Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Cla

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-02-05, 14:18   #1
*iselilja*
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Akershus
Alder: 37
Innlegg: 128
*iselilja* er ny på veien
Question

Cla

hei igjen.

har tittet litt rundt her, og sett at mange tar tilskudd av oljer, cusco ellerno.. er dette veldig viktig?
er på induksjonen nå, og vil helst ta av mest mulig. grr!

derfor satt jeg og undret om cla-fettsyre-kapsler er et godt tilskudd?

hm,ække lett detta!
klem fra lille meg. snart liten vaffal.!

*iselilja* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.. Svar med sitat
Gammel 10-02-05, 14:49   #2
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

CLA er ett godt tilskudd og viktig fettsyre. den vil ved slanking være med på å hindre muskeltap og øke fettforbrenningen, men virkningen er liten i forhold til hva den koster og dessuten er det noen useriøse aktører på markedet. CLA-ekstra inneholder ikke CLA og er helt uten virkning.

Med ett kosthold med mye protein er faren for muskelsvinn borte og dermed anbefaler jeg CLA i bare små mengder.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 10-02-05, 17:30   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Atkins og CLA i kombinasjon funker iallefall ikke. Men noen tar det alikevel. Det er å kaste pengene ut av vindu !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile

Sist redigert av Nille : 10-02-05 kl 20:10.
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mivi Total plus magdalena Kosttilskudd 15 14-05-06 13:59
Kan en ta CLA når en går på Atkins Smultringen Kosttilskudd 2 04-05-04 18:46
Sunt med CLA? Fedonisten Kosttilskudd 6 22-04-04 10:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no