppen å at jeg ikke for vært ordentlig på do.. Også får vi håpe trenden med å miste noen cm her og der fortsetter som før;-))

Pilot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 17:07   #12
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Akkurat startet på Ketolyse, vekta går bare oppover

Jeg samler ikke så mye vann av medisterpølser i alle fall, men vi er ikke like . Det som får meg til å samle mest vann er vel veldig salt mat. Jeg spiser heller ikke noe utenom det jeg skal, og i det regner jeg ikke medisterpølser og sånn i jula.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 17:42   #13
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Akkurat startet på Ketolyse, vekta går bare oppover:-((

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Se på næringsinnh0ldet, er det karber i styrer du uansett unna. Men ikke spis p0tetmjøl, vanlig mjøl el.l. Bare se på næringsinnh0ld, står det mere enn 1g pr 100g så styrer du unna uten å tenke mere 0ver den saken.

Det er da vel ikke slik når man går på ketolyse???

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 17:43   #14
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Akkurat startet på Ketolyse, vekta går bare oppover:-((

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det er da vel ikke slik når man går på ketolyse???

Har sagt noe om det lengre opp!
Vi sier vel stort sett mindre enn 5g karber pr 100g vare på ketolyse!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 18:03   #15
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Akkurat startet på Ketolyse, vekta går bare oppover:-((

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Skal man spise bare det som inneholder mindre enn 1g karber pr 100g vare, blir utvalget dårlig , gitt!
Mer enn 5 g karbohydrater pr 100g vare, er lurt å holde seg unna. Jo nærmere 5, jo mindre kan du spise av varen!

Snakker 0m kjøtt her da det var snaKK 0m pølser 0g medisterkaker.. F0r du spiser vel ikke medisterpølse med 6g karb0 pr 100g på ket0lyse vel?

Grønnsaker er en annen ting.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 18:04   #16
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Akkurat startet på Ketolyse, vekta går bare oppover:-((

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det er da vel ikke slik når man går på ketolyse???

Jeg tr0dde vedk0mmende spurte utifra næringsinnh0ld på div. kjøttvarer 0g svarte deretter, burde ha spesifisert dette gitt..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 18:07   #17
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Akkurat startet på Ketolyse, vekta går bare oppover:-((

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Snakker 0m kjøtt her da det var snaKK 0m pølser 0g medisterkaker.. F0r du spiser vel ikke medisterpølse med 6g karb0 pr 100g på ket0lyse vel?

Grønnsaker er en annen ting.

Litt rundt-om-hverandre-snakk, tror jeg!

Hun snakket om matvarer, du om kjøtt og jeg generelt!

Og jeg har ikke spist en eneste medisterpølse denne julen!
Helt sant! Svigers hadde glemt medisterpølser og bare kjøpt sossisser og de var så sure at de ikke kunne spises!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 11:43   #18
Pilot
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 8
Pilot er på en erverdig vei

Sv: Akkurat startet på Ketolyse, vekta går bare oppover

Hei igjen!
Nå har jeg kuttet Pepsi Max, ikke spist medisterpølse/kake siden i jula;-))
Spist mere fett enn tidligere. Og gjort alt dere foreslo, men vekta idag hadde faktisk økt siden sist veiing alikevel!! Med nok en kilo, mannen min hadde gått ned nye 2 kilo på samme periode....Spiser det samme!! Ikke akkurat så glad i ketolysekurene akkurat nå nei:-(((

Pilot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 11:48   #19
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Akkurat startet på Ketolyse, vekta går bare oppover

Vei absolutt alt du spiser, og regn ut. Det er mitt første råd. Legg gjerne ut det du har spist her, og les på innholdsfortegnelsen på alt du spiser.

Jeg kommer lett i ketose ved å spise veldig rent, altså kun rent kjøtt, blomkål/brokkoli og egg, de første dagene, og gradvis øke på.

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 13:16   #20
Pilot
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 8
Pilot er på en erverdig vei

Sv: Akkurat startet på Ketolyse, vekta går bare oppover

Har vært i Ketose siden dag 3 jeg, og har vært i det siden.... så det er ikke problemet. Og er veldig nøye med å ikke få i meg over 15 g karbohydrater pr dag, heller ligget litt under det også...

Pilot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 13:30   #21
fiffi
Medlem
 
fiffi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 70
Innlegg: 145
fiffi har en fantastisk aura rundt segfiffi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Akkurat startet på Ketolyse, vekta går bare oppover

Hva med mengden du spiser? Noen av oss må faktisk tenke kalorier selv om vi lever veldig lavkarbo. Jeg kan f.eks. ikke overskride ca 16-1700 kalorier pr dag, da legger jeg på meg.. Men jeg har Hypothyreose... bare nevner det..


Sist redigert av fiffi : 05-01-10 kl 13:30. Årsak: trykkleif
fiffi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 13:38   #22
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Akkurat startet på Ketolyse, vekta går bare oppover

Opprinnelig lagt inn av Pilot, her.

Har vært i Ketose siden dag 3 jeg, og har vært i det siden.... så det er ikke problemet. Og er veldig nøye med å ikke få i meg over 15 g karbohydrater pr dag, heller ligget litt under det også...

Om du er i ketose, ville jeg likevel veid alt og skrevet ned alt du spiser. Kan hende noen ser hva problemet kan være?


Var bare et velmenende råd

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 13:39   #23
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Akkurat startet på Ketolyse, vekta går bare oppover

Opprinnelig lagt inn av Pilot, her.

Har vært i Ketose siden dag 3 jeg, og har vært i det siden.... så det er ikke problemet. Og er veldig nøye med å ikke få i meg over 15 g karbohydrater pr dag, heller ligget litt under det også...

Selv om du ikke overskrider karboantallet og er i ketose kan det allikevel være ting i maten som fungerer som partystoppere
Tomat, fløte/meieriprodukter, nøtter og brøderstatninger er blant det som kan skape problemer for enkelte....

Det kan også være at du kan øke litt på karbene eller se litt på mengden mat.

Mange muligheter, veldig mye enklere å komme med konkrete råd om du legger ut litt om hva du spiser

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 13:47   #24
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Akkurat startet på Ketolyse, vekta går bare oppover

Har du målt deg noe mer, da?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 10:01   #25
Pilot
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 8
Pilot er på en erverdig vei

Sv: Akkurat startet på Ketolyse, vekta går bare oppover

Hallo igjen. I dag er jeg kjempe glad,har gått ned en kilo,og tre cm litt rundt omkring er ikke mye,men bedre enn å gå oppover.Takk for gode tips og råd.Er ved bedre mot nå en på lenge:-))Ha en fin dag alle sammen

Pilot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Startet, men vil bare slutte igjen Jostein85 Ketolysekuren 19 23-11-09 10:04
Netopp startet på ketolyse, normalt med ...? Tagimpo Mer enn 30 kg overvekt 28 16-06-09 00:14
Vekta går oppover Minus Induksjonen 2 10-10-07 14:00
Nettopp startet på ketolyse JuD Ketolysekuren 16 12-05-07 16:59
Akkurat startet på Atkins lillmerete Induksjonen 6 09-10-06 11:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no