Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Gratinert lettsaltet torsk med spinat

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-02-15, 14:20   #1
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Gratinert lettsaltet torsk med spinat






Gratinert lettsaltet torsk med spinat

Tilberedningstid:25min
Sunn og god fiskeform til hverdag og fest!


Ingrediens

4 personer





800 gtorskefiletlettsaltet350 gspinatfrisk 2 sssmør1 stkpurreløk150 ggulost3 dlcrème fraîche0.5 tsmuskatnøttrevet pepper etter smak

Jeg liker ikke mat som stirrer på meg.
- Odvar Nordli


Slik gjør du
  1. 1. Ingredienser
  2. 2. Forvarm ovnen til 220 grader. Legg spinat og smør i bunnen av en ildfast form. Skjær purre i skiver.
  3. 3. Rens og del fisken i biter, og ha purre og fisk i formen. Riv osten, bland med creme fraiche og krydre med muskatnøtt og pepper.
  4. 4. Ha osteblandingen over fisken og stek i ovnen til fisken er akkurat gjennomstekt og osten er smeltet, omtrent 15 minutter.

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gratinert torsk med lun tomatsalat (bilder) Makronella Middag 5 16-01-11 18:44
Tilbehør til lettsaltet torsk? olejohan Spørsmål om matvarer og oppskrifter 4 07-12-09 18:32
Trenger hjelp med lettsaltet torskefilèt Elanessë Ketolysekuren 4 07-11-07 14:17
Gratinert spinat,brokoli med svinekjøtt.. nomma Middag 1 23-03-07 22:41
Jarlsberg-gratinert torsk med auberginepure Isalien Middag 2 22-01-07 18:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no