Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 29-03-12, 22:15   #13426
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Jeg er av den typen som ikke kan spise sukkererstatninger uten av vekta stagnerer. Er det noen som vet om stevia kommer innunder den kategorien ? Har jo GI null.

Lurer også på hvorfor jeg noen dager føler meg ganske fin, mens andre dager føler jeg meg som et slagskip, og har mest lyst til å krype under dyna og ikke komme fram på en uke eller mer
Har en sånn dag i dag - og det er absolutt ikke noe moro

Hm, jeg bruker litt natreen hver dag. Enten som suketter i te, eller som dråper i f.eks eggemelk, eller kaffe og fløte blanding.

Hva er MYE her? teller man antall dråper? Hva er det som gjør at vekten stagnerer? I dag hadde jeg f,eks jukseriskrem av cottagechees og fløte, og brukte vel en 10 dråper kanskje, + vaniljedråper. Regnes dette som mye?

Og sånne dager har vi alle, er nok ganske normalt *trøsteklem*

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 29-03-12, 22:23   #13427
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet hvor ille det er å spise hamburgerne på macdonalds og burger king? Uten brød selvsagt , kanskje med salat, og med ost på.
En sånn skjelden gang, et par ganger i året liksom, går dette an , eller er det rett og slett drittmat?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 29-03-12, 22:28   #13428
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg spiste fedonburger på Burger King i sommer og da var burgeren på ca 30 karber.
Jeg lever lavkarbo pga diabetes, men en ytterst sjelden gang spanderer jeg på meg slik mat, og så angrer jeg som en hund etterpå; blodsukker på styr og så er det jo ikke godt en gang i forhold til middagene jeg spiser resten av året

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 29-03-12, 23:10   #13429
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

greit, det er stilletid i blokka fra klokka 23... men er det virkelig nødvendig å begynne å drille i betongveggen klokka 22 på kvelden???

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 29-03-12, 23:29   #13430
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

greit, det er stilletid i blokka fra klokka 23... men er det virkelig nødvendig å begynne å drille i betongveggen klokka 22 på kvelden???

Er det ikke egne regler for oppussing? Her er det 20 på hverdager og 16 på lørdag.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-03-12, 23:31   #13431
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

ikke så vidt jeg vet. eneste jeg har lest er 23-07 skal være stille, året rundt. de fleste henger opp nabovarsel om fester, både i egen oppgang og nabooppgangen (sjelden mer enn 2-3 fester i året, men fint at dem sier fra på forhånd )

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 29-03-12, 23:31   #13432
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Dersom en regning har forsvunnet i posten... Kan jeg da be om å få evt. gebyrer strøket når den endelig dukker opp? Har en som det aner meg at jeg skulle betalt i morgen, men den har ikke dumpet ned i postkassen enda.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 29-03-12, 23:35   #13433
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Hm, jeg bruker litt natreen hver dag. Enten som suketter i te, eller som dråper i f.eks eggemelk, eller kaffe og fløte blanding.

Hva er MYE her? teller man antall dråper? Hva er det som gjør at vekten stagnerer? I dag hadde jeg f,eks jukseriskrem av cottagechees og fløte, og brukte vel en 10 dråper kanskje, + vaniljedråper. Regnes dette som mye?

Og sånne dager har vi alle, er nok ganske normalt *trøsteklem*

Takk for god klem

Hva som er mye søtning, er nok veldig individuelt. Jeg har i hvert fall oppdaget at jeg ikke kan bruke det daglig, da stopper nedgangen opp. Det er egentlig helt greit, for jeg har normalt ikke noe særlig søtbehov. Men i dag kome det, og da ble det kokoskrem med vaniljestevia dråper. Smakte godt, og frister til gjentagelse. Det er derfor jeg lurte på om andre som opplever søtningsmidler som partystopper, har det på samme måte med stevia. Har i grunnen aldri brukt det før, men har nå div dråper/smaker og rent pulver i skapet (Og det er kakemonsteret av en mann veldig glad for).

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 29-03-12, 23:44   #13434
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg bare lurer på ... hvordan lager du kokoskrem?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 29-03-12, 23:47   #13435
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg bare lurer på ... hvordan lager du kokoskrem?

Bruker den stivnede delen i boksene med kokosmelk. Setter vispen på stavmikseren, drypper i litt stevia og kjører i vei. Hvis du liker kokossmaken, så synes jeg dette er en innertier. Kan få kjøpt bokser med kokoskrem også, og da er det bare å piske i vei, og du sitter ikke igjen med melken i boksen. Nam, nam

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 30-03-12, 00:13   #13436
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Bruker den stivnede delen i boksene med kokosmelk. Setter vispen på stavmikseren, drypper i litt stevia og kjører i vei. Hvis du liker kokossmaken, så synes jeg dette er en innertier. Kan få kjøpt bokser med kokoskrem også, og da er det bare å piske i vei, og du sitter ikke igjen med melken i boksen. Nam, nam

Aha. Takk for tips!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 30-03-12, 01:05   #13437
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Bruker den stivnede delen i boksene med kokosmelk. Setter vispen på stavmikseren, drypper i litt stevia og kjører i vei. Hvis du liker kokossmaken, så synes jeg dette er en innertier. Kan få kjøpt bokser med kokoskrem også, og da er det bare å piske i vei, og du sitter ikke igjen med melken i boksen. Nam, nam

Høres godt ut :-) Hva slags merke kokosmelk bruker du?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 30-03-12, 01:06   #13438
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Jeg spiste fedonburger på Burger King i sommer og da var burgeren på ca 30 karber.
Jeg lever lavkarbo pga diabetes, men en ytterst sjelden gang spanderer jeg på meg slik mat, og så angrer jeg som en hund etterpå; blodsukker på styr og så er det jo ikke godt en gang i forhold til middagene jeg spiser resten av året


OI !!!!! 30 karber i EN burger??? Det er jo neeeeesten en ukesrasjon med karber det. Regner du da med brødet også, kanskje det er det som øker karbo innholdet så veldig?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 30-03-12, 01:07   #13439
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

så en oppskrift på fudge lagd av kokosmelk i en blogg, sikkert godt.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 30-03-12, 01:14   #13440
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Høres godt ut :-) Hva slags merke kokosmelk bruker du?

Santa Maria, den har 1 gr kh pr. 100 gr. Boksen er rosa, ikke bruk den blå, for det er light versjonen.
Går an å kjøpe kokoskrem på boks også, jeg har en fra Kara, men ikke åpnet den enda. Den har 3 kh pr. 100 gr.
Vet ikke om dette er fordi kokosmelken er melk, altså en hard del krem og en rennede del melk, og at det er snittet som gir 1 kh. Hvis så er tilfelle, så må en jo regne litt mer kh enn 1 g i den fra Santa Maria.
Men, godt er det

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 30-03-12, 01:56   #13441
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

OI !!!!! 30 karber i EN burger??? Det er jo neeeeesten en ukesrasjon med karber det. Regner du da med brødet også, kanskje det er det som øker karbo innholdet så veldig?

Dette er fedonburgeren med brød med lav GI, så brødet er inkludert.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 30-03-12, 05:26   #13442
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Noen som vet hvor ille det er å spise hamburgerne på macdonalds og burger king? Uten brød selvsagt , kanskje med salat, og med ost på.
En sånn skjelden gang, et par ganger i året liksom, går dette an , eller er det rett og slett drittmat?

Burger King er så vennlige at de lar deg se næringsinnholdet på hver enkelt del av burgerne deres på hjemmesiden. Her feks en Whopper Cheese. Lett å se hva det blir til når du tar bort brødet og feks den sukkerfylte ketchupen. Selve burgerkjøttet er helt i orden. (Jeg har forøvrig spist burger uten brød, med sidesalat istedet for pommes frites, på BK maaaaangeee gangeeer. Har blitt normalBMIfolk av meg likevel...)

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 30-03-12, 12:12   #13443
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Dersom en regning har forsvunnet i posten... Kan jeg da be om å få evt. gebyrer strøket når den endelig dukker opp? Har en som det aner meg at jeg skulle betalt i morgen, men den har ikke dumpet ned i postkassen enda.

Syns du skal ringe til dei i dag, eg. Eller evt sende ein mail. Mykje greiere å ordne slikt på forhånd!

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 30-03-12, 12:51   #13444
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Syns du skal ringe til dei i dag, eg. Eller evt sende ein mail. Mykje greiere å ordne slikt på forhånd!

Tiltredes! De fleste regnskapsfolk er faktisk ok om man får tatt ting i forkant... (Men vi hater folk som stikker hodet i sanden og som gjør at vi må avstemme konti og sende purringer og ... og ... *husker hvorfor jeg ikke fører regnskap lenger* )

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 30-03-12, 14:39   #13445
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan jeg helle ut en liten skvett lampeolje i do

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 30-03-12, 15:05   #13446
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det er vel ikke så bra ... bedre å ta vare på det og levere det sammen med annet "farlig avfall"

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 30-03-12, 18:22   #13447
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Kan man gå i bryllup i "den lille sorte"? (eller ikke fullt så lille i min str, men dere skjønner hva jeg mener. )
Tenker å sprite den opp med tilbehør og sko i gressgrønt og gull....

Det virker som det skal synes at du har pyntet deg med det beste du har; ja, da er en passe stor sort en et godt valg, med mindre du vet bruden ikke vil.

Særlig gjør en liten sort en seg godt når man oppfører seg ordentlig, hilser på tanter og konverserer halvdøve jakt-fikserte onkler, gråter under vielsen, ler høyt av taler, danser og prater. Gjester som hygger seg er den beste pynten, uavhengig av farge.

Å komme i veldig liten svart med tung aftenmake-up, ikke le, smile, snakke eller danse (fordi man har gått uten bh, for det sier ungpikebladene at man godt kan), og bare følge den peneste kelneren/ fetteren/ tilfeldig, øvrig hotellgjest med øyenene hele kvelden og avslutte med å spy i en busk av alle sigarettene... Not so much

A propos gressgrønt; så på Noa noa ett grønt viscose-sjal med broderier i fjærform i gull...

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
Gammel 30-03-12, 18:28   #13448
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Kan jeg helle ut en liten skvett lampeolje i do

NEI

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 30-03-12, 18:49   #13449
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

(fordi man har gått uten bh, ..

Ikke at jeg noensinne ville gått uten, men særlig etter amminga går knekort og bh-løst dårlig sammen... Kanskje de henger nedenfor kjolekanten!

Å ikke snakke en hel kveld er fysisk umulig for meg, så den biten skal gå greit

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 02-04-12, 11:23   #13450
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vi skal leie ut en leilighet, å lurer på hvor beste plassen å få laget en leiekontrakt. Ta kontakt med advokat eller hva? Kom med tips

Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 13:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no