Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Lefse, rullekake, loffskive, crêpes, pizza og burrito

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-01-12, 16:47   #1
siljesfremgang
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Austrheim
Innlegg: 327
siljesfremgang har en fantastisk aura rundt segsiljesfremgang har en fantastisk aura rundt seg

Lefse, rullekake, loffskive, crêpes, pizza og burrito, Kristine Weber Style

2 egg
2 eggehvitter
2 ss bakepro (eller proteinpulver)
2 ss kokosmel (eller mandelmel)
1-2 ts fiberhusk
3-4 ss vann


Bland to egg med alt det tørre og spe på med litt vann til du får en seig konsistens. Om du ønsker smak på de kan du tilsette sukrin, kanel, kardemomme osv. Stivpisk to eggehvitter og vend forsiktig inn i resten. Den moussen du da får smører du tynt utover et bakepapir og inn i ovnen på 160 grader i ca 20 minutter.

Så er det bare å la fantasien løpe løps med hva du vil ha inni.

Jeg tok på litt rømme og lavkarbo syltetøy og rullet sammen. Også en versjon med smør, kanel og sukrin inni.
Her er det faktisk bare fantasien som kan stoppe dere.
Du kan lage burritos av det, pizza, crepes, loffskiver, ja egentlig det dere vil ha.

Inspo av: kriweb.no

Vedlagte bilder
Filtype: jpg lefser.jpg (38,6 KB, 131 visninger)
__________________





Sist redigert av siljesfremgang : 24-01-12 kl 17:49. Årsak: Endring
siljesfremgang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 17:26   #2
aras
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 26
aras er på en erverdig vei

Re: Lefse, rullekake, loffskive, crêpes, pizza og burrito

Og denne oppskriften er vel hentet fra www.kriweb.no?

aras er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 17:35   #3
siljesfremgang
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Austrheim
Innlegg: 327
siljesfremgang har en fantastisk aura rundt segsiljesfremgang har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Re: Lefse, rullekake, loffskive, crêpes, pizza og burrito

Opprinnelig lagt inn av aras, her.

Og denne oppskriften er vel hentet fra www.kriweb.no?

Jess, har helt glemt å skrive det, har notert det nå... skal selvsagt ikke ta kredd i fra hun ... Hun er RÅ!, selv om hun ikke lever direkte lavkarbo, så har hun ernormt mange oppskrifter som vi kan bruke...

__________________




siljesfremgang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 13:34   #4
Ninasju
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Bergensområdet
Innlegg: 131
Ninasju er ny på veien

Sv: Lefse, rullekake, loffskive, crêpes, pizza og burrito

Tro om dette kan fryses?

Ninasju er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 16:42   #5
siljesfremgang
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Austrheim
Innlegg: 327
siljesfremgang har en fantastisk aura rundt segsiljesfremgang har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lefse, rullekake, loffskive, crêpes, pizza og burrito

Opprinnelig lagt inn av Ninasju, her.

Tro om dette kan fryses?

Det vet jeg ikke, går veldig fort å lage. Føler de blir litt tørr om de står for lenge og, så litt usikker på om de blir det da og...:-S

__________________




siljesfremgang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 26-01-12, 23:25   #6
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 55
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Lefse, rullekake, loffskive, crêpes, pizza og burrito

Eg har laga denne i dag
Delte den i fire bitar:
1 brukt som tacolefse,
2 stk der eg rulla inn kjøttsaus og ost, strødde ost på toppen og inn i ovnen ei stund.
Og 1 der eg laga en rull med creme fraiche og varme, søta jordbær.
Veeeeldig godt Blir garantert laga fleire gonga.

Var litt skeptisk til å bruke kokosmel, men kan ikkje sei at eg kjente kokossmak

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 20:32   #7
Odde
Medlem
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Molde
Alder: 62
Innlegg: 115
Odde er på en erverdig vei

Sv: Lefse, rullekake, loffskive, crêpes, pizza og burrito, Kristine Weber Style

Opprinnelig lagt inn av siljesfremgang, her.

2 egg
2 eggehvitter
2 ss bakepro (eller proteinpulver)
2 ss kokosmel (eller mandelmel)
1-2 ts fiberhusk
3-4 ss vann


Bland to egg med alt det tørre og spe på med litt vann til du får en seig konsistens. Om du ønsker smak på de kan du tilsette sukrin, kanel, kardemomme osv. Stivpisk to eggehvitter og vend forsiktig inn i resten. Den moussen du da får smører du tynt utover et bakepapir og inn i ovnen på 160 grader i ca 20 minutter.

Så er det bare å la fantasien løpe løps med hva du vil ha inni.

Jeg tok på litt rømme og lavkarbo syltetøy og rullet sammen. Også en versjon med smør, kanel og sukrin inni.
Her er det faktisk bare fantasien som kan stoppe dere.
Du kan lage burritos av det, pizza, crepes, loffskiver, ja egentlig det dere vil ha.

Inspo av: kriweb.no


Det står 2 egg og 2 eggehvitter, slenger du de 2 siste plommene i røra eller ?

Odd

__________________




Odde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman / Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 21:01   #8
Bonitta
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 178
Bonitta er på en erverdig vei

Sv: Lefse, rullekake, loffskive, crêpes, pizza og burrito

Jeg lagde denne på lørdag. Slengte de to plommene ekstra i røra, og bare putta på litt mer glutenmel (tåler ikke kokosmel, så jeg brukte det i stedet).
Men det ble ingen tynn lefse dette altså, enda jeg smurte utover hele bakeplata.
Så når jeg skulle bruke den til taco, sprakk den. Hmmm...ikke heeelt vellykket som lefse nei. Men jeg delte opp resten i ruter, og putter de litt i brødristeren før jeg spiser de med pålegg på. Helt ok.

Bonitta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 23:11   #9
siljesfremgang
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Austrheim
Innlegg: 327
siljesfremgang har en fantastisk aura rundt segsiljesfremgang har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lefse, rullekake, loffskive, crêpes, pizza og burrito, Kristine Weber Style

Opprinnelig lagt inn av Odde, her.

Det står 2 egg og 2 eggehvitter, slenger du de 2 siste plommene i røra eller ?

Odd

To hele egg helt til å begynne med. To stivpiska eggehviter til slutt. Blir "desverre" to plommer til overs. Gikk i bosset hos meg, men de kan gjerne brukes til noe annet.

__________________




siljesfremgang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 18:27   #10
Bonitta
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 178
Bonitta er på en erverdig vei

Sv: Lefse, rullekake, loffskive, crêpes, pizza og burrito

Men hva er vitsen med å kaste plommene?? De kan jo brukes i selve røra/deigen.

Bonitta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 21:04   #11
siljesfremgang
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Austrheim
Innlegg: 327
siljesfremgang har en fantastisk aura rundt segsiljesfremgang har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lefse, rullekake, loffskive, crêpes, pizza og burrito

Opprinnelig lagt inn av Bonitta, her.

Men hva er vitsen med å kaste plommene?? De kan jo brukes i selve røra/deigen.

Det er nok fordi Kristine Weber er innen fitness verden og da er ikke plommer det mest gunstige.. Da er det eggehvitten som gjelder.
Men det der er jo helt opp til hver en....

__________________




siljesfremgang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 17:04   #12
Mustang
Juniormedlem
 
Mustang sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Troms
Alder: 34
Innlegg: 16
Mustang er på en erverdig vei

Hmm..

Jeg prøver den nå,står i ovn. Men min ble veldig gul, ikke som på bildene til kriweb.no. Også klarte jeg ikke å dekke hele plata,og på bildene til kriweb.no ser den veldig fyldig ut samt mye til overs i kantene. Det er første gang jeg stivpisker eggehvitene, og pisket di godt,rundt 1min med den derre..ja,håndgreia,maskinen med de to greierne stikkende ut,haha
Er ny på kjøkkenet, så må bare beklage hvis dere ikke skjønner helt alt av redskap jeg snakker om.. Men kan det være noe galt? Stivpisket for lite siden røra ikke var helt som den skulle være?

Mustang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 17:20   #13
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Lefse, rullekake, loffskive, crêpes, pizza og burrito

Hmmm... jeg tenker at du snakker om en miksmaster
Når du stivpisker eggehvitter, skal de være så stive at du kan snu bollen på hodet uten at det faller ut/rører på seg. Muligens du har pisket litt lite ? Skal se ut som fluffy, hvitt skum på en måte

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 17:24   #14
Mustang
Juniormedlem
 
Mustang sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Troms
Alder: 34
Innlegg: 16
Mustang er på en erverdig vei
Talking

Selvfølgelig!

Miksmaster,takker for den!

Ja, selvfølgelig skal den være såpass stiv at man kan snu bollen opp-ned uten at det renner ut! Har jo lest det,men jaggu meg glemt det! Da ligger nok årsaken der vil jeg tro..
Tusen takk for svar,Dietta!

Mustang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 17:33   #15
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Selvfølgelig!

Opprinnelig lagt inn av Mustang, her.

Miksmaster,takker for den!

Ja, selvfølgelig skal den være såpass stiv at man kan snu bollen opp-ned uten at det renner ut! Har jo lest det,men jaggu meg glemt det! Da ligger nok årsaken der vil jeg tro..
Tusen takk for svar,Dietta!

Bare hyggelig. Blir spennende å høre om neste forsøk

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 18:20   #16
Mustang
Juniormedlem
 
Mustang sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Troms
Alder: 34
Innlegg: 16
Mustang er på en erverdig vei
Question

Menneh..

Kunne ikke dy meg, så heiv meg rundt med en gang! Den ble jo myyye luftigere, ikke minst tok hele plata! Gjorde en feil, og det var temperaturen.. Hadde visst på rundt 180'C fant jeg ut da jeg stussa på hvorfor den var blitt så hard! Men pizza blir det uansett

Menneh.. skal det være sånn egge-lukt? Kan ikke tenke meg dette er godt som lefse med rømme og syltetøy eller sjokoladepålegg som kriweb.no hadde! Pizzaen er snart ferdig, så har ikke selv smakt enda, men lukter av deigen når den er ferdig. Jeg brukte mandelmel og (soya)proteinpulver som man kunne erstatte med,kan det ha noe å si?

Mustang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 18:33   #17
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Menneh..

Opprinnelig lagt inn av Mustang, her.

Kunne ikke dy meg, så heiv meg rundt med en gang! Den ble jo myyye luftigere, ikke minst tok hele plata! Gjorde en feil, og det var temperaturen.. Hadde visst på rundt 180'C fant jeg ut da jeg stussa på hvorfor den var blitt så hard! Men pizza blir det uansett

Menneh.. skal det være sånn egge-lukt? Kan ikke tenke meg dette er godt som lefse med rømme og syltetøy eller sjokoladepålegg som kriweb.no hadde! Pizzaen er snart ferdig, så har ikke selv smakt enda, men lukter av deigen når den er ferdig. Jeg brukte mandelmel og (soya)proteinpulver som man kunne erstatte med,kan det ha noe å si?

Så flott da
Jeg har ikke pøvd denne oppskriften, så kan ikke uttale meg om lukta. Bruker aldri soya jeg, for jeg synes det lukter og smaker ekkelt. Kanskje det er soyaen og ikke egget som lukter ? Tror nesten det jeg.
Originaloppskriften burde være god som lefse, men husk at ingen lavkarbo kake/brød/bake produkter smaker det samme som høykarbovariantene. Mange blir veldig skuffet når de lager noe for første gang, fordi forventningene er så høye. Det blir ikke helt det samme uten hvetemel.
Spent på å høre om du likte pizzabunnen din

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 18:52   #18
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 55
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Menneh..

Opprinnelig lagt inn av Mustang, her.

Kunne ikke dy meg, så heiv meg rundt med en gang! Den ble jo myyye luftigere, ikke minst tok hele plata! Gjorde en feil, og det var temperaturen.. Hadde visst på rundt 180'C fant jeg ut da jeg stussa på hvorfor den var blitt så hard! Men pizza blir det uansett

Menneh.. skal det være sånn egge-lukt? Kan ikke tenke meg dette er godt som lefse med rømme og syltetøy eller sjokoladepålegg som kriweb.no hadde! Pizzaen er snart ferdig, så har ikke selv smakt enda, men lukter av deigen når den er ferdig. Jeg brukte mandelmel og (soya)proteinpulver som man kunne erstatte med,kan det ha noe å si?

Eg brukte kokosmel, og kjente ikkje noken lukt trur eg.
Syns den var kjempegod til både til tacolefse og til syltetøy og creme fraiche

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 00:44   #19
siljesfremgang
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Austrheim
Innlegg: 327
siljesfremgang har en fantastisk aura rundt segsiljesfremgang har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Menneh..

Opprinnelig lagt inn av Mustang, her.

Kunne ikke dy meg, så heiv meg rundt med en gang! Den ble jo myyye luftigere, ikke minst tok hele plata! Gjorde en feil, og det var temperaturen.. Hadde visst på rundt 180'C fant jeg ut da jeg stussa på hvorfor den var blitt så hard! Men pizza blir det uansett

Menneh.. skal det være sånn egge-lukt? Kan ikke tenke meg dette er godt som lefse med rømme og syltetøy eller sjokoladepålegg som kriweb.no hadde! Pizzaen er snart ferdig, så har ikke selv smakt enda, men lukter av deigen når den er ferdig. Jeg brukte mandelmel og (soya)proteinpulver som man kunne erstatte med,kan det ha noe å si?

Jeg brukte også mandelmel og soya protein, og den har en litt "spesiell" smak, tror det er soya proteinet, for det smaker og lukter generelt litt "rart".... men jeg hadde fint på med rømme og syltetøy og det var kjempe godt. Men måtte ha en god dæsj på, siden jeg synes disse blir fort litt "tørre" når de blir kalde...

__________________




siljesfremgang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 22:56   #20
Mustang
Juniormedlem
 
Mustang sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Troms
Alder: 34
Innlegg: 16
Mustang er på en erverdig vei
Talking

Dietta, pizzaen var kjempegod! Men siden bunnen er såpass tynn, så er det sikkert fyllet som gjorde sitt Har laget noen rundstykker samt brød tidligere, og må jammen si at det smaker ikke i nærheten som det gjør med ordentlig brød,rundstykker osv. som du sier, men man lider nok litt for skjønnheten, er det ikke det man sier?

Mariann S, jeg skal nok prøve meg på kokosmel og bakepro for å smake meg til, kan hende jeg synes den er bedre Det får jeg vel kjøpt på helsekost? Er det ketolyse sin bakepro,eller er det også noe annet på helsekost,vet du?

Siljesfremgang, så bra å høre! Skal prøve meg på det i morgen, og huske på 160'C som jeg glemte sist.. Kan godt hende jeg blir å like dem da

Mustang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 00:35   #21
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Lefse, rullekake, loffskive, crêpes, pizza og burrito

Bra at det smakte Mustang Bakepro får du på Helsekost, og også noen matbutikker men ikke i alle.
Bytt ut soyaen neste gang, da er jeg helt sikker på at det blir bedre.
Har du prøvd Frokostrundstykkene ? De er veldig gode, og ikke så veldig langt fra høykarbo. Husker ikke om jeg har linket til de før, men en god ting kan jo aldri gjentas for mye De blir ganske lyse, og ikke mørke som veldig mange av brødene blir. Kan virkelig anbefales. (Men ikke skyld på meg da, hvis du ikke liker de).

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 11:12   #22
Brokkoli
Medlem
 
Brokkoli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 495
Brokkoli er en juvelBrokkoli er en juvelBrokkoli er en juvel

Sv: Lefse, rullekake, loffskive, crêpes, pizza og burrito

De siste to plommene kan jo brukes til å lage majones!

__________________
Fra feit til heit!



Brokkoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 01:46   #23
Hellokitty0210
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 45
Hellokitty0210 er på en erverdig vei

Sv: Lefse, rullekake, loffskive, crêpes, pizza og burrito

Denne skal jeg prøve meg på, så enkel og god ut

Hellokitty0210 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 09:38   #24
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Lefse, rullekake, loffskive, crêpes, pizza og burrito

Opprinnelig lagt inn av Brokkoli, her.

De siste to plommene kan jo brukes til å lage majones!

Eller kastes i en smoothie!

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 10:23   #25
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Lefse, rullekake, loffskive, crêpes, pizza og burrito

Opprinnelig lagt inn av Brokkoli, her.

De siste to plommene kan jo brukes til å lage majones!

Opprinnelig lagt inn av Qlio, her.

Eller kastes i en smoothie!

Eller brukes til bernaise-saus

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lefse? Fredrikke07 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 13-03-13 01:32
Lavkarbo rullekake nilspl Kake/dessert og snacks 14 20-11-11 01:41
Tacoshell/lefse! Matgud Middag 3 11-06-10 22:12
Lavkarbo rullekake Gerd Kake/dessert og snacks 8 04-01-09 21:46
Kakebunn/rullekake Carbokiller Bakst 41 09-03-07 11:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no