Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-10-08, 21:18   #26
kikja
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Skjetten (Nedre Romerike)
Innlegg: 193
kikja er ny på veien

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Thereseh, her.

Hei Kikja....
Ser at du er begynt i fase 2.... jeg skal begynne i den på søndag... Har da vært tre uker i fase 1. Og jeg har samme problem som deg... begynner å bli litt lei disse grønnsakene.... vet du forresten om vi kan bruke taco pulver og kjøttdeig??? kan vi eventuelt ta på litt guacamole??? Hvis du får noen gode råd/tips, tar jeg gjerne imot noen også Jeg har bestilt pasta nå, og gleder meg til å lage en god pastasalat med stekt champignon og fransk dressing pulver

Jeg var (heldigvis?) bare 2 uker på fase 1, så ble ikke sååå lei..
Jeg har brukt tacokrydder hvertfall, men har ikke brukt vanlig kjøttdeig, siden det står et eller annet sted at farsemat er fy-fy ganske langt framover... Var vel ikke før i fase 4 man kan ha det igjen.. Men nå er jeg så heldig at jeg har både en pappa, en morfar og to onkler som er elgjegere, så jeg har tilgang på elgkjøtt De pleier ofte å male opp rent elgkjøtt sånn at det blir som en kjøtt deig, men de tilsetter ingenting, så er helt rent kjøtt.. Den stekte jeg med salt, pepper og hvitløk på i helga, og hadde i en form med grønnsaker, og juksa med bittelitt ost på toppen - ble knallgodt Mannen syns også det smakte godt, så det kan jo være greit å gjøre noe sånt for å kunne spise sammen

Men kan vi spise den ED-pastaen i fase 2? Isåfall lurer jeg på hvorfor jeg ikke har bestilt den Du får si fra om den er god når du har fått testa den

__________________
~ Kikja ~
... har pause ...


kikja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen for øyeblikket... Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 14:59   #27
sweet
Medlem
 
sweet sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 51
sweet er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg skal begynne i fase tre til helgen og har til nå gått ned 22 kilo. Fase 1 var jeg i en måned ca og da gikk jeg ned 10 kilo. Jeg har vært i fase to i 9 uker og veide meg igår. Da viste måleren at jeg hadde gått ned 11 kilo foreløpig i fase to. Det betyr at jeg har så langt gått ned 22 kilo, og er veldig kjempefornøyd.

Mye av grunnen er nok at jeg ikke har spist meg lei på alt med en gang er nok at jeg er kjempemotivert som jeg aldri har vært før, og jeg har ikke bestilt alle varene med en gang. Jeg har bare begynt med noe og plussa på etterhvert.

Jeg har fortsatt noen kilo jeg skal ned før jeg er helt fornøyd, men jeg må jo si det at jeg har ikke spist en eneste sjokoladebit mens jeg har holdt på. Jeg har ikke skeia ut i det hele tatt. Ikke engang i min søsters bryllup. Jeg har fulgt kuren til punkt og prikke.

Fredagen ville jeg lage taco, så da kjøpte jeg burritokrydderposen i butikken - vel vitende om at det er ikke helt eurodiettlistemat. Jeg kjøpte karbonadedeig og brukte alle grønnsaker som jeg kan spise, så det eneste som skeia ut litt var burritomixen.

Jeg kokte sellerirot, pepra litt og mosa den så det ble som en potetmos. Jeg skjærte opp løk, tomater, paprika (rød og grønn i hver sin bolle), purre og hadde forskjellige salatblader - ruccola, lollo og rosso. Det var knallgodt. Jeg veide opp 150 gram av karbonadedeigblandingen som jeg hadde laget og spiste alt det andre.

Det var knallgodt, ny smak og kan absolutt anbefales - en gang innimellom! ikke hver dag

Når det gjelder eurodiettpastaen så står ikke den oppført før i fase 3B. Det betyr at du skal ikke spise den før da. Den er jo et alternativ til et proteinmåltid.

__________________


sweet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 10:14   #28
nissemor
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 76
nissemor er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hjelp!!!
Jeg har kjørt på fase 1 fra 10 desember 2008, men et kort avbrekk i jula, fram til nå. Innom fase to ca en dag i uka, med kyllig/fisk, hatt besøk hver helg nå og da må man jo servere noe. Denne uken innførte jeg et måltid med kjøtt/kylling/fisk, tenkte det kunne gjøre noe forskjell. Men. nei, vekta vil ikke rikke på seg.
Drikker mye vann, spiser også bra med tillatte grønnsaker, og er aktiv( eks.denne uken: gikk til og fra jobb 9,4 km mandag, tirsdag elixia tredemølle/sykkel og styrkeapparater, onsdag 40 min på ergo.sykkel hjemme, fri torsdag, Elixia fredag:samme opplegg som tirsdag.). Lite motiverende med såpass tøff diett når vekta står stille, hva kan jeg gjøre???????????????

__________________
nissemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiet Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 08:43   #29
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hvor lenge har du stått stille sånn egentlig?

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 17:29   #30
nissemor
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 76
nissemor er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av indi, her.

Hvor lenge har du stått stille sånn egentlig?

Godt spørsmål, bør kanskje ikke klage?!?! Nei, 2 uker med fram og tilbake, og like langt. Bare redd for å miste motivasjonen, var så godt i gang.

__________________
nissemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiet Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 20:42   #31
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Det løsner nok igjen! Jeg merker at når jeg trener mye, sånn omtrent en økt til dagen (veldig mye) står vekten mer stille enn ellers... jeg antar at det betyr at jeg faktisk ikke får i meg nok mat i forhold til hvor mye jeg trener, og at kroppen holder på ting... men det kan også være syklus, virus, og andre ting som blander seg i balansen...
Hold på samme rutine to uker til, og se da!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 14:43   #32
nissemor
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 76
nissemor er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av nissemor, her.

Godt spørsmål, bør kanskje ikke klage?!?! Nei, 2 uker med fram og tilbake, og like langt. Bare redd for å miste motivasjonen, var så godt i gang.

Yes!!!!!!! Det rører på seg! Bare det å komme under det runde tallet er herlig, selv om det kun dreier seg om en kilo. Og, i dag prøvde jeg skibukse som passet i str XL, for sikker hets skyld gikk jeg i en annen butikk og prøvde et annet merke, og JA fikk på meg den og!. Slutt på klær i XXX......L,el str 52-54 ,det er motivasjon det!!

__________________
nissemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiet Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 21:15   #33
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst


Gratulerer!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 00:51   #34
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei, jeg vil gjerne være med i denne tråden. Startet med eurodiett 19.januar, har vært 30 dager i fase 1, og nå 10 dager på fase 2. Jeg har gått ned 9,5 kg siden eurodiettstart. (minus 11,5 kg siden jul) Er 40 kg overvektig, så det er litt å ta av.... Jeg opplever vel som mange her inne, at det går saktere etter hvert, og nå er jeg på et såkalt "platå".Men jeg har ikke mistet motet. Jeg ble temmelig lei av "middagen" på fase 1, de andre måltidene går stort sett greit- Prøver å være litt kreativ nå på fase 2, slik at motivasjonen ikke forsvinner.
I dag har jeg hatt fiskesuppe: laks,torsk og scampi, laget på fond av rekeskall, kyllingbuljong, hvitløk, grønnsaker og sojafløte. Lurer på om det er innenfor "reglene"? Litt sojafløte går vel bra, hvis du ikke bruker så mye melk resten av dagen?

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 14:44   #35
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Her var det da virkelig dødt... Hvor er alle de som går i fase 2? Eller eurodiett i det hele tatt? Er ny her, så er det noe jeg ikke har fått med meg? Er folk andre steder?

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 14:53   #36
olindy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 35
olindy er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Titt-tei!!
Her er en til i fase 2. Har vært der i tre uker nå, og det går ganske greit.
Nok av fristelser, men har stortsett styrt unna så langt.

__________________


olindy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg/Eurodiet Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 15:25   #37
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel
Smile

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Så hyggelig! Da er vi på samme sted, jeg har også vært 3 uker på fase 2 nå.
Jeg synes også det går rimelig greit, sto stille i 2 uker etter at jeg begynte på fase 2, men nå har det løsna! Det merkelige er at når jeg sto stille, var jeg innbitt og fulgte kuren bra, mens nå som det har løsna, er jeg plutselig blitt mer sulten, og må av og til legge inn et ekstra ED måltid (velger det fremfor å sprekke). Men jeg går fortsatt ned, da så.... Fint å ha noen å følge!

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 21:06   #38
Siren
Medlem
 
Siren sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 52
Innlegg: 58
Siren er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei dere i fase 2!
Jeg lurer på hvor sent spiser dere siste måltidet,og hvordan legger dere opp dagen når det gjelder måltider? Har problemer med å få spist dette måltidet før kl.19 el.20.00, og det er vel i seneste laget? Ofte blir det kjøtt/fisk/omelett, fordi jeg etter jobb, lager middag til familien, og har dermed ikke tid til å lage til meg selv. Da blir det enklest å bare ta en shake, før en fyker ut på aktiviteter med barn, leksehjelp osv.......!
I tillegg lager jeg mat sammen med elever( på restaurant- og matfag) hele dagen, og er nokså matlei når jeg kommer hjem!!

Siren

Siren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 21:33   #39
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Siren, her.

Hei dere i fase 2!
Jeg lurer på hvor sent spiser dere siste måltidet,og hvordan legger dere opp dagen når det gjelder måltider? Har problemer med å få spist dette måltidet før kl.19 el.20.00, og det er vel i seneste laget? Ofte blir det kjøtt/fisk/omelett, fordi jeg etter jobb, lager middag til familien, og har dermed ikke tid til å lage til meg selv. Da blir det enklest å bare ta en shake, før en fyker ut på aktiviteter med barn, leksehjelp osv.......!
I tillegg lager jeg mat sammen med elever( på restaurant- og matfag) hele dagen, og er nokså matlei når jeg kommer hjem!!

Siren

Hei! Svarer i denne tråden også, når jeg først er i siget! (skrev akkurat til deg i den andre aktive tråden)
Jeg spiser frokost ca kl. 09.00
lunsj mellom 12.00 og 13.00
middag mellom 18.00 og 19.00
kveldsmat mellom 21.00 og 22.00
Har ikke fått beskjed om noen tidsgrense på kveldsmåltidet, selv om jeg vet at man generelt ikke skal spise sent. Men av to grunner blir det sånn: hvis jeg legger meg sulten, blir jeg liggende våken og tenke på mat. Viljestyrken er minimal på den tiden av døgnet, så da ender det med at jeg står opp igjen og spiser noe jeg absolutt ikke bør spise!!
For det andre jobber mannen min sent, og da blir det sen middag hvis vi skal få ett måltid ilag i løpet av dagen. Her i Belgia (hvor jeg bor for tida)spiser forøvrig alle hovedmåltidet sent på kvelden, som regel i 20.00 tida. Og damene her er syltynne!!
Problemet mitt er mellom lunsj og middag. Prøver å spise litt salat, men gud hvor lei jeg er av å spise salat to ganger hver dag...

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 22:09   #40
olindy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 35
olindy er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei Solange!!
Ikke bare har vi kommet like langt i kuren, men vi har gått ned omtrent like mye også (hvis tickeren din er riktig). Var på veiing i går, og da hadde jeg gått ned 11,8 kg. Hvor lenge skal du være i fase 2? Jeg er vel ferdig med den i begynnelsen av april, men vurderer å forlenge den til over påske hvis vektnedgangen fortsetter. Kurslederen min sier at vektnedgangen kan stagnere hvis man er for lenge i ketose om gangen.

__________________


olindy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg/Eurodiet Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 22:26   #41
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei Olindy!
Ja, vi har faktisk gått ned akkurat like mye på eurodiet! Jeg har gått ned 2 kg mer siden jeg lagde tickeren, men jeg regnet med de 2 kiloene jeg gikk ned før jeg begynte på eurodiett da jeg lagde den: Så siden eurodiet start 19.januar har jeg gått ned 11,5 kg. Vet ikke hva som er vanlig nedgang på kuren, men legen min er kjempefornøyd med meg iallefall. (Og det er jeg også!) Jeg skal iallefall gå i 3 uker til på fase 2.Tror jeg tar en fase 3 periode i påsken: skal ha besøko (prøvd å skrive med en kosesyk katt dpå pcèn noengang?)i hele påsken, samt en tur til Paris, så jeg tror jeg trenger noen flere karber da. Gruer meg litt itl slike store utfordringer, men de kommer jo en eller annen gang uansett...

e

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 22:34   #42
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg er i fase 2 i eurodiett jeg også.. skriver for det meste i jouralen min jeg da.. følg meg gjerne der!!

Solange: leser du skal til paris.. jeg også!! Reiser i april. Aldri vært der før så gleder meg masse!

  Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 22:40   #43
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei Nynne!
Skrev i journalen din tidligere i kveld! Gled deg til Paris, det er en fantastisk by, har vært der flere ganger. Jeg skal dit 6-8 april. Er vi heldige, er det fint vårvær i Paris i april! Men det er mye god mat der da... og vin!!

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 22:43   #44
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Hei Nynne!
Skrev i journalen din tidligere i kveld! Gled deg til Paris, det er en fantastisk by, har vært der flere ganger. Jeg skal dit 6-8 april. Er vi heldige, er det fint vårvær i Paris i april! Men det er mye god mat der da... og vin!!

Har svart deg på innlegget inne i journalen min jeg da!

  Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 11:13   #45
olindy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 35
olindy er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Så fint at det tar seg opp med aktivitet her inne på forumet! Begynte å tro at jeg var den eneste i verden som var i fase 2 på Eurodietten jeg.
Solange: Du spiser jo bare fire måltider om dagen! Det orker ikke jeg. Er ofte sulten, og spiser fem måltider. Og er jeg ekstra sulten tar jeg ett til også....
Jeg spiser frokost i 7-8 tida. Har ofte blitt pudding, men nå er jeg tom og da blir det suppe med grønnsaker i.
Lunsj halv tolv er en salat med omelett-biter i.
Mellommål halv tre-tre: En bar
Middag i 5-6 tida: Laks eller kjøtt med sopp, løk, brokkoli og blomkål. Lagde blomkålstappe en dag, og det var kjempegodt med mye muskatt i.
Kvelds når jeg er klar for det. Gjerne kos med kjeks eller soyanøtter og et glass rødvin.

__________________


olindy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg/Eurodiet Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 13:00   #46
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg spiser 4 måltider om dagen jeg også... er jeg veldig sulten tar jeg et måltid til..

  Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 13:29   #47
olindy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 35
olindy er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Huff. Jeg er visst en storspiser jeg da!!
Men vekta går jo ned likevel, og jeg har ikke tapt ett gram muskelmasse. Det kan vel ha noe med aktivitetsnivå hva man trenger også? Full jobb, fem unger, litt trening, hund som vil gå tur, snømåking.......

__________________


olindy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg/Eurodiet Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 14:34   #48
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Olindy, du har jo gått ned akkurat like mye som meg, selv om jeg tar et måltid mindre! Men som jeg nevnte tidligere, har jeg i det siste følt meg mer sulten(kanskje fordi jeg trimmer mer?), og har av og til tatt ett måltid ekstra. Jeg fikk beskjed av legen å ta 4 måltider.
Er det neon som har erfaring med å bruke sojaprodukter? Jeg har brukt litt fløte i fiskesuppe(1,6 gr. pr. 100 g), og forrige helg hadde jeg så lyst på noe godt; da lagde ejg tzatsiki av sojayoughurt(2,8 gr pr. 100 g) og gresk salat med litt feta. Stekt reint lammekjøtt til. Smakte himmelsk! Det er vel kanskje et fase 3 måltid, eller?

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 14:40   #49
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Ang. innlegget over; jeg mente ant. karbohydrater pr. 100 gr.
Og en ting til: På den norske hjemmesida til eurodiet står det at man kan ta ett glass sukkerfri brus hver dag, og ett glass vin på fase 2. Her i Brussel har jeg fått beskjed om at det er INTERDIT!!! (strengt forbudt!) Men jeg koser meg i helgene med litt cola light og rødvin, jeg da, ellers hadde det ikke gått....

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 14:47   #50
olindy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 35
olindy er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg har ikke prøvd noe soya eller feta, men hvis det gjør livet bedre og vekta fortsetter å gå nedover så kan det vel neppe skade en gang i blant!!
Jeg er stor-synder mhp lett brus. Drikker en halv liter pepsi max hver dag. Min lille oppmuntring i hverdagen.

__________________


olindy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg/Eurodiet Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst Macarena Eurodiett 2094 28-09-11 10:07
Hjelp, jeg trenger motivasjon! Tittentei Ketolysekuren 10 17-11-07 09:20
Hjelp..er bedt bort i kveld og er i fase 1 Atkins Felix Induksjonen 10 09-11-04 21:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no